Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] [AAT] całkowity brak mocy

Silniki wysokoprężne
chmieliniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: chmieliniak » 11 wrz 2011, 22:51

a to dziwne bo wydaje mi się ze po odłaczeniu powinno nie załączać turbo bo n75 reguluje zaworem przy turbo, jeżeli się myle niech mnie ktoś poprawi...

Wojciech100 (usuniĂŞty)

Post autor: Wojciech100 (usuniĂŞty) » 12 wrz 2011, 22:19

Tak to prawda ale u mnie wyszło, że ktoś podłączył zawór doładowania pod pompę VACUM czyli podciśnienia zamiast pod wyjście z intercoolera. Dzisiaj do tego doszedłem. Jak widać magików w tym kraju nie brakuje <lol>

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 13 wrz 2011, 16:57

a ja mam inny problem.... jak rozpędzam auto delikatnie to jest ok 140-160 jakoś idzie jak dostanie w podłoge to na wstępie musze odpuścić przy 2gim biegu bo nei zmieni na 3 odpuszcze i już nie ma sily jechać.... jak jade około 100 i dostanie w podłoge wrzuca na 3 ciągnie do 4700-5000obr nie wrzuca 4ki (odpuszczam gaz) jak już wskakuje to nie ma zamiaru dalej przespieszać co to może być? wtrysk sterujący robiłem tydzień temu pompa około miesiąca temu uszczelniana i sprawdzona (wszystko ok) nie kopci turbina słychać że chodzi a jednak mocy brak. POMOCY zaczyna mi brakować siły do tego samochodu :(

Wojciech100 (usuniĂŞty)

Post autor: Wojciech100 (usuniĂŞty) » 14 wrz 2011, 21:09

czy turbina głośno chodzi przy zapalaniu? jeżeli tak może to być oznaka, że to jej kres. i może jeszcze być uszkodzony czujnik konta wyprzedzenia wtrysków. Mój mechanik mi to wymienił bo to też może się objawiać brakiem mocy

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 15 wrz 2011, 10:02

turbina śmiga jak ta lala.... po kilku próbach doszedłem do ładu częściowo.... jak zamuli odpuszczam gaz całkowicie na sekunde i ponownie w pedał i jest ok.... jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 15 wrz 2011, 21:52

sprawdz węże od turba
Obrazek

Wojciech100 (usuniĂŞty)

Post autor: Wojciech100 (usuniĂŞty) » 15 wrz 2011, 22:23

jakby zawór sterujący turbiną nie zaskakiwał

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 16 wrz 2011, 10:20

patent z odpuszczaniem gazu przestał działać... sprawa wydaje się być bardziej skąplikowana.... wrzucam D gaz w podłoge zamula.... z D na N i znowu na D (wiem nie powinno się) i jest ok odpuszczanie gazu nic nie daje. dzieje się tak (to łapanie muła) jak dodaje zbyt dużo gazu (tak 70-80%) lub przy wysokich obrotach jeżeli rozpędzam auto delikatnie wczoraj do 160 jakoś dociągnołem ale już 165 i muł... na N i znów na D 2-3 sekundy dobrze i muł ponownie... co może być powodem? to tak jak by coś z elektroniką tylko co?

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 16 wrz 2011, 18:09

Lechu pisze:logi

kolego a możesz mi to jakoś po chłopsku wytłumaczyć?

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 17 wrz 2011, 09:29

właśnie chce sobie nabyć prosty interface do vag-a na alle jest wystawiony polski vag 2.5 można na nim zrobić te logi? ogólnie warty coś jest ten program? musi być po polsku bo mam przeraźliwe braki językowe :)

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 17 wrz 2011, 10:05

a takie coś?
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=418

lub ten z pl menu

http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=269

logi inspekcje itd na każdym z nich dam rade zrobić? to dla mnie dość istotne

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 14 lut 2010, 01:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse » 12 paź 2011, 16:02

maja pisze:turbina śmiga jak ta lala.... po kilku próbach doszedłem do ładu częściowo.... jak zamuli odpuszczam gaz całkowicie na sekunde i ponownie w pedał i jest ok.... jakieś pomysły?
Zawór regulacyjny kąta wtrysku, na samym dole pompy. Uszkodzony, ew w korpusie pompy pod czujnikiem jest pęknięcie, widziałem kilka takich przypadków, sam mam taki sam objaw i właśnie taką przyczyne, oby to czujnik bo kosztuje 180zł a korpus pompy 680.
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS

Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS

ghost_lbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 12 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ghost_lbn » 14 paź 2011, 11:29

problem nadal nie został rozwiązany... :( tutaj są logi statyczne jakby ktoś chcial zerknąć
a6-c4-aat-logi-statyczne-do-analizy-vt39561.htm#437128

karolp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2009, 09:26
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karolp1 » 14 paź 2011, 19:13

jak rozrząd ustawiony jest według kziązki, cisnienie doladowania ok, dolot szczelny, egr zatkany, dawka i kąt wtrysku ok a autko nadal nie ma mocy to ja podmienił bym wtryski z innego autka sprawnego bo to one moga być przyczyna braku mocy
Audi a6 c4 1.9tdi 140KM :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja