Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Dostojne A6

Prezentacja w/w aut.
R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Dostojne A6

Post autor: R.K.O. » 19 cze 2011, 10:19

Witam!
Jako , ze staliscie sie bardzo pomocni w zakupie A6 - takoż zapragnąłem dołaczyc do Waszego zacnego grona.
Teraz opisze tutaj mój nabytek. Niebawem wstawie kilka fotek :)
Audi A6 C5
Silnik 1.8 Turbo (nigdy nie wiedziałem jaki kod silnika <sic!> - bardziej siedze w dieslach XD>
Wyposażenie prawie kompletne jak na początkowa serie - autko z lipca 1997 roku
Kolor ciemny granat, standardowe 15 calowe felgi Alu, szara skórzana tapicerka, ksenony itp.
Dobre audio jak na te lata, radioodtwarzacz Audi Gamma

Jeździ sie nim jak pszczółeczką.

Jedyne co mnie wkurza... to prawdopodobny problem z przepustnicą, przepływką , sondą Lambda badź innym ustrojstwem odpowiadajacym za adaptacje mieszanki.

Podtrzymuje sie na duchu tym iż pracowałem w czasie nauki w serwisie elektryki i elektroniki samochodowej, może dojde co ją boli ;).

Audi bez problemu nabiera prędkości, ze startu 0 do 200 km/h bez najmniejszych oporów wyrywa. Objaw dolegliwosci to wachniecia obrotów i ostatnio gaśniecie przy ruszaniu z miejsca - jakby cos go dusiło. VVag-Com pomógł połowicznie.

Także rozpoczynamy walke i podróż z A6.

Pozdrawiam :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 19 cze 2011, 11:39

<okok> szerokosci
. czekamy na foty .

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 19 cze 2011, 15:42

Oto zdjęcie badź zdjecia A6.

Hmm... pomimo tego , ze dzisiaj niedziela - pogrzebałem troche pod maską - powiedzcie mi czy... błąd odnośnie adaptacji mieszanki mógł sie wkraść poprzez totalnie luxny przewód zasysu powietrza z filtra do turbo - tuż za przepływką - szpara była dość dużej wielkości i nie użyłem siły do zdjęcia go z króćca przepływki - z tego co pamietam masa zasysanego powietrza ma ogromny wpływ na mieszanke oraz prace silnika - wieczorem zrobie próbe - a okazało sie to podczas... wymiany przeze mnie filtra powietrza :)

Teraz zostało ładowanie - na alternatorze wychodzi 14,2V cały czas... - spadek ok 0,5V na przewodzie + - obstawiacie połączenie na rozruszniku?? <mysli>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 19 cze 2011, 20:15

powodzenia - fajne autko

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 23 cze 2011, 13:58

Bardzo ciekawa sprawa sie ujawniła :)
Otóż sprawdzałem sobie wszystkie podciśnienia i inne wezyki , kluczyk od auta połozyłem na ciepłym dach uw słoncu wraz z telefonem - po skończonej "inspekcji" i zmianie wężyka od regulatora ciśnienia wtrysku poszedłem pod prysznic - następnie uradowany chciałem jechać do kumpla a tu.. zonk.... zapaliłą się kontrolka od immo i zaczeła mrygać tak ni z gruchy ni z pietruchy :) - fakt wczesniej sprawdziłem sobie działaniezamka i domykania szyb składką w drzwiach.. ale co ma przysłowiowy piernik do wiatraka...?? kilka prób odpalenia.. immmo nadam mryga - VAG`a zostawiłem w pracy i kicha... bede miał dopiero w piatek...

Dziwne jest.. że wcisnałem pedał hamulca przed zapłonem i.... immo załaczyło sie normalnie.... wiec pojechałem..
Chcąc wracac do domu.. znów zaczeło mrygac przed rozruchem... po kilku minutach z otwartymi drzwiami... zadziałało jak nalezy i wróciłem.... czy coś sie rpzybrudziło.. czy moze słoneczne "elektromagnetyczne włościwosci' zadziałały na "pastylke w pilocie"?? hehe....nigdy nie miałem z tym wczesniej problemu.. dopiero teraz cos sie dzieje nie teges... - tak jak piszecie- styki do petli?? , moze wsad sie posypywac zaczyna... a moze da sie wyłaczyć Immo Vag`iem... w zasadzie jest zbędne... Moze jakies sugestie..??

Pozdrawiam :) :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 23 cze 2011, 18:29

fajne autko

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 04 sie 2011, 20:39

Jakie wycieraczki do szyby przedniej najlepiej kupic?? Valeo Aero czy moze Bosch AeroTwin??
zalezy mi na tym by były to te "ciche" bez stelaża.
Zamówiłem welurek pod nózki.
Ostatnio pobawiłem sie w Eko-Driving - na prawie pełnym baku zasieg jaki pokazywał to 1010km... az mi szczeka opadła - od rezerwy do rezerwy (tankowanie pod korek) wchodzi jakies 52 litry moze 55 robie ok 620 - 700 km - delikatnie jeżdżac 80% miasto 20% trasa.
Pozytywne zaskoczenie.. Srednie spalanie wg kompa to 8,7 l/100km...
ale najbardziej podoba mi sie dynamika... złego słowa nie powiem.
wypadałoby foty podczas "prysznica A6" wstawic.... :)
Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-08-04, 21:01 ]
Oto kilka fotek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

labiss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 165
Rejestracja: 10 cze 2010, 21:25
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: labiss » 06 sie 2011, 22:45

Z tym zasięgiem to różnie bywa.Mnie pokazuje często 900 km jak zaleję do pełna,a i tak na 80 l robię 550 km. :D
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 58&start=0

FUll fotostory z wymiany rozrządu !

ArtHurO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2011, 15:23
Lokalizacja: Kamieńsk

Post autor: ArtHurO » 07 sie 2011, 12:44

Witam kolegę. Auto ładnie sie prezentuje, silnik ciekawy ale auto inwalida, zdecydowanie brak Q.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 07 sie 2011, 20:30

ArtHurO zgodze sie ze brakuje Q... miałem rpzyjemnosć jeździc A6 C5 2.8 Quattro.... przyklejone.. zero strat mocy... bajka :)
Widze , że kolega z Kamieńska... blisko :) moze zorganizujemy jakis spocik na górze Kamieńsk?
labiss hmm 550 km w 4.2 to jest wręcz bosko :) ja dodam , że mam uwalony czujnik temperatury cieczy , gdyz wskaźnik pokazuje ok , wentylator 2 bieg elektrycznego załacza sie przy 94 stopniach na wskaźniku.. a do ECU widzi 61,5 stopnia czy to zimny czy zagrzany. mysle 0,5 litra jeszcze zbic.....
a co do dynamiki.. nie narzekam - Turbo działa tak jak nalezy :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ArtHurO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2011, 15:23
Lokalizacja: Kamieńsk

Post autor: ArtHurO » 07 sie 2011, 20:47

R.K.O. pisze:ArtHurO zgodze sie ze brakuje Q... miałem rpzyjemnosć jeździc A6 C5 2.8 Quattro.... przyklejone.. zero strat mocy... bajka :)
Widze , że kolega z Kamieńska... blisko :) moze zorganizujemy jakis spocik na górze Kamieńsk?
labiss hmm 550 km w 4.2 to jest wręcz bosko :) ja dodam , że mam uwalony czujnik temperatury cieczy , gdyz wskaźnik pokazuje ok , wentylator 2 bieg elektrycznego załacza sie przy 94 stopniach na wskaźniku.. a do ECU widzi 61,5 stopnia czy to zimny czy zagrzany. mysle 0,5 litra jeszcze zbic.....
a co do dynamiki.. nie narzekam - Turbo działa tak jak nalezy :)

Możemy jutro 20:00 pod Europą... Reszta na PW - koniec OT

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 27 sty 2010, 07:51
Lokalizacja: Randers/DK

Post autor: peter124 » 12 sie 2011, 01:16

Z tymi wycieraczkami to tez chcialem takie bez stelarza ale mowili mi ze do a6 nie robia bo bedzie odstawac z prawej bo musi byc zagieta na szybe wiec kupilem normalne bosch. Autko ladne, chyba taki sam kolor jak moj ale kilka delikatnych modow upikszajacych by sie przydalo :) . Przebieg 133tys km?

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 17 sie 2011, 23:21

peter124
ten przebieg tez mnie "bulwersował" , ale sam kiedys cofałem liczniki i wszystko wskazuje że to orginał... - nie wszystkie zegary w C5 da sie cofnać po złaczu <radocha> - niektóre fizycznie trzeba sie "wlutować".. akurat u mnie złaczem sie nie cofnie.... każda srubka nietknieta... wiec tak naprawde cholera wie...
Kazdy plasticzek z 97 , kierownica , mieszki nawet skóra na fotelach sugeruja taki przebieg... wazne ze nawet wahacze przód mam ori audi.. ostatnio ogledziny robiłem podczas odgrzybiania... ważne jedno - super jeździ ;) <radocha>
Znajomy elektryk zliczył jeszcze jakies motogodziny czy cos i w miare sie to pokrywa....
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 18 sie 2011, 17:59

Spytaj znajomego elektryka gdzie w AEB zliczyl motogodziny bo to jakas bzdura totalna (w tym silniku). Chyba ze o czyms nie wiem.

A propo spalania... wlasnie wrocilem znad morza - 822km na jednym zbiorniku, komputer pokazal srednie spalanie 7,2l, weszlo 59l co daje 7,17l/100km... zasieg wg komputera na stacji - 10km.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 21 sie 2011, 14:18

Musze podjechac do "Marszałka" do Czewy i podac VIN moze cos wyjdzie.
napewno jesli miałby wiekszy przebieg to miałbym olej w IC i w dolocie.... a tutaj ani grama.. wałek turbosprężarki ani grama luzu nie ma - czuc wyraźnie moment załaczenia :) zrobiłem nim juz ok 5000 km i jak było czysto tak jest cały czas. Olej na odpowiednim poziomie...
Także bardzo pozytywnie.
Mysle dodac na klape tylną te malutka blende :) ale powinienem tez jakies Alu chociaz cal wieksze dac... chociaz jestem zwolenniekiem NIE RZUCANIA sie w oczy :)
Pozdrawiam :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja