[ A6 C5 Allroad] Allroad kucanie auta
[ A6 C5 Allroad] Allroad kucanie auta
Witam.
Zakupilem swoje pierwsze audi: 2,5 tdi quattro allroad 2001r. Mam problem z podnoszeniem i opuszczaniem zawieszenia. Bylem na badaniu komputerem, wyskoczylo pare bledow. Doszedlem ze jest problem z czujnikiem w prawym tylknym kole. Koles od ktorego kupilem to auto wymienial ta wlasnie opone i zapomnial ustawic zawieszenia w tryb serwisowy. Teraz nie chce sie podnosic pali sie ciagle kontrolka zawieszenia. Co mam z tym dalej zrobic prosze o porady.
Zakupilem swoje pierwsze audi: 2,5 tdi quattro allroad 2001r. Mam problem z podnoszeniem i opuszczaniem zawieszenia. Bylem na badaniu komputerem, wyskoczylo pare bledow. Doszedlem ze jest problem z czujnikiem w prawym tylknym kole. Koles od ktorego kupilem to auto wymienial ta wlasnie opone i zapomnial ustawic zawieszenia w tryb serwisowy. Teraz nie chce sie podnosic pali sie ciagle kontrolka zawieszenia. Co mam z tym dalej zrobic prosze o porady.
BODYFX
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
bodyfx, bo przegrzany już jest kompresor, to nawet nie próbuje.
Albo masz nieszczelność, jeśli niżej nie opada po nocy, to pewnie nie jest poduszka, tylko gdzieś wcześniej w układzie.
Sprawdź:
zawór na płycie (rozdzielaczu zawieszenia), przewód ciśnieniowy
2ga opcja, to kompresor nie daje już rady.
Dopóki nie zlikwidujesz nieszczelności - nie próbuj pompować na wyższy poziom, a jeśli samochód nie opada, to bezpiecznie by było odpiąć kompresor.
Albo masz nieszczelność, jeśli niżej nie opada po nocy, to pewnie nie jest poduszka, tylko gdzieś wcześniej w układzie.
Sprawdź:
zawór na płycie (rozdzielaczu zawieszenia), przewód ciśnieniowy
2ga opcja, to kompresor nie daje już rady.
Dopóki nie zlikwidujesz nieszczelności - nie próbuj pompować na wyższy poziom, a jeśli samochód nie opada, to bezpiecznie by było odpiąć kompresor.
- Toranaga
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
- Lokalizacja: Alkmaar/Holandia
Kolego żółta nie ma nic wspólnego z poziomem. Tylko zielona sygnalizuje poziom, a zółta tryb manualny tzn. powyżej 120/h nie zejdzie sam na 1 i nie wraca automatycznie na 3. Z 3go na drugi niezależnie od trybu idzie zawsze powyżej 80km/h.bodyfx pisze:na 4 levelu pali sie zolta lampka zamiast zielonej
Pozdrawiam!
ps. oczywiście nie mówię o tej żółtej na desce
Czesciowo rozwiazane zdjalem kolo okazalo sie ze zerwany niebieski kabelek we wtyczce od czujnika zawieszenia. Zajalem sie tym. Kontrolka na desce rozdzielczej zniknela ( ta od zawieszenia ), ale i tak cisgle ma problemy z pompowaniem mysle ze teraz to juz tylko zkalibrowac zawieszenie vag-iem i po sprawie probowalem dzisiaj kalibrowan ale kazdy chanell byl niedostepny wywalalo blad polaczenia czujnika zawieszenia. Czujnik naprawiony sprobuje teraz zkalibrowac mam nadzieje ze to pomoze. Dla jasnosci podnosi sie do 3 poziomu ale ciagle jest roznica z tym samym kolem jest troszke nizej niz pozostale.
BODYFX
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga