Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] Dziwny odgłos i brak mocy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

[ A6 C5+Lpg] Dziwny odgłos i brak mocy

Post autor: william » 02 wrz 2011, 15:56

Witam koledzy mam problem ostatnio w moim audi zauważyłem dziwne odgłosy przy obrotach okolo 2-3 tysiące tak jak bym miał stuningowany układ wydechowy a do tego jak chciałem wyprzedzic starą omege 2.5 litra to ledwo co dalem rade na 3 biegu jak myslicie co to może być ?

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 02 wrz 2011, 19:58

podepnij vaga i sprawdz bledy oraz jak kolega pisi pisze - napisz cos wiecej :)

dario_g
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 29 maja 2011, 00:22
Lokalizacja: Legnica

Post autor: dario_g » 03 wrz 2011, 11:27

Może być też kwestią zapchanego kata

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 03 wrz 2011, 12:49

ogólnie sprawa wyglada tak od okolo 3 tygodni autem jezdzila moja dziewczyna i jak z nia wracalem to wydawalo mi sie wlasnie ze jakos dziwnie auto pracuje następnego dnia przejechalem sie i tak jak pisalem wczesniej ze strasznie wydawal dziwny odglos zauwazylem tez ze jak na luzie go gazuje to tego dzwieku nie ma tylko jak jade autem jesli chodzi o sprawdzenie auta na vagu to na razie jest to nie mozliwe a do tego auto jeszcze zaczelo wiecej spalac okolo 3-4 litrow gazu na 100 km

[ Dodano: 2011-09-03, 18:00 ]
witam znowu udalo mi sie podłaczyc pod kompa i bylo az 18 bledow ze wzgledu ze nie wiem jak mam je skopiowac to je napisze :)
17831-P1423
17819-P1411
16684-P0300
17538-P1130 ten błąd był 2 razy
17536-p1128
16685-P0301
17833-P1125
17843-P1435
17938-P1530
17829-P1421
17923-P1515
17529-P1121
17525-P1117
17949-P1541
16539-P0155
16687-P0303
16687-P0302

[ Dodano: 2011-09-03, 19:01 ]
skasowalem poprzednie bledy i poszedlem pojezdzic autem i tak jak by troche lepej sie zbiera ale nadal to nie jest to i dalej wydaje takie odglosy po przejechaniu okolo 15 km wyskoczyly 2 blędy
16687-P0303
16687-P0302

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 03 wrz 2011, 22:43

Wypadające zapłony na drugim i trzecim cylindrze. Na początek wymień świece i sprawdź układ WN czy nie ma przebić. Jeśli to nie pomoże do wymiany cewka.

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 04 wrz 2011, 01:24

swiece wymieniłem jakies 15 tysiecy kilometrow temu kable oraz cewke wymienilem okolo 7 tysiecy kilometrow temu

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 04 wrz 2011, 10:02

Czyli jest duże prawdopodobieństwo zapchanego katalizatora przez co mogą cofać się spaliny. Ale również były przypadki że świece nie wytrzymywały takiego przebiegu, szczególnie na lpg. Nie wiem jakie masz założone, polecam jednoelektrodowe z odpowiednią szczeliną aby odciążyć cewki.

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 04 wrz 2011, 12:24

świece mam NGK BKR6EKUB
przedody WN też są firmy NGK
cewke mam ori z audi

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 04 wrz 2011, 14:32

Zrób prosty test układu WN, w nocy odpal silnik i spryskaj zraszaczem przewody, cewki i obserwuj czy nie będą przeskakiwać iskry, możesz również sprawdzić rezystancję przewodów. Co do przewodów ngk mi ostatnio padły po przebiegu 15tys. Jeśli nie będzie choinki wymienił bym świece na jednoelektrodowe ( najmniejszy wydatek a może pomóc, twoje są dedykowane do tego silnika ale przewidziane przez producenta do jazdy na benzynie).

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 06 wrz 2011, 21:04

przewody i cewka sprawdzone i dzialaja prawidlowo. wydaje mi sie ze to chyba bedzie katalizator ale nie mam pewnosci bo sprawdzalem na luzie i dodawalem gazu i tego dzwieku nie bylo tylko jak jade to ten dzwiek jest i nie jak przedtem w granicach 3-4 tys tylko juz od 1 tysiaca obrotow daje ten dzwiek

[ Dodano: 2011-09-11, 21:02 ]
może sie jeszcze jakiś kolega wypowie co może być przyczyną tego dzwięku wielkie dzięki :)

[ Dodano: 2011-09-15, 19:56 ]
po problemie auto naprawione poszło złącze elastyczne / plecionka rury przed katalizatorem ;) auto już nie wydaję tego okropnego dzwieku i wkońcu zaczeło dobrze przyspieszać

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja