[ A6 C4+Lpg] Dobór reduktora
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin
[ A6 C4+Lpg] Dobór reduktora
Mam taki pytanie, tam wczesniej pisałem ze miałem problemy z układem chlodzenia w moim aucie no i jednak sie okazało ze reduktor gazu wbija gaz do wody i z tad te problemy. A moje pytanie brzmi jaki kupic reduktor zeby nie było takich cyrków jak z tym i zeby nie był drogi, obecnie mam reduktor marki MAGIC, co mi powiedziano ze to smietnik. I mam takie pytanie czy jak kupie reduktor to czy moge go sam wymienic? czy koniecznoscia jest pojechanie do mechanika ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Do tego silnika to polecam minimum AC-R01 a najlepiej to zamontować KME Gold.
Nie bierze się tylko pod uwagę mocy silnika a jego zapotrzebowanie na gaz a A6 to spora buda i potrafi opierdzielić trochę paliwa.
Po za tym im wydajniejszy reduktor tym lepiej (im mniejsze spadki ciśnienia na reduktorze tym lepiej).
Montaż nowego reduktora wymaga podłączenia instalacji pod komputer w celu ustawienia takiego samego ciśnienia na reduktorze, które widać w programie do obsługi danego sterownika instalacji gazowej.
Jednak montaż innego reduktora niż ten co był poprzednio może wymagać ponownego strojenia, szczególnie gdy dany sterownik ma nie poprawnie działające korekty na zmiany ciśnienia gazu.
Krótko mówiąc znajdź najpierw kumatego gazownika a ten Ci doradzi jaki reduktor i ogarnie sprawę bez problemu.
Nie bierze się tylko pod uwagę mocy silnika a jego zapotrzebowanie na gaz a A6 to spora buda i potrafi opierdzielić trochę paliwa.
Po za tym im wydajniejszy reduktor tym lepiej (im mniejsze spadki ciśnienia na reduktorze tym lepiej).
Montaż nowego reduktora wymaga podłączenia instalacji pod komputer w celu ustawienia takiego samego ciśnienia na reduktorze, które widać w programie do obsługi danego sterownika instalacji gazowej.
Jednak montaż innego reduktora niż ten co był poprzednio może wymagać ponownego strojenia, szczególnie gdy dany sterownik ma nie poprawnie działające korekty na zmiany ciśnienia gazu.
Krótko mówiąc znajdź najpierw kumatego gazownika a ten Ci doradzi jaki reduktor i ogarnie sprawę bez problemu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin
Ok, dzieki za informacje, a mam jeszcze takie pytanie do kolegi fassi1 mam drugie auto takie samo z silnikiem 2,6 benzyna +lpg i mam taki problem czuc duzy spadek mocy na lpg i po miescie nie zaleznie czy jest pedał w podłodze czy nie to spala z 15-17 gazu, a te drugie auto spala przy takiej samej jezdzie 12-14 gazu wiec jest troche roznicy, i co moze byc tego przyczyna ? a no i jeszcze dodam ze auto przy przyspieszaniu poszarpuje sobie na gazie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Brzmi jak źle wyregulowana instalacja, pali więcej więc może być za bogata mieszanka i może to powoduje podszarpywania.kollek89 pisze:Ok, dzieki za informacje, a mam jeszcze takie pytanie do kolegi fassi1 mam drugie auto takie samo z silnikiem 2,6 benzyna +lpg i mam taki problem czuc duzy spadek mocy na lpg i po miescie nie zaleznie czy jest pedał w podłodze czy nie to spala z 15-17 gazu, a te drugie auto spala przy takiej samej jezdzie 12-14 gazu wiec jest troche roznicy, i co moze byc tego przyczyna ? a no i jeszcze dodam ze auto przy przyspieszaniu poszarpuje sobie na gazie.
Trzeba by podłączyć vaga i sprawdzić jak auto jeździ na gazie a jak na benzynie.
[ Dodano: 2011-09-25, 13:24 ]
To dawaj zdjęcia całej instalki.kollek89 pisze:Wtryski to valteki zółte i maja okolo 50 tyś, a mam pytanie jezeli wrzuce tu zdjecie reduktora to ktos mi powie jakiej on jest marki, firmy i wydajnosci, bo mam watpliwosci ze moze to jego wina ze ma za mała wydajnosc.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze