[A6 C4] [2.0 16V ACE] pompa paliwa
- hubos21
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:09
- Imię: Hubert
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.3 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Mogilno
[A6 C4] [2.0 16V ACE] pompa paliwa
Cześć
Mam takie pytanie, orientuje się gdzie w 2.0 16V ACE jest pompa paliwa? pod kanapą nic nie widać, żadnego dojścia nie ma, czy tam jest pompa zewnętrzena pod autem?
Mam takie pytanie, orientuje się gdzie w 2.0 16V ACE jest pompa paliwa? pod kanapą nic nie widać, żadnego dojścia nie ma, czy tam jest pompa zewnętrzena pod autem?
- hubos21
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:09
- Imię: Hubert
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.3 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Mogilno
a wiesz jak sie do niej dostać? auto po odpaleniu przez jakąś chwilke dosłownie pare sekund nierówno pracuje, zmieniłem wtryski, rozdzielacz z przepływką i tak myśle, że może to wina pompy ale auto zapala poprawnie i kręci się do odcinki więc nie wiem czy to pompa, zmienie jeszcze przewody WN, świece, kopułka i palec są nowe
- hubos21
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:09
- Imię: Hubert
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.3 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Mogilno
hala wykluczam bo zimny zapala od dotkęnięcie, świece są NGK BKR6E, wkładam już takie od 3 lat, co prawda sonda dogorywa :P pompe dzisiaj wykluczyłem definitywnie ale dowiedziałem się jak się do niej dostać w avancie, trzeba ściągnąc ten kawałek tapicerki w bagażniku zaraz za siedzeniamip_bo pisze:jezeli Ci normalnie wchodzi na obroty to pompe bym zostawil w spokoju, wlasnie lepiej posprawdzac czy np kable sa ok, czujnik hala, lambda etc...
ps. nowe swiece nie znacza dobre ale to tak nawiasem z doswiadczenia
Zawiesza Ci się kolego akumulator ciśnienia paliwa (zawór zwrotny zaraz za wyjściem z pompy powinien się znajdować obok baku) z tego co pamiętam w ACE też jest takie coś bo to silnik zasilany wtryskiem mechanicznym. Podobnie jest u mnie przy A80 B3 tyle że ja mam 1.8 JN i jak stoi nie raz trochę to maleje ciśnienie paliwa w układzie paliwowym i zaraz po odpaleniu silnika pracuje przez ok 2s nierówno po chwili jak już pompa dobije ciśnienie zaczyna pracować normalnie.hubos21 pisze:a wiesz jak sie do niej dostać? auto po odpaleniu przez jakąś chwilke dosłownie pare sekund nierówno pracuje, zmieniłem wtryski, rozdzielacz z przepływką i tak myśle, że może to wina pompy ale auto zapala poprawnie i kręci się do odcinki więc nie wiem czy to pompa, zmienie jeszcze przewody WN, świece, kopułka i palec są nowe
Ale mogę się mylić odnośnie tego czy jest u Ciebie takie coś w układzie paliwowym.
w Kombiaku pompa jest w zbiorniku, za siedzeniami musisz zdiąc wykładzinę, tam będziesz miał okrągły dekiel a 3 śrubki, musisz wyjąc cały pływak, i pompe masz na samym dznie baku, (dobrze jak będziesz miał mało paliwa w baku, bo inaczej będziesz musiał nurkować)
Ja sie chciałem podpiąć pod temat.
wygląda na to ze sie zapowietrza układ. samochód jak postoi to odpali i zaraz zgaśnie, później trzeba kręcić z 10 razy aż zaskoczy.
jeździąc na gazie, po zgaszeniu w ogóle nie chce odpalić, a przełączając na benzynie podczas jazdy auto gaśnie i odpala po przejechaniu 100 metrów na biegu.
Ewidentnie cofa się paliwo.
terazpytanie co może być przyczyną, czy to pompa daje za małe ciśnienie, czy moze jakiś zawór zwrotny, czy moze jeszcze coś innego??
Ja sie chciałem podpiąć pod temat.
wygląda na to ze sie zapowietrza układ. samochód jak postoi to odpali i zaraz zgaśnie, później trzeba kręcić z 10 razy aż zaskoczy.
jeździąc na gazie, po zgaszeniu w ogóle nie chce odpalić, a przełączając na benzynie podczas jazdy auto gaśnie i odpala po przejechaniu 100 metrów na biegu.
Ewidentnie cofa się paliwo.
terazpytanie co może być przyczyną, czy to pompa daje za małe ciśnienie, czy moze jakiś zawór zwrotny, czy moze jeszcze coś innego??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 22:09
- Lokalizacja: Brzeg
Może wtrysk startowy się nie wyłącza bo:gizmo_2 pisze:w Kombiaku pompa jest w zbiorniku, za siedzeniami musisz zdiąc wykładzinę, tam będziesz miał okrągły dekiel a 3 śrubki, musisz wyjąc cały pływak, i pompe masz na samym dznie baku, (dobrze jak będziesz miał mało paliwa w baku, bo inaczej będziesz musiał nurkować)
Ja sie chciałem podpiąć pod temat.
wygląda na to ze sie zapowietrza układ. samochód jak postoi to odpali i zaraz zgaśnie, później trzeba kręcić z 10 razy aż zaskoczy.
jeździąc na gazie, po zgaszeniu w ogóle nie chce odpalić, a przełączając na benzynie podczas jazdy auto gaśnie i odpala po przejechaniu 100 metrów na biegu.
Ewidentnie cofa się paliwo.
terazpytanie co może być przyczyną, czy to pompa daje za małe ciśnienie, czy moze jakiś zawór zwrotny, czy moze jeszcze coś innego??
- zapalasz na zimnym bez problemu czyli paliwo dostaje i iskra jest...
- gaśnie bo go zalewa za duża dawka paliwa...
- nie możesz odpalić bo zalany...
Sprawdź świece w jakim są stanie, czy okopcone czy nie.
Czujnik temperatury bym wykluczył raczej ale dla pewności możesz go sprawdzić miernikiem.
U mnie było bardzo podobnie i okazało się, że to czujnik położenia przepustnicy.
Odpalał niby normalnie ale gasł i nie szło go ponownie odpalić za chiny ludowe.
Napisz czy objawy wystąpiły po wymianie czegoś w silniku, myciu go itd... czy "same z siebie".
No jeszcze tu coś możesz popatrzeć:
c4-20acesonda-wskazuje-na-bogato-proble ... t16148.htm
Witam wszystkich, napiszcie jak się zakończyły wasze zmagania.
Właśnie zamierzałem się do kupienia nowej pompy paliwa, gdy przeczytałem ten post.
Podpinam się do postu, żeby nie zakładać nowego.
Objawy mam takie, że zapala dopiero za drugim przekręceniem kluczyka i przez kilkanaście sekund chodzi nierówno jakby palił nie na wszystkie gary. Po jezdzie na LPG i chwilowym postoju również ciężko zapala na ciepłym silniku na benzynie. A zeszłej zimy była nawet taka sytuacja, że na mrozie zapalał na kilka sekund i gasnął, i tak przez kilka dni aż samoczynnie ustąpiło. Zrobiłem test kilkakrotnie przekręcając kluczyk przed zapaleniem i było lepiej, więc podłączyłem pompę na stałe po przekręceniu zapłonu i teraz jest dobrze.
Czy przyczyną jest właśnie zawór zwrotny albo akumulator ciśnienia?
Gdzie są te rzeczy i czy można je wymienić osobno czy są wbudowane w pompę?
Ten sam model AUDI 2.0 16V ACE.
Właśnie zamierzałem się do kupienia nowej pompy paliwa, gdy przeczytałem ten post.
Podpinam się do postu, żeby nie zakładać nowego.
Objawy mam takie, że zapala dopiero za drugim przekręceniem kluczyka i przez kilkanaście sekund chodzi nierówno jakby palił nie na wszystkie gary. Po jezdzie na LPG i chwilowym postoju również ciężko zapala na ciepłym silniku na benzynie. A zeszłej zimy była nawet taka sytuacja, że na mrozie zapalał na kilka sekund i gasnął, i tak przez kilka dni aż samoczynnie ustąpiło. Zrobiłem test kilkakrotnie przekręcając kluczyk przed zapaleniem i było lepiej, więc podłączyłem pompę na stałe po przekręceniu zapłonu i teraz jest dobrze.
Czy przyczyną jest właśnie zawór zwrotny albo akumulator ciśnienia?
Gdzie są te rzeczy i czy można je wymienić osobno czy są wbudowane w pompę?
Ten sam model AUDI 2.0 16V ACE.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
- Lokalizacja: pomorskie
Witam.
Postanowiłem sie przypiąc do tematu.
ja mam kilka problemów : po np. dwu trzy dniowym postoju, silnik zapala ale p osekundzie gasnie po czym dlugo ne izapala - pomaga np. odpowietrzanie (kluczykiem, przekrecajac go w stacyjce)3-4 razy i problem znika;
na ciepłym silniku, czasem obroty spadaja mi do 200, 400 lub silnik gasnie.
może to być pompa paliwa? zawor " akumulator ciśnienia paliwa ", co to jest" hala "? pomocy:(
Postanowiłem sie przypiąc do tematu.
ja mam kilka problemów : po np. dwu trzy dniowym postoju, silnik zapala ale p osekundzie gasnie po czym dlugo ne izapala - pomaga np. odpowietrzanie (kluczykiem, przekrecajac go w stacyjce)3-4 razy i problem znika;
na ciepłym silniku, czasem obroty spadaja mi do 200, 400 lub silnik gasnie.
może to być pompa paliwa? zawor " akumulator ciśnienia paliwa ", co to jest" hala "? pomocy:(
historia:
ford fiesta 87
fiat cc 900 94
daewoo lanos 1.6 99
mazda 626 1.8 97
opel vectra 99 2.0dtis
vw golf 3 1.9 gtd
oooo Audi 100 C4 2.0e 115KM
SKODA 105L 1988R
ford fiesta 87
fiat cc 900 94
daewoo lanos 1.6 99
mazda 626 1.8 97
opel vectra 99 2.0dtis
vw golf 3 1.9 gtd
oooo Audi 100 C4 2.0e 115KM
SKODA 105L 1988R
Cześć.
Masz wtrysk mechaniczny?
"odpowietrzanie kluczykiem" to nabijanie ciśnienia paliwa do układu - u mnie było tak samo, jak wymusiłem pompę żeby działała od razu po przekręceniu zapłonu i poczekałem z minutę to zapalał o niebo lepiej.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego z gaśnięciem silnika, może też jest uszkodzony zawór krokowy od wolnych obrotów lub potencjometr przepływomierza - ja też tak mam i na zimnym silniku obroty bardzo falują i potrafi zgasnąć. Napisz czy obroty ci falują.
"akumulator ciśnienia paliwa" trzyma ciśnienie na pewno przez pół godziny, może z godzinę, więc po 3 dniach jest pusty - czyli to nie jego wina.
U mnie winny był chyba zawór zwrotny w pompie paliwa, bo nie trzymało ciśnienia ani chwili...
Pompa dawała ponad 6bar, a nowa daje zaledwie 4bary (niby taki sam zamiennik) ale trzyma długo ciśnienie i całość działa dobrze.
Czujnik hala to czujnik położenia wału korbowego - on raczej sprawia problemy, że auto w ogóle nie pali.
Ja bym zaczął od pompy paliwa - jak możesz to sprawdź jakie daje ciśnienie i jak długo się jeszcze utrzymuje po wyłączeniu zapłonu.
Aha, zeszłej zimy też mi zapalał i od razu gasnął - tej zimy po wymianie pompy nic się nie działo.
[ Dodano: 2012-03-22, 20:57 ]
Masz wtrysk mechaniczny?
"odpowietrzanie kluczykiem" to nabijanie ciśnienia paliwa do układu - u mnie było tak samo, jak wymusiłem pompę żeby działała od razu po przekręceniu zapłonu i poczekałem z minutę to zapalał o niebo lepiej.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego z gaśnięciem silnika, może też jest uszkodzony zawór krokowy od wolnych obrotów lub potencjometr przepływomierza - ja też tak mam i na zimnym silniku obroty bardzo falują i potrafi zgasnąć. Napisz czy obroty ci falują.
"akumulator ciśnienia paliwa" trzyma ciśnienie na pewno przez pół godziny, może z godzinę, więc po 3 dniach jest pusty - czyli to nie jego wina.
U mnie winny był chyba zawór zwrotny w pompie paliwa, bo nie trzymało ciśnienia ani chwili...
Pompa dawała ponad 6bar, a nowa daje zaledwie 4bary (niby taki sam zamiennik) ale trzyma długo ciśnienie i całość działa dobrze.
Czujnik hala to czujnik położenia wału korbowego - on raczej sprawia problemy, że auto w ogóle nie pali.
Ja bym zaczął od pompy paliwa - jak możesz to sprawdź jakie daje ciśnienie i jak długo się jeszcze utrzymuje po wyłączeniu zapłonu.
Aha, zeszłej zimy też mi zapalał i od razu gasnął - tej zimy po wymianie pompy nic się nie działo.
[ Dodano: 2012-03-22, 20:57 ]