[A6 C5] Lampy tylnie czarne LED dymione
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
tomekb164 pisze:Likom2, poliftowe jedynie rożnią się kolorem wstecznego, w przedlifcie są dymione, a w polifcie przeźroczyste.
Jareckipasują wręcz idealnie, brak problemów z montarzem, jedynie co trzeba przerabiać co opornik, żeby zlikwidować błąd na FISie
Jak kupi in-pro to nic nie trzeba przerabiać ,wkłada i jeździ ....
poza tym są bardzo dobrze wykonane i wszystko jest bdb. dopasowane
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
O gustach sie nie dyskutuje, ale musisz wiedzieć że np.kupując lampy In-Pro dostajesz dwa odblaski, które powinno się przykleić na tył samochodu bo klosz lampy nie posiada wbudowanych odblasków. Większość użytkowników tego nie robi bo te dodatkowe odblaski masakrycznie szpecą wygląd, ale niestety bez odblasków lampy nie spełniają wymogów swojej homologacji... ÂŚmiem twierdzić, że grozi to utratą dowódu rej., jak ktoś ma In-Pro bez odblasków.RaKo pisze:yoorki, bez urazy ale moim zdaniem pasują jak świni siodło :mrgreen: i te kółeczka czerwone,miałem takie w moim reksiu 25 lat temu i dziadek na traktorze przy chlapakach,ale może to kwestia gustu :-P :mrgreen:
Poniżej kilka fotek z LEDami
1).
2). Bartka ex-fura:
3).
4).
5).
6).
Uprzedziłem Cię, sorry 8-) :evil: :-PJarecki pisze:yoorki, widzialem takie na live u censored w jego bylej czarnulce i powiem ze ladnie wygladaly nawet chcialem je kupic gdy sprzedawal ale sie spoznilem
Chyba w przedliftowych modelach FIS nie jest na tyle "inteligentny", żeby wywalać błędy o przepalonych żarówkach. Dlatego u Bartka z tymi Sonaxami nie było problemu, ale jak zamontowałem u siebie od razu pikało że przepalone postojówki i stop -k*rwicy od tego dostawałem zamotowałem oporniki do stopu, a pod postojówki podpiąłem żarówki 5W i tak je zamontowałem, żeby dodatkowo oświetlały bagażnik. Oporniki się strasznie grzeją i jest ryzyko pożaru, jeśli będą podłączone do postojówek :!: (i jednocześnie znacznie zwiększają pobór prądu w porównaniu do żarówek 21W i 5W).Jarecki pisze:a musiales cos przerabiac :?: jakies oporniki czy cos :?: zeby bledow na fisie nie bylo :?:
Mnie się te najbardziej podobają:
http://allegro.pl/lampy-audi-a6-led-od- ... 76333.html
Odmładzają auto.
http://allegro.pl/lampy-audi-a6-led-od- ... 76333.html
Odmładzają auto.
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Jarecki, gartuluję zakupu! Myślałem że błąd wyskakuje tylko w modelach poliftowych (z pełnym FISem). <szok>
Możesz zapodać foto jak to wygląda wieczorem?
Genralnie im wieksza oporność to tym mniej będą się grzały oporniki -podpinasz równolegle, prąd przechodzi drogą najmniejszego oporu.
Do kabelków stopu podpiąłem po 6 ohm na lampę i te oporniki przykręciłem do elementów karoserii bo mimo wszystko się grzeją jak przechodzi przez nie prąd.
Do postojówek mam podpięte zwykłe postojówki 5W, które rozświetlają bagażnik. Początkowo te same oporniki podpiąłem do postojówek i stwierdziłem że takie coś grozi nieszczęściem albo i nawet pożarem.
Mała rada: lepiej ingerować we wiązkę kabli po str.lampy, nie we wiązce samochodu, natomiast oporniki powinny mieć tzw. radiatorki
Zamontowałem takie:
ale radziłbym kupić o większej oporności np.10 ohm. Na szybkości znalazłem takie 8 ohm na Allegro.
Aby uzyskać lepszy wizualny efekt postaraj się o żarówki kierunkowskazów, które nie są koloru pomarańczowego. Przykładowo u mnie są takie lustrzane OSRAMy (patrz: środkowa komora klosza).
Możesz zapodać foto jak to wygląda wieczorem?
Genralnie im wieksza oporność to tym mniej będą się grzały oporniki -podpinasz równolegle, prąd przechodzi drogą najmniejszego oporu.
Do kabelków stopu podpiąłem po 6 ohm na lampę i te oporniki przykręciłem do elementów karoserii bo mimo wszystko się grzeją jak przechodzi przez nie prąd.
Do postojówek mam podpięte zwykłe postojówki 5W, które rozświetlają bagażnik. Początkowo te same oporniki podpiąłem do postojówek i stwierdziłem że takie coś grozi nieszczęściem albo i nawet pożarem.
Mała rada: lepiej ingerować we wiązkę kabli po str.lampy, nie we wiązce samochodu, natomiast oporniki powinny mieć tzw. radiatorki
Zamontowałem takie:
ale radziłbym kupić o większej oporności np.10 ohm. Na szybkości znalazłem takie 8 ohm na Allegro.
Aby uzyskać lepszy wizualny efekt postaraj się o żarówki kierunkowskazów, które nie są koloru pomarańczowego. Przykładowo u mnie są takie lustrzane OSRAMy (patrz: środkowa komora klosza).