Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] Jakie sportowe zawieszenie wybrac?

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

[ A6 C6] Jakie sportowe zawieszenie wybrac?

Post autor: MaciejTFSI » 09 wrz 2011, 20:16

witam.tak jak już mówiłem teraz szukam zawieszenia sportowego ale nie wiem co wybrać? kiedyś miałem w 3.0TDI amorki bilstein + vogltand sprężyna i było nice ale możne coś innego lepszego znajdę albo coś możecie mi polecić ?

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 09 wrz 2011, 20:24

Billstein b8 (a jak nie wystepuja to b6) i sprezyny eibach lub h&r

Poza tym miałeś sie dzisiaj odezwać! :)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

zawias

Post autor: MaciejTFSI » 09 wrz 2011, 21:14

juz poszlo PW :) czy h&r to naprwno taki kozak i eibach ? ja bylem zadowolony z vogltanda a o h&r slyszalem rozne opinie...

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 09 wrz 2011, 21:25

Poleciłem Ci to co ja stosowałem w swoich poprzednich autach i byłem bardzo zadowolony :)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

zawiecha

Post autor: MaciejTFSI » 09 wrz 2011, 22:04

no wiec jak chodzi o sprezynki to czytalem i widze ze : h&r = sztywno eibach= bardziej cywilne a na temat vogltanda to mam swoja pozytywna opinie. Pamietam ze jak zalozylem vogltanda i bilsteina ale nie wiem jaki model to musiałem poszerzyć błotniki bo ocierało mi tak wiec teraz nie chce przechodzi znowu przez to... eibacha wezme chyba bo nie glebuje tak auta ale jakie amorki to nie wiem...

[ Dodano: 2011-09-10, 11:46 ]
http://cart.bilsteinus.com/search/mmid= ... vetype=AWD tyle tego jest ze nie wiem ktory teraz...

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 14 wrz 2011, 16:03

Montuj gwint KW V3 .

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 15 wrz 2011, 10:05

stifii pisze:Montuj gwint KW V3 .

a czy to nie bedzie za sztywno na nasze drogi ? gwintowane zawieszenie podobno szkrzypi czy jakos inaczej chodzi tak slyszalem <mysli>
nie chce zeby zaraz cala kasta chodzila jak zawieszenie :)

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 16 wrz 2011, 15:56

KW V3 to juz najwyższa półka i ma w sobie pełna regulacje siły tłumienia itp

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 16 wrz 2011, 17:29

Kupiłbyś sobie auto stricte sportowe a nie z dupowozu próbujesz zrobić rajdówkę ;)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

zawias

Post autor: MaciejTFSI » 16 wrz 2011, 20:14

wojoo pisze:Kupiłbyś sobie auto stricte sportowe a nie z dupowozu próbujesz zrobić rajdówkę ;)
haha nie ma na ciebie :) za kare nie sprzedam ci amorkow huhu <nerwus> zaden to dupowoz ! <klotnia>

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 16 wrz 2011, 20:23

MaciejTFSI pisze: za kare nie sprzedam ci amorkow huhu
Dzieki, ale znając twój styl jazdy pewnie nadaja się już na szrot <rotfl>
MaciejTFSI pisze:haha nie ma na ciebie
??

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

zawias

Post autor: MaciejTFSI » 16 wrz 2011, 22:19

no no ja mam autko 2009/2010 oraz maly przebieg i ogolnie wszytko new tak wiec chcialbys jedynie takie kupic i nie swiruj

[ Dodano: 2011-10-13, 15:44 ]
witam.powoli szykuje sie wkoncu na zmiane zawieszenia i mam pytanie odnośnie amorkow. gwintowany zawias odpada bo bedzie za sztywno pewnie... chce zalozyc bilsteina no chyba ze ktos poleci lepsza firme... narazie nie wiem na czym polega roznica pomiedzy b8 a b16 ?? zestaw to bilstein amor i sprezyna eibacha tak mysle ze bedzie ok taki zestaw

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga