Dzięki za odpowiedź. Jestem po oględzinach w tym warsztacie
http://www.axod.pl/ i faktycznie Panowie zdiagnozowali to co piszesz czyli simmering (a nawet podobno dwa tam są) cieknie na wale (gdzieś koło torsena). Skrzynia jest sucha i nie trzeba będzie jej ruszać. Trzeba natomiast (wg. tych Panów) odkręcić wydech i zdemontować wał żeby się do tego dostać.
Podobno przy demontażu wydechu jest sporo roboty bo od strony silnika dostęp jest utrudniony w tych autach.
Powiedzieli od 400 zł do 600 zł maks jeśli będą jakieś problemy z odkręcaniem śrub i jeśli cały dzień im wtedy to zajmie. Raczej się zdecyduję bo nic tańszego narazie nie znalazłem.
censored pisze:
5. Ja mam o epokę starsze auto i nie cieknie, więc nie jest to raczej typowe, raczej zalezne od przebiegu (tak jak inne simmeringi)
Panowie z serwisu też powiedzieli, że to się bardzo rzadko zdarza w tych autach. Co do mojego przebiegu to pewności nie mam (nowego przecież nie kupiłem) i jestem 3 właścicielem (podobno!) ale w ASO przy "kontroli przed zakupem" przebieg uznali za wiarygodny. Licho tam wie.. Zobaczymy co się następne spieprzy...
Z innych bieżących usterek: wyje mi (buczy) czasem przy kręceniu kierownicą jakby pompa wspomagania. Oleju było mało ale dolałem na full i nadal to samo.. Pokuszę się jeszcze o wymianę całego (tak coś tu wyczytałem na forum) i jak nie pomoże to nie wiem...