[ A6 C5] problem z FIS
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
[ A6 C5] problem z FIS
Mam problem z wyświetlaczem FIS, otóż wcześniej przez jakiś czas dało się zauważać poziome linie przechodzące przez wyświetlacz... a nawet jakby "pourywane" pixele...
Od wczoraj na FIS-ie nie pokazuje mi się temperatura, a tylko to się pokazywało wcześniej oprócz dużej ikony dystrybutora w kolorze pomarańczowym. W sumie na obecną chwilę podczas jazdy wyświetlacz jest pusty, czyli w sumie go nie ma.
Za to podczas odpalania na przekręconym zapłonie pojawia się znak "OK", a jak przekręcę kluczyk i zapalę auto pojawia się czerwony wykrzyknik w kole sygnał dźwiękowy i... i na tym koniec... od tej chwili ciemność.
Co dziwne jak coś się z tym zje...ło zacząłem kilkukrotnie gasić i zapalać auto i śmieszne, bo przez ułamek sekundy przeleciały na FIS-ie znaczki biegów automatycznej skrzyni tj. P R D itp... a mam manuala...
O co tu może chodzić??
Od wczoraj na FIS-ie nie pokazuje mi się temperatura, a tylko to się pokazywało wcześniej oprócz dużej ikony dystrybutora w kolorze pomarańczowym. W sumie na obecną chwilę podczas jazdy wyświetlacz jest pusty, czyli w sumie go nie ma.
Za to podczas odpalania na przekręconym zapłonie pojawia się znak "OK", a jak przekręcę kluczyk i zapalę auto pojawia się czerwony wykrzyknik w kole sygnał dźwiękowy i... i na tym koniec... od tej chwili ciemność.
Co dziwne jak coś się z tym zje...ło zacząłem kilkukrotnie gasić i zapalać auto i śmieszne, bo przez ułamek sekundy przeleciały na FIS-ie znaczki biegów automatycznej skrzyni tj. P R D itp... a mam manuala...
O co tu może chodzić??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Podobno naprawiany był wskaźnik poziomu paliwka, tak mówił poprzedni właściciel. Dodam do poprzedniego posta, że jak wcisnę przycisk którym ustawia się cyfrowy zegar, to normalnie pokazują się na FIS-ie ikonki... normalnie pokazuje dystrybutor, znak błędu... tylko po tym błędzie czarna plama...marco23m pisze:a wskazniki analogowe wskazuja prawidłowo, grzebal ktos przy liczniku, podpinany byl komputer do auta ?
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
a reset to jest pokrętło którym ustawiam m. in. datę na lewym wyświetlaczu?? Bo to jest półFIS i w manetce przycisków niestety nie ma...mwa6 pisze:kolego kliknij krotko przyciskiem RESET, wlasnie krotkie jego przycisniecie wygasza fis, by nie razil np podczas nocnych podrozy. Mialem ten sam problem zaraz po zakupie, szukalem wszedzie a rozwiazanie bylo barzdo proste:)
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Koszalin
nie to nie to, kolega pewnie miał na mysli pelnego fisaJigitt pisze: a reset to jest pokrętło którym ustawiam m. in. datę na lewym wyświetlaczu?? Bo to jest półFIS i w manetce przycisków niestety nie ma...
sprawdz wtyczki z tylu licznika czy dobrze sa wlozone, moznaby sprawdzic sciezki w samym liczniku czy przypadkiem gdzies nie zrobil sie zimny lut, tym bardziej ze pisales ze juz ktos w nim grzebal, ale to juz robota dla elektronika, sprobuj tez znalezc wsad do tego licznika i podmien tylko zapisz swoj stary, sprawdz czy bedzie to samo, tylko wsad musi byc z takiego samego licznika (chodzi o numer seryjny)
a jak to nie pomorze to czeka cie swap licznika, proponuje pelnego fisa, koszt niewiele wiekszy a efekt jest, wiem bo sam u siebie zmienialem z pol fisa na pelnego
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
OK, dzięki za podpowiedź. Szczerze to już rozważałem SWAPA, poczytałem nawet na forum o tym i mniej więcej wiem już co i jak. A powiedz Marco 23m jakie koszty poniosłeś?? Sam robiłeś czy udałeś się do jakiegoś magika??marco23m pisze: a jak to nie pomorze to czeka cie swap licznika, proponuje pelnego fisa, koszt niewiele wiekszy a efekt jest, wiem bo sam u siebie zmienialem z pol fisa na pelnego
I jeszcze jedno pytanie... jeśli nie mam obecnie tempomatu to przy takiej zmianie na duży FIS dużo będzie zachodu żeby go zamontować??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Koszalin
sam wszystko robilem, kosztowalo mnie to troche czasu i nerwow ale oplacalo sie, koszt licznika 250 zl manetka 30 zl, interfejs vag comm ok 100 zl na pewno sie juz zwrocil, piny dorabialem do licznika a do manetki lutowalem na stale, jeden koles chcial 200 zl za samo zaprogramowanie kluczy bo nie moglem nigdzie znalezc jak zgrac immo z nowym licznikiem, podziekowalem grzecznie, wazna rzecz to jak masz zegarek elektroniczny u siebie to szukaj pelnego fisa z elektronicznym i analogicznie jak masz tarczowy to szukaj z tarczowym - nie trzeba przekladac kabli we wtyczkach, a jezeli chodzi o tempomat to nie mam pojecia, ja mialem u siebie tempomat od poczatku i wydaje mi sie ze wymiana licznika a tempomat to dwie rozne sprawy, na pewno musisz kupic manetke, o reszte pytaj na forum, chlopaki na pewno ci doradza
tu masz o liczniku : -a6-c5-wymiana-licznika-na-pelny-fis-vt32490.htm
tu masz o liczniku : -a6-c5-wymiana-licznika-na-pelny-fis-vt32490.htm
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Heh problem był śmiesznego typu, bo po wyjęciu licznika okazało się, że nie jest podpięta taka mała czarna kostka - chyba 4 - pinowa. Teraz od razu po przekręceniu kluczyka pokazuje się temperatura na zewnątrz auta, czyli wszystko wróciło do normy... Tylko powstało jeszcze jedno pytanie...
Obok godziny - po jej lewej stronie na cyfrowym zegarze pojawiła się nowa ikonka, której wcześniej nie było, nie wiem co to może być... Okonka ma kształt powiedzmy przypominającą parasol, bądź w laptopach podobna ikonka jest od Wi-Fi. Wiecie co to oznacza??
Obok godziny - po jej lewej stronie na cyfrowym zegarze pojawiła się nowa ikonka, której wcześniej nie było, nie wiem co to może być... Okonka ma kształt powiedzmy przypominającą parasol, bądź w laptopach podobna ikonka jest od Wi-Fi. Wiecie co to oznacza??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
to ikonka symbolizująca cyfrową aktualizację godziny taki zegarek aktualizowany globalnie
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
- Lokalizacja: mielec
ja mam inny problem jakis miesiąc temu zmieniłem cały licznik na pełnego fisa teraz mi własnie padł nie chodzi mi prędkosciomierz obrotomierz podswietlenie nawet od nawiewów,żadne wskaźnikowe sprawy ale pali mechanik twierdzi że jak podgrzeje układ scalony to działa ale na chwile
co mogę zrobić bo też dopiero kupowałem nie dawno czy to tak często ma sie pojawiać?
co mogę zrobić bo też dopiero kupowałem nie dawno czy to tak często ma sie pojawiać?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga