Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Nie chce odpalać za pierwszym razem!

Silniki benzynowe
IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

[ A6 C5] Nie chce odpalać za pierwszym razem!

Post autor: IMOTHEP » 07 sie 2011, 16:47

Koledzy ratujcie! :| Przed wymianą rozrządu silniczek "na zimno" odpalał zawsze i wszędzie za pierwszym razem w sekundę!Teraz mogę go kręcić i kręcić i nie zaskoczy!Co ciekawe- jak odpuszczę i zakręcę jeszcze raz to zapala od razu <szok> O co chodzi?W czym tkwi problem?Niby da się z tym żyć ale chciałbym żeby było jak dawniej!Z góry dziękuję za wszyskie sugestie!

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 08 sie 2011, 10:02

IMOTHEP, nie ten dzial <nie> tu masz odpowiedni silniki-benzynowe-i-lpg-vf7.htm popros Moderatora o przeniesienie <okok>

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 17 sie 2011, 23:00

Pompa paliwa sprawna ? :)

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 18 sie 2011, 17:22

Podobno sprawna!4 tyg.temu wymieniana! :[

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 19 sie 2011, 01:15

IMOTHEP pisze:Podobno sprawna!4 tyg.temu wymieniana! :[
Jakiś lipny zamiennik czy coś bliżej normalnej produkcji ?

Ogólnie to najlepiej nie dopuścić do jazdy na rezerwie .

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 19 sie 2011, 01:59

Na pewno nie orginał ale i nie chińczyk!Facet podawał nazwę ale nie zapamiętałem! <uoee> Ogólnie to zakład nie ma w zwyczaju montować prowizorek więc chyba to nie jest jakiś chłam!Dałem za nią 350 PLN bez montażu.Nie jeżdżę na rezerwie!Aha i temat się jeszcze pogorszył bo nie dość,że słabo odpala to jeszcze zaczął kuleć na benzynie:nierówna praca na wolnych obrotach i pogorszenie osiągów podczas jazdy w SPAM do LPG!Może ta pompka pompuję ale nie trzyma ciśnienia 4Bar? <stres>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 sie 2011, 08:41

IMOTHEP, a czy oby napewno rozrząd jest dobrze ustawiony? Pamietam w swoim starym aucie kiedyś był przesunięty o pół zęba za znacznik na bloku silnika (a powinien być pół przed) i podobnie sie zachowywał... ciężko zapalał, potem słaby był... Wiem, że to był VW starszy, no ale... może warto sprawdzić...

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 19 sie 2011, 14:44

No dzisiaj to już w ogóle kicha była! <wnerw> Na noc zostawiłem GO/JÂĄ w trybie benzynowym i odpaliła za 8 razem po niezłym kręceniu i pomaganiu pedałem gazu! :| Potem było nieźle,jeżdżąc na LPG odpalała po krótkich postojach bez oporu.Mam dość!Fachman ją zabiera w poniedziałek i niech się gimnastykuje z tym tematem!Wszystkim dziękuję za dobre rady!Jak będzie po "wszystkiemu" to powiem co i jak!

nemeczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 06 kwie 2010, 16:35
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: nemeczek » 19 sie 2011, 15:49

Stawiam na zle ustawiony rozrzad !

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 20 sie 2011, 15:00

Ja stawiam pompę paliwa .

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 20 sie 2011, 16:51

Rano odpal ją na Lpg,wyjaśni się kwestia pompy.Jezdzij cały dzień na benzynce tak zeby wiadomo ze to nie lpg.Sam dojdziesz co jej dolega ja stawiam na Lpg.

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 20 sie 2011, 17:21

Eeee...,tak też robiłem!Przez kilka dni eksperymentowałem.Wyniki:na początku nie miało znaczenia czy jeździłem w ciągu dnia na benzynie czy na gazie i w jakim trybie zostawiałem auto na noc-odpalał za drugim razem(zawsze!)!Wymieniłem w ciemno świece i filtr paliwa i zaczął odpalać za pierwszym razem na gazie i na benzynie ale przy pomocy dodawania gazu-strasznie miał nierówne wolne obroty.Po dwóch dniach z trybu benzynowego odpalił ledwo ,ledwo!Teraz odpala tylko z trybu gazowego ale też nie bez problemów!Nie wiem jaką MU to sprawia różnicę bo przecież w trybie gazowym też startuje z benzyny! <szok> Koledzy nie straszcie mnie tym rozrządem,co! ;)

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 20 sie 2011, 18:03

To jest tak ze startuje z benzyny ale jak w parowniku jest syf to moze gaz dostawać sie do kolektora,mieszanka za bogata i nie chcę zapalić od strzała.U mnie pomogło czyszczenie parownika. Ale nie kazdy parownik da sie czyszcic.Ja zdjagnozowałem problem jezdząc dwa dni na samej benzynce.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 27 sie 2011, 16:24

Miałem podobne objawy. Myślałem, że pompa pada powoli....a odpowietrzyłem zbiornik i problem zniknął <okok>

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 31 sie 2011, 01:25

I problem rozwiązany! <hura> Ani LPG(cały układ był odłączany),ani rozrząd(ponownie sprawdzony!)!Pompka paliwa miała tylko 3,6Bara zamiast 4!Po wymianie pompki praca silnika na zimno na wolnych obrotach-miodzio tyle,że nadal zapalał za drugim razem! <mysli> Okazało się,że po dłuższym postoju paliwo cofa się z pompki!Podobno przyczyną był jakiś zawór,chyba zwrotny który się zapchał syfem z filtra paliwa niewymienianego od 2002 r.(auto z 2000r.) <uoee> Po wymianie zaworu/membrany zaworu wszystko jest SUPER już od kilku dni!Mechanik spisał się na medal-nie odpuścił(aczkolwiek miał już dość tej usterki)!Wszystkim udzielającym się w tym temacie bardzo dziękuję!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl