Witam mój problem jest następujacy jak w temacie auto nie chce odpalić na zimnym silniku oprócz tego samochód nie pali dobrze na wolnych obrotach na benzynie przy dodawaniu gazu tak jakby sie dławił trzeba mu dać dobrze w palnik zeby pojechał a czasem jes dobrze bez zadnych przeszkód jeżdzi na benzynie i przerzuca sie na gaz.
Pomyślałem ze podłącze vaga i tak zrobiłem błędy przy pierwszym podłączeniu to :
17537 - fuel trim: bank 2 (multi):system too rich
skasowałem i przejechałem pomysłałem moze przepływomierz i z rana podłączyłem vaga i odłączyłem przepływke zeby zobaczyć czy to samo bedzie i było tak samo a błąd wyskoczył :
16486 - mass air flow sensor (g70) : signal too low
wiec przepływka chyba działa prawidłowo
na nastepny dzień wracałem z wakacji i po przejechaniu znowu vag i bład :
16518- Oxygen (lambda) sensor B1 S1 : no activity ( ale to chybva normalka na LPG)
ale drugi mnie zaskoczył
16501 - Engine coolant temp. sensor ( G62): signal to low
P0117 - 35-00--
To poszperałem ze to chyba czujnik temp. silnika ale gdzie on jest tego to juz nie wiem i jak go sprawdzic też nie ale jak włączyłem na zimnym silniku vaga to w blokach pomiarowych na 001 w 2 ramce pokazało mi 133,5 C wiec chyba cos nie tak wskazówki na desce podaja silnik 90C a olej to tak 60-100 oczywiście po rozgrzaniu moze macie jakieś pomysły co to moze być i skąd ten problem z odpalaniem.
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
[ A6 C5+Lpg] Problem z odpalaniem na zimnym silniku i brak m
- Arrni
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 407
- Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
- Imię: Arni
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
16501/P0117 - chłodzenie czujnika temperatury silnika (G62): zbyt niski sygnał
Ewentualne objawy
Trudności z uruchomieniem zimnego silnika.
Uruchomienie silnika, gdy silnik jest ciepławy lub ciepłe, idle rpm natychmiast jest 1200 - 3000 obrotów na minutę.
RPM na wolnych obrotach jest nieregularny.
Z każdej temperaturze silnika rzadko bezczynności rpm będą się różnić między 900 - 1000 obrotów na minutę.
Z rozgrzewania silnika (90 ° C) temperatura silnika nagle spada (70 ° C) i powoli wraca do 90 ° C.
Bad przyspieszenie podczas rozgrzewki.
Diesel: wskazanie jest wyjątkowo długi czas czas palenia się światła wskazanie blask.
Przegrzanie silnika
Możliwe przyczyny
Sygnał elektryczny pochodzące z G62 jest zbyt niska
Okablowanie i / lub połączenia uszkodzony (zwarcie?)
Cieczy chłodzącej silnik czujnika temperatury (G62) wadliwe
Problemy mechaniczne w układzie chłodzenia
Możliwe rozwiązania
Sprawdź kable i połączenia
Sprawdź / Zamień cieczy chłodzącej silnik czujnika temperatury (G62)
Sprawdź system chłodzenia i prawidłowe warunki przegrzania, jeśli obecne
Uwagi specjalne
W MY 1995-2002 (?) W Europie w VW-samochodów G2/G62 miał złą reputację podział często. G2/G62 domyślnie jest czarna i wszystkie zamienniki są zielone.
zapewnie zaraz ktos pokaze z etki gdzie znajduje sie ten czujnik
Ewentualne objawy
Trudności z uruchomieniem zimnego silnika.
Uruchomienie silnika, gdy silnik jest ciepławy lub ciepłe, idle rpm natychmiast jest 1200 - 3000 obrotów na minutę.
RPM na wolnych obrotach jest nieregularny.
Z każdej temperaturze silnika rzadko bezczynności rpm będą się różnić między 900 - 1000 obrotów na minutę.
Z rozgrzewania silnika (90 ° C) temperatura silnika nagle spada (70 ° C) i powoli wraca do 90 ° C.
Bad przyspieszenie podczas rozgrzewki.
Diesel: wskazanie jest wyjątkowo długi czas czas palenia się światła wskazanie blask.
Przegrzanie silnika
Możliwe przyczyny
Sygnał elektryczny pochodzące z G62 jest zbyt niska
Okablowanie i / lub połączenia uszkodzony (zwarcie?)
Cieczy chłodzącej silnik czujnika temperatury (G62) wadliwe
Problemy mechaniczne w układzie chłodzenia
Możliwe rozwiązania
Sprawdź kable i połączenia
Sprawdź / Zamień cieczy chłodzącej silnik czujnika temperatury (G62)
Sprawdź system chłodzenia i prawidłowe warunki przegrzania, jeśli obecne
Uwagi specjalne
W MY 1995-2002 (?) W Europie w VW-samochodów G2/G62 miał złą reputację podział często. G2/G62 domyślnie jest czarna i wszystkie zamienniki są zielone.
zapewnie zaraz ktos pokaze z etki gdzie znajduje sie ten czujnik
