[ A6 C5 2.5 Tdi] po regeneracjii turbo
[ A6 C5 2.5 Tdi] po regeneracjii turbo
witam używałem opcjii szukaj ale za słabo albo nie ma takiego wątku. otóż mam pytanie czy to prawda że po regeneracji turbiny i odmy (tak przy okazji) autko wywala styłu z rury troche oleju z turbiny i czy to normalne ze lekko kapie olej pod autkiem jest plama jak troche postoi. nie chodzi tu o moje autko ale równiez 2,5 tdi. pytałem kilku osób i mówili że to normalne ze musi wypluć z siebei ten syf i ze przez jakiś czas moze kapać z niej? hmm. proszę o opinie
hmm... no nie wiem co mam o tym myśleć. trzeba by było się zapytać jakiegoś specjalisty co na ten temat sądzi. a tak przy okazjii wymieniałeś kolego światło przeciwmgłowe lewe z tyłu a6?? nie wiem jak mam sie tam dostac czy od bagażnika czy od strony tablicy rejestracyjnej. bo z tego co wiem to powinny być dwa mgłowe z tyłu prawda??
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
Najlepiej zostaw auto na prostej nawierzchni. Odczekaj z godzinę, po 15 - 20minutach powinien ścieknąć olej jak był rozgrzany silnik, ale lepiej dłużej odczekaj, albo sprawdź po nocy rano poziom oleju i wszystkich płynów. Zlokalizuj z której strony dokładnie kapie i czy to na pewno olej. Jeśli to olej to być może miałeś zardzewiały przewód stalowy/metalowy od turbiny, albo coś słabo dokręcone. Podłóż tekturę na noc pod silnik jeśli autko stoi na dworze najlepiej.
tzn powiem tak. stan płynów jest nie zmienny. a plama jest, możne rzeczywiście mam gdzieś dziurkę na jakimś przewodzie od turbo bo słychać na wyższych obrotach lekki syk turbiny. a czytałem " używałem opcji szukaj ", że jak jest syk to trzeba obejrzeć przewody? prawda?? a co z tymi mgłowymi światłami
[ Dodano: 2011-09-21, 08:08 ]
powiem tak z tego co się orientuje turbo jest zamątowane (mniej więcej) bliżej szyby przedniej niż maski a jak zaglądam pod spód to wilgotna jest miska tak mi się zdaje. ale po prostu musie z niej ściekać a przyczyna jest gdzie indziej tak obstawiam
[ Dodano: 2011-09-21, 08:08 ]
powiem tak z tego co się orientuje turbo jest zamątowane (mniej więcej) bliżej szyby przedniej niż maski a jak zaglądam pod spód to wilgotna jest miska tak mi się zdaje. ale po prostu musie z niej ściekać a przyczyna jest gdzie indziej tak obstawiam
vippassat pisze:a moze to co leci z tlumnika to pozostalosc po walnietej poprzedniej turbinie bo jak wiadomo gdy turbo padnie to cisnienie wyrzuci olej to tlumnika i z tad kapie z tlumnika i zakladam ze nie masz juz kata bo jak by byl i sie zawalil od oleju to brak mocy bylby bardzo odczuwalny
no właśnie z tego co wiem to tak było turbo padło ze turbo padło. i dla tego parę osób mi powiedziało że przez jakiś czas może lecieć z tyłu. już jest tego co raz mniej więc myślę że może być to prawda. teraz jestem do 16 w pracy autko stoi pod domem bo mam 3 min do pracy;] jak wrócę to sprawdzę stan. a jeśli się okaże że ubywa to przyczyną może być miska i co jeszcze.. apropo światła mgłowego widziałem kiedyś a6 i miała zapalone dwa moje pytanie z tym światłem pojawiło się dla tego że go nie mam a pojawił mi się komunikat na kompie "brems light" wiecie co to znaczy???? a i mam przepaloną żarówkę od bagażnika tzn na podsufitce mi się nie świeci może to od tego ten komunikat?
[ Dodano: 2011-09-23, 07:55 ]
stan sprawdziłem jest max a po tylu dniach to by juz pewnie całą miske wykapało wiec nadal nie wiem co to jest