[ A6 C5 2.5 Tdi] ile się da przejechać?Wałki
[ A6 C5 2.5 Tdi] ile się da przejechać?Wałki
witam Panowie! oglądnąłem wałki w samochodzie które chciałbym ewentualnie kupić.Wałki zaczynają się zużywać jednak stwierdziłem to po przejechaniu paznokciem po krzywkach bo było czuć minimalny uskok wzrokowo w ogóle nie widać zużycia.I tutaj pytanie ile na tym się da jeszcze pojeździć? Oraz jaki jest koszt samej robocizny wymiany walków? pytam bo gościu może załatwić cały komplet wałków popychaczy itp za 500euro oryginalny tylko nie wiem czy będą bez problemu pasować ....może się ktoś wypowiedzieć jak to jest
Oraz jeszcze jedna kwestia to jak wsiadłem do samochodu to dodając gazu tak do 1tyś obr.było czuć minimalne wibracje przy obrotach powyżej tysiąca nic już nie było czuć,czym to może być spowodowane? dwumas ponoć wymieniony
[ Dodano: 2011-08-28, 19:49 ]
nikt nie wie?
Oraz jeszcze jedna kwestia to jak wsiadłem do samochodu to dodając gazu tak do 1tyś obr.było czuć minimalne wibracje przy obrotach powyżej tysiąca nic już nie było czuć,czym to może być spowodowane? dwumas ponoć wymieniony
[ Dodano: 2011-08-28, 19:49 ]
nikt nie wie?
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
tzn mam rozumieć że lewa i prawa pokrywa ściągnięta i ten minimalny uskok wystepuje na wszystkich krzywkach. Ma sie rozumieć że hydraulikę też widziałeś i ma ona minimalne zużycie i jest "na swoim miejscu"? Jeżeli wałki są oryginalne to przy równomiernie zużytych (minimalnie) krzywkach i hydraulice naciupiesz troche kilometrów (pod warunkiem drożnej odmy i uczciwym oleju)hans860 pisze:Wałki zaczynają się zużywać jednak stwierdziłem to po przejechaniu paznokciem po krzywkach bo było czuć minimalny uskok
Co do kosztów wymiany i doboru wałków luknij po forum, masa wiedzy leży i czeka.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
może i oryginalny... ale na pewno nie z ASO
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
hans860, ja mam nalatane 286 tysi i jeszcze wszystko fabryczne widac leciutkie zużycie ale smigam dalej co do oleju to leje Motula 5w40
poczytaj sobie ten temacik all-tdi-jaki-olej-do-tdi-vt2962.htm
poczytaj sobie ten temacik all-tdi-jaki-olej-do-tdi-vt2962.htm
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
tak i dupa wyszła bo okazało się że te walki za 500e te niby ori to firma RUVILLE,dzwoniłem nawet do sklepu i okazało się że te wałki dobrze się sprzedają i niema reklamacji...tylko sęk w tym że gwarancja jest na rok za za rok to i tak nie wyjdzie bo po roku to ile tych km się zrobi.
Panowie doradźcie co robić bo mam już sieczkę w głowie, koszt audi z opłatami wyjdzie mnie 11tysi zł z tego co zauważyłem to:
dodając gazu do 1tyś obr czuć leciutkie wibracje powyżej tysiąca nic
no i mały mankament to to że tworzywo deski przy nawiewach się odkleiło
no i rozrząd był wymieniany przy 170tyś
reszta ok.Rocznik to 98 i najechane 210 z wyposażenia to standard no wiem że jest bezwypadkowy.Poradźcie co robić
Panowie doradźcie co robić bo mam już sieczkę w głowie, koszt audi z opłatami wyjdzie mnie 11tysi zł z tego co zauważyłem to:
dodając gazu do 1tyś obr czuć leciutkie wibracje powyżej tysiąca nic
no i mały mankament to to że tworzywo deski przy nawiewach się odkleiło
no i rozrząd był wymieniany przy 170tyś
reszta ok.Rocznik to 98 i najechane 210 z wyposażenia to standard no wiem że jest bezwypadkowy.Poradźcie co robić
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
a nie mówiłem że może to być oryginał ale nie z ASO czyli w tym przypadku oryginał RUVILLE
dokładnie jak u mnieJarecki pisze:ja mam nalatane 286 tysi i jeszcze wszystko fabryczne widac leciutkie zużycie ale smigam dalej co do oleju to leje Motula 5w40
sprawdz poduszki silnika (L&P)hans860 pisze:dodając gazu do 1tyś obr czuć leciutkie wibracje powyżej tysiąca nic
chciałeś kupić 2,5TDi i pominąć obowiązkową wymiane rozrządu ? <szok>hans860 pisze:no i rozrząd był wymieniany przy 170tyś
hans860 pisze:Rocznik to 98 i najechane 210
no to powiem Ci tylko tyle że wymiana wałków, hydrauliki, rozrządu, oleju + filtrów to jakieś 60% / 70% wartości tego autahans860 pisze:koszt audi z opłatami wyjdzie mnie 11tysi zł
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga