[A6 C5] Dymi się z bloku silnika, prawdopodobnie z wycieku o
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Dokładnie. Jest babol. Ezektor ma utrzymywać lekkie podciśnienie pod pokrywami i w skrzyni korbowej, żeby nie wywalało oleju przez uszczelki. Do tego spaliny, które dostają się do skrzyni korbowej, powinny być zasysane przez ezektor i kierowane znowu do kolektora ssącego. Można pogratulować gazownikowi.Kaszeszczuk pisze:eżektor przy przepustnicy ma zasysać ciśnienie z głowic.
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl 

- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Niech gazownik zajmie się gazem i niczym więcej. Jak ktoś jest od wszystkiego to jest do niczego.
Masz zaufanego mechanika to podjedź i powiedz w czym rzecz.
Masz zaufanego mechanika to podjedź i powiedz w czym rzecz.
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl 

- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
matelek, no ale kapie z zaślepki, na kolektor i się dymi spod dołu. Proste. Na fotkach widać skąd leci dym. A skąd kapie nie widać.
sleppy, mam kumatego mechanika, więc pewnie da radę zrobić
Dam znać jak się z tym uporam.
A powiedzcie jeszcze jak wygląda sprawa masła w odmie? Bo jak patrzyłem na wąż, to cały uje**ny w maśle od oleju
sleppy, mam kumatego mechanika, więc pewnie da radę zrobić

A powiedzcie jeszcze jak wygląda sprawa masła w odmie? Bo jak patrzyłem na wąż, to cały uje**ny w maśle od oleju

- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Sprawa kształtuje się tak. Przewód do odpowietrzenia był założony nowy, puszczony w dół i całe opary bzium w atmosferę. Stary przewód do skrzyni korbowej był założony, ale, był zaślepiony. No to ten przewód lewy out, wyjąć zaślepkę i na opaskę założony stary przewód prosto do skrzyni korbowej. Tak więc odma DONE. Co do wycieku, cała zaślepka od wałka była uje***a w oleju. Założyłem nową, na dzień dzisiejszy, nie dymi. Oby to było to. 
Pierwsza diagnoza to była uszczelka, od napinacza. Ale tam jest sucho. Wymieniona zaślepka i na razie (odpukać) jest si. Jak dalej będzie dymić, to znaczy uszczelka od napinacza.

Pierwsza diagnoza to była uszczelka, od napinacza. Ale tam jest sucho. Wymieniona zaślepka i na razie (odpukać) jest si. Jak dalej będzie dymić, to znaczy uszczelka od napinacza.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
A ja wam powiem tak wymieniłem uszczelkę pod korkiem i jest dużo lepiej bo z pod korka leci tylko delikatnie czyli jeszcze uszczelka w korku do wymiany (tzn. cały korek bo nie bede się bawił w doklejanie gumy z dętki). W porządku już dym nie leci z tego miejsca ale jest delikatnie mokro patrząc z góry i leci dym z tym że z drugiej strony silnika (obok filtra powietrza) i co to może być panowie ? 

Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
Wymieniłeś korek na takie który trzyma i już z pod niego nie leje się, ale wzrosło ciśnienie pod deklami zaworowymi i wydmuchało uszczelkę z pod prawego dekla, teraz to jedynie wymiana najlepiej obu a do tego odmy i ezektora by mieć pewność iż będzie już sucho. A jak zdejmujesz dekle to zastanów się nad wymianą uszczelek pod napinacze łańcucha... stamtąd też lubi ciec olejpiotrek24dm pisze:A ja wam powiem tak wymieniłem uszczelkę pod korkiem i jest dużo lepiej bo z pod korka leci tylko delikatnie czyli jeszcze uszczelka w korku do wymiany (tzn. cały korek bo nie bede się bawił w doklejanie gumy z dętki). W porządku już dym nie leci z tego miejsca ale jest delikatnie mokro patrząc z góry i leci dym z tym że z drugiej strony silnika (obok filtra powietrza) i co to może być panowie ?
Pozdro
Toperz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Od strony filtra powietrza leciał dym przed wymianą korka także to żadne uzasadnienie. 10 tys. km temu były zmieniane uszczelki pod pokrywą zaworów.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Zajac sie nie zajmie. Nie strasz go az tak. Kolego. Zrob tak. Filtr out, rura out oslona out i zobacz jak wyglada zaslepka walka. U mnie dymilo jak talala, a lecialo z zaslepki. Napinacz masz z przodu wiec patrz czy tam nie masz struzki oleju. Co do korka. Wiesz jak zrob? Kup drugi korek i zaloz go razem z uszczelka ze starego. Czyli 2 uszczelki. Bedziesz mial suchutko.
