Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] ile się da przejechać?Wałki

Silniki wysokoprężne
Zablokowany
hans860
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2011, 20:20
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

[ A6 C5 2.5 Tdi] ile się da przejechać?Wałki

Post autor: hans860 » 28 sie 2011, 18:25

witam Panowie! oglądnąłem wałki w samochodzie które chciałbym ewentualnie kupić.Wałki zaczynają się zużywać jednak stwierdziłem to po przejechaniu paznokciem po krzywkach bo było czuć minimalny uskok wzrokowo w ogóle nie widać zużycia.I tutaj pytanie ile na tym się da jeszcze pojeździć? Oraz jaki jest koszt samej robocizny wymiany walków? pytam bo gościu może załatwić cały komplet wałków popychaczy itp za 500euro oryginalny tylko nie wiem czy będą bez problemu pasować ....może się ktoś wypowiedzieć jak to jest


Oraz jeszcze jedna kwestia to jak wsiadłem do samochodu to dodając gazu tak do 1tyś obr.było czuć minimalne wibracje przy obrotach powyżej tysiąca nic już nie było czuć,czym to może być spowodowane? dwumas ponoć wymieniony

[ Dodano: 2011-08-28, 19:49 ]
nikt nie wie?

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 28 sie 2011, 20:10

hans860 pisze:Wałki zaczynają się zużywać jednak stwierdziłem to po przejechaniu paznokciem po krzywkach bo było czuć minimalny uskok
tzn mam rozumieć że lewa i prawa pokrywa ściągnięta i ten minimalny uskok wystepuje na wszystkich krzywkach. Ma sie rozumieć że hydraulikę też widziałeś i ma ona minimalne zużycie i jest "na swoim miejscu"? Jeżeli wałki są oryginalne to przy równomiernie zużytych (minimalnie) krzywkach i hydraulice naciupiesz troche kilometrów (pod warunkiem drożnej odmy i uczciwym oleju) :)

Co do kosztów wymiany i doboru wałków luknij po forum, masa wiedzy leży i czeka.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 28 sie 2011, 20:20

może i oryginalny... ale na pewno nie z ASO :)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

hans860
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2011, 20:20
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Post autor: hans860 » 28 sie 2011, 20:28

hudraulika jest na swoim miejscu auto ma nabite 210tys. wałki równomiernie zużyte
odma wymieniana przy ostatniej wymianie oleju.Jeśli bym go kupił chciałbym od razu olej zmienić tylko na jaki?myślę że dało by rady na tym przejechać jeszcze z 50 tysi co myślicie?
a ta hydraulika to nie z aso ale ori

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 28 sie 2011, 20:49

Jak 500 euro za kpl ori to bierz w ciemno i się nie zastanawiaj <okok>

Brzmi to tak nieprawdopodobnie, że chciałoby sie doradzić abyś wziął od razu 10-20 kompletów, jak sprzedasz ze 100 % marżą to i tak nabywcy będą Cię po nogach całować <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

hans860
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2011, 20:20
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Post autor: hans860 » 28 sie 2011, 21:53

jakos78, przecież już kiedyś się przywitałem

to jak da radę objeździć to minimum 50 tysi?

hans860
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2011, 20:20
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Post autor: hans860 » 29 sie 2011, 06:05

ktoś inny jeszcze może się wypowiedzieć jak to wygląda? i na jakim oleju najlepiej jeździć?

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 29 sie 2011, 11:57

hans860, ja mam nalatane 286 tysi i jeszcze wszystko fabryczne <okok> widac leciutkie zużycie ale smigam dalej :) co do oleju to leje Motula 5w40 <okok>
poczytaj sobie ten temacik all-tdi-jaki-olej-do-tdi-vt2962.htm
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6. ;)

hans860
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2011, 20:20
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Post autor: hans860 » 29 sie 2011, 17:23

tak i dupa wyszła bo okazało się że te walki za 500e te niby ori to firma RUVILLE,dzwoniłem nawet do sklepu i okazało się że te wałki dobrze się sprzedają i niema reklamacji...tylko sęk w tym że gwarancja jest na rok za za rok to i tak nie wyjdzie bo po roku to ile tych km się zrobi.
Panowie doradźcie co robić bo mam już sieczkę w głowie, koszt audi z opłatami wyjdzie mnie 11tysi zł z tego co zauważyłem to:
dodając gazu do 1tyś obr czuć leciutkie wibracje powyżej tysiąca nic
no i mały mankament to to że tworzywo deski przy nawiewach się odkleiło
no i rozrząd był wymieniany przy 170tyś
reszta ok.Rocznik to 98 i najechane 210 z wyposażenia to standard no wiem że jest bezwypadkowy.Poradźcie co robić

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 29 sie 2011, 19:30

a nie mówiłem że może to być oryginał ale nie z ASO <rotfl> czyli w tym przypadku oryginał RUVILLE ;p
Jarecki pisze:ja mam nalatane 286 tysi i jeszcze wszystko fabryczne widac leciutkie zużycie ale smigam dalej co do oleju to leje Motula 5w40
dokładnie jak u mnie <brawo>
hans860 pisze:dodając gazu do 1tyś obr czuć leciutkie wibracje powyżej tysiąca nic
sprawdz poduszki silnika (L&P)
hans860 pisze:no i rozrząd był wymieniany przy 170tyś
chciałeś kupić 2,5TDi i pominąć obowiązkową wymiane rozrządu ? <szok> <stres>
hans860 pisze:Rocznik to 98 i najechane 210
<rotfl> <rotfl> <rotfl>
hans860 pisze:koszt audi z opłatami wyjdzie mnie 11tysi zł
no to powiem Ci tylko tyle że wymiana wałków, hydrauliki, rozrządu, oleju + filtrów to jakieś 60% / 70% wartości tego auta :]
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

hans860
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2011, 20:20
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Post autor: hans860 » 29 sie 2011, 20:22

czyli podniesie wartość auta do co najmniej 17tysi co w efekcie do jego roku jest nieco mijające się z celem
.przebieg prawdziwy auto stale serwisowane

hans860
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2011, 20:20
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Post autor: hans860 » 30 sie 2011, 20:02

wiem to;] no ale nic dzieki wszystkim za pomoc i temat do zamknięcia

Zablokowany

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga