[ A6 C5+Lpg] Szarpanie po odpaleniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
[ A6 C5+Lpg] Szarpanie po odpaleniu
Mam taki objaw, że jak odpalę silnik to mi chwilę szarpie... Dodam gazu (przejadę z 40m) i wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną takiego zachowania? Dodam, że zauważyłem iż ubywa mi płynu chłodniczego oraz osłona silnika od spodu jest cała mokra...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Jeśli osłona jest mokra to prawdopodobnie puściła lub nie była dokręcona opaska zaciskowa najczęściej po podłączaniu reduktora do układu , ale to już musisz sam zaobserwować skąd cieknie. Co do szarpania przyczyn może być wiele
zły odczyt z czujników temperatury i zalewa
nieszczelny dolot
rozjechane korekty przez lpg
itp (ale najlepiej podłączyć vaga).
zły odczyt z czujników temperatury i zalewa
nieszczelny dolot
rozjechane korekty przez lpg
itp (ale najlepiej podłączyć vaga).
podłączam się pod temat
- mam podobny problem, jak jest "zimniej" na powietrzu to silnik czasami dobrze odpala a czasami tak jak by odpalał i nagle od razu gasł. po czym muszę go kręcić dość długo do odpalenia.
I dodatkowo czasami jak odpali to podszarpuje na niskich obrotach i potrafi przykopcić (wszystko na benzynie) - odnoszę wrażenie że za dużo paliwa dostaje - jak się silnik trochę rozgrzje to wszystko już ok.
vag bez błędów

I dodatkowo czasami jak odpali to podszarpuje na niskich obrotach i potrafi przykopcić (wszystko na benzynie) - odnoszę wrażenie że za dużo paliwa dostaje - jak się silnik trochę rozgrzje to wszystko już ok.
vag bez błędów

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Zauważyłem, że cieknie na postoju. Auto stoi od soboty i dzisiaj patrzę pod samochód a tam mokra plama. Jutro wjeżdzam na kanał to zobacze co to może być. Ale skoro cieknie na wyłączonym silniku to chyba jakaś opaska musiał puścić nie?
[ Dodano: 2011-09-14, 07:25 ]
A gdzie znajdują sie poduszki silnika i jaki kolor ma olej w nich? Jak sprawdzić czy to poduszki są wyrobione? Jeśli okaże się, że to poduszka to wymieniać dwie? Jaki może być koszt wymiany w warsztacie i jaki jest koszt samych poduszek bo w katalogu IC są rózne od 11zł do 200zł
[ Dodano: 2011-09-14, 07:25 ]
A gdzie znajdują sie poduszki silnika i jaki kolor ma olej w nich? Jak sprawdzić czy to poduszki są wyrobione? Jeśli okaże się, że to poduszka to wymieniać dwie? Jaki może być koszt wymiany w warsztacie i jaki jest koszt samych poduszek bo w katalogu IC są rózne od 11zł do 200zł