PoradząDanski pisze:Czyli jednak coś jest na rzeczy, bo jednak to też sporo, bo np.na bagnecie w mojej W124 V8 od wymiany do wymiany (czyt: 10000km) w ogóle nie zmienia się poziom.Zagór pisze:No to ja mam podobny wyjątek- po 8k km nie dolałem jeszcze nic, stan 1/4 było 3/4
Uważam, że ten silnik ma jakąś wadę fabryczną.
ASO Audi oznajmiło mi, że zajmą się tą kwestią... zobaczymy, czy sobie z tym poradzą
 - przedstawią Ci kosztorys wymiany bloku silnika na 65tys zł
 - przedstawią Ci kosztorys wymiany bloku silnika na 65tys zł 
Jeśli wyrobi mi się w stanie na 10k km, to ja uważam że nie bierze, bo litr przy 8 garach 40 zaworach to jest nic, skoro 2.0 TFSI potrafi wciągnąć 1,5 na tysiąc km

W historie o tym że silnik nie bierze wogole nie wierzę, bo jest to technicznie niemożliwe
 , olej zawsze znika, czasem tylko w skrzyni korbowej zastępuje go inny płyn (np. nie spalone paliwo), nie ma takiej możliwości, żeby przy 7k rpm pierścienie zgarnęły wszystko z gładzi, i zawsze coś tam się spali
, olej zawsze znika, czasem tylko w skrzyni korbowej zastępuje go inny płyn (np. nie spalone paliwo), nie ma takiej możliwości, żeby przy 7k rpm pierścienie zgarnęły wszystko z gładzi, i zawsze coś tam się spali 
 
							















 
 
