sama przekladka to bajka.podam kilka trickow jakie mozna wykonac aby uproscic sobie zycie.
1.adaptacja manetki w przypadku gdy zdobedziemy niepasujaca a majaca wlasciwe i potrzebne guziki.
ze swojej oryginalnej manetki sciagamyobramowke glowki dzwigienki.
ukaze nam sie otwor w ktory wlozymy przelaczniki z drugiego palaka.
z drugiej manetki postepujemy analogicznie.zaczac warto od rozciecia kabelka z tylu manetki.warto rozciac na srodku zeby potem to zlutowac.
nastepnie wyciagamy cienkim narzedziem guzik,jast na zaczepach wiec wychodzi bez problemu.
nastepnie musimy z dawcy wyjac calosc wnetrznosci czyli caly przelacznik.na bokach glowki widac zaczepy ktore blokuja wyjecie calosci.trzeba je delikatnie podwazyc i puszcza.
po wysunieciu pozostaje nam wlozenie tego do naszego wlasciwego przelacznika.w odwrotnej kolejnosci.
bez obaw kazda manetka ma standartowa ta glowke wiec wszystko bedzie pasowac i wszystkie zaczepy i dziurki beda.
nie ma sprezynek wiec raczej nic nei powinnismy zgubic wysuwajac to wg mojej metody.
na koniec lutujemy kabelki kolorami jaden do jednego i musi dzialac.
powyzsza instrukacja odnosi sie do wszystkich manetek i do 100 c4 ktore jak wiadomo nei pasuja do a6c4.ajk rowniez przy kombinacj avant-sedan.
nie wykonamy tego z manetka od a4 ktorama taki suwak do regulacji predkosci wycieraczek.
dotyczy to tylko manetki do komputera.nie zrobimy tego z manetka tempomatu.
doskonaly sposob jesli uda sie dostac uszkodzony przelacznik a sama manetka jest cala.
patent nr2.
problemem przy przekladaniu licznika jest przebieg.
zarowno przebieg jak i wszystkie ustawienia tzn rodzaj silnika inspekcje i inne mniej wazne dane zapisane sa w pamieci eeprom znajdujacej sie na plycie licznika.
najprostszym sposobem aby miec swoje oryginalen dane jest zamiana tego klocuszka ze swojej oryginalnej plyty do plyty z ac i bc.
jest to tez pomocne w przypadku braku komunikacji vag gdyz ten zabieg powoduej ze licznik pokazujenam w europejskich jednostkach jesli przerabiamy licznik angielski na europe.nie trzeba nic kodowac vagiem.
jest tylko jeden rodzaj tej pamieci wiec nei ma mozliwosci zeby nei pasowala.
znajduje sie on w 2 roznych miejscach zaleznie od licznika.jednak bez obaw.na calej plycie jest tylko jedna taka kosteczka.w liczniku bez ac/bc znajduje sie ona pod wyswietlaczem przebiegu.wyswietlacz odkrecamy srubki i zdejmujemy.po lewej stronie bedzie pamiec eeprom.w liczniku z ac/bc bedzie ona powyzej za tarcza predkosciomierza.caly modol predkosciomierza jest tylko wciskany wiec go zdejmujemy. na zdjeciach widac wlasciwe kostki
licznik z ac/bc pamiec widoczna po ukosie prawego rogu wyswietlacza.czarna na 8nozkach.
na tym zdjeciu wyswietlacz zegarka jest odkrecony i przesuniety aby ukazac kostke.
to jest wersja licznika bez komputera
a tutaj porownanie obu plyt.jakos kiepskaale widacwyraznie roznice i miejsce umieszczenia pamieci
wymiane najlepiej wykonac stacja na gorace powietrze.jesli tekij nie posiadamy to kazdy serwis gsm ja posiada.wiekszoasc zakladow naprawy rtv rowniez.
milej zabawy.


