mityczny temat zmiany zegarow w a6c4 na zegary z ac/bc....
sama przekladka to bajka.podam kilka trickow jakie mozna wykonac aby uproscic sobie zycie.
1.adaptacja manetki w przypadku gdy zdobedziemy niepasujaca a majaca wlasciwe i potrzebne guziki.
ze swojej oryginalnej manetki sciagamyobramowke glowki dzwigienki.
ukaze nam sie otwor w ktory wlozymy przelaczniki z drugiego palaka.
z drugiej manetki postepujemy analogicznie.zaczac warto od rozciecia kabelka z tylu manetki.warto rozciac na srodku zeby potem to zlutowac.
nastepnie wyciagamy cienkim narzedziem guzik,jast na zaczepach wiec wychodzi bez problemu.
nastepnie musimy z dawcy wyjac calosc wnetrznosci czyli caly przelacznik.na bokach glowki widac zaczepy ktore blokuja wyjecie calosci.trzeba je delikatnie podwazyc i puszcza.
po wysunieciu pozostaje nam wlozenie tego do naszego wlasciwego przelacznika.w odwrotnej kolejnosci.
bez obaw kazda manetka ma standartowa ta glowke wiec wszystko bedzie pasowac i wszystkie zaczepy i dziurki beda.
nie ma sprezynek wiec raczej nic nei powinnismy zgubic wysuwajac to wg mojej metody.
na koniec lutujemy kabelki kolorami jaden do jednego i musi dzialac.
powyzsza instrukacja odnosi sie do wszystkich manetek i do 100 c4 ktore jak wiadomo nei pasuja do a6c4.ajk rowniez przy kombinacj avant-sedan.
nie wykonamy tego z manetka od a4 ktorama taki suwak do regulacji predkosci wycieraczek.
dotyczy to tylko manetki do komputera.nie zrobimy tego z manetka tempomatu.
doskonaly sposob jesli uda sie dostac uszkodzony przelacznik a sama manetka jest cala.
patent nr2.
problemem przy przekladaniu licznika jest przebieg.
zarowno przebieg jak i wszystkie ustawienia tzn rodzaj silnika inspekcje i inne mniej wazne dane zapisane sa w pamieci eeprom znajdujacej sie na plycie licznika.
najprostszym sposobem aby miec swoje oryginalen dane jest zamiana tego klocuszka ze swojej oryginalnej plyty do plyty z ac i bc.
jest to tez pomocne w przypadku braku komunikacji vag gdyz ten zabieg powoduej ze licznik pokazujenam w europejskich jednostkach jesli przerabiamy licznik angielski na europe.nie trzeba nic kodowac vagiem.
jest tylko jeden rodzaj tej pamieci wiec nei ma mozliwosci zeby nei pasowala.
znajduje sie on w 2 roznych miejscach zaleznie od licznika.jednak bez obaw.na calej plycie jest tylko jedna taka kosteczka.w liczniku bez ac/bc znajduje sie ona pod wyswietlaczem przebiegu.wyswietlacz odkrecamy srubki i zdejmujemy.po lewej stronie bedzie pamiec eeprom.w liczniku z ac/bc bedzie ona powyzej za tarcza predkosciomierza.caly modol predkosciomierza jest tylko wciskany wiec go zdejmujemy. na zdjeciach widac wlasciwe kostki
licznik z ac/bc pamiec widoczna po ukosie prawego rogu wyswietlacza.czarna na 8nozkach.
na tym zdjeciu wyswietlacz zegarka jest odkrecony i przesuniety aby ukazac kostke.
to jest wersja licznika bez komputera
a tutaj porownanie obu plyt.jakos kiepskaale widacwyraznie roznice i miejsce umieszczenia pamieci
wymiane najlepiej wykonac stacja na gorace powietrze.jesli tekij nie posiadamy to kazdy serwis gsm ja posiada.wiekszoasc zakladow naprawy rtv rowniez.
milej zabawy.
[a6 c4] troche o zmianie zegarow na ac/bc
[a6 c4] troche o zmianie zegarow na ac/bc
Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 09:52 przez Forum Audi A6 ., łącznie zmieniany 1 raz.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
tomkom1, to z rozpędu jak pociagnąć komunikacje do obd1 z zegarków w przypadku setki? Wiesz coś na temat?
Chodzi o kasowanie inspekcji i inne takie
Wygląda na to że pin 4 zielonej kostki T26a Jak podłącze to ewentualnie potwierdzie
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Chodzi o kasowanie inspekcji i inne takie
Wygląda na to że pin 4 zielonej kostki T26a Jak podłącze to ewentualnie potwierdzie
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Panowie jestem całkowicie zielony w tym temacie i potrzebuje pomocy, moje Audi to A6 1.9 tdi i licznik jest bez ac/bc, mam możliwość kupienia licznika od angola, czy da się to jakoś przełożyć?? a i jeszcze drugie pytanie bo być może będę miał do kupienia licznik od 2.5 tdi, widzę że tarcze są takie same, wystarczy go tylko podłączyć czy trzeba coś przerabiać, a i jeszcze jak i gdzie podpiąć manetkę??? z góry dzięki
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Czytać, czytać, czytać...
Wszystko już jest napisane.
tempomat
a6-c4montaz-tempomatu-manual-fotostory-vt1678.htm
montaż AC i BC:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79069,
rozpiska dodatkowych wtyczek:
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Wszystko już jest napisane.
tempomat
a6-c4montaz-tempomatu-manual-fotostory-vt1678.htm
montaż AC i BC:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79069,
rozpiska dodatkowych wtyczek:
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 cze 2010, 12:16
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: podkarpacie
Centrum84 licznik A6 C4 od anglika niczym się nie różni od europejskiego jest tylko odwrócony. Po rozmontowaniu na płycie głównej są gotowe wyjścia stykowe do wersji europejskiej i angielskiej - po drugiej stronie. po przelutowaniu przewodów z jednej na drugą stronę wystarczy przekodować licznik Vagiem. Ja kiedy przekładałem licznik od anglika z AC/BC - był tańszy - tak dokładnie zrobiłem. Wtedy dorobiłem AC/BC i tempomat. Wszystko wykonałem dzięki opisom kolegów, działa bez zastrzeżeń. Zauważyłem że jadąc na tempomacie kiedy samochód traci przyczepność do podłoża tempomat się automatycznie wyłącza. Wcześniej o tym nie wiedziałem.
Audi, przewaga dzięki technice.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga