[ A6 C5] Chip tuning
[ A6 C5] Chip tuning
Witam chciałbym zmienic oprogramowanie w swojej audi. Przegladajac allegro natrafiłem na "ciekawa" aukcje http://moto.allegro.pl/chiptuning-galle ... 01485.html . Posiada ktos z Was takie urzadzenie? Czy przy pomocy tego urzadzenia "bezproblomowo" mozna zmienic mapy na np 180 koni ? PS posiadam a6 c5 1,8T
Poki co nie znam sie za bardzo na chip tuningu jednak chciałbym cos takiego przeprowadzic u siebie , i troche grzeczniej "gacus" bo tego typu komenatrze mnie nie jaraja tym bardziej badziewie jakies...
zadałem pytanie wiec wypadałoby kultularnie odpowiedziec "nie , jest to shit i nic nie warte" poza tym biore tez pod uwage "diagnostyke" auta na komputerze.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Tu możesz coś popytać, bo cena jest kozak
-all-grupowe-chipowanie-usuwanie-dpf-po ... htm#412103
-all-grupowe-chipowanie-usuwanie-dpf-po ... htm#412103
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
kamilos_69, Z tą różnicą że w tym przypadku nie jest to box z opornikiem,
a interfejs OBD2 z oprogramowaniem, za pomocą którego ściągasz stary soft,
a wrzucasz zmodyfikowanego gotowca.
tomek5333, wrzucenie gotowca nie jest do końca bezpieczne,
bo nigdy nie wiadomo co to będzie,
ale sam kiedyś jeździłem z gotowcem w bmw diesel i byłem zadowolony.
a interfejs OBD2 z oprogramowaniem, za pomocą którego ściągasz stary soft,
a wrzucasz zmodyfikowanego gotowca.
tomek5333, wrzucenie gotowca nie jest do końca bezpieczne,
bo nigdy nie wiadomo co to będzie,
ale sam kiedyś jeździłem z gotowcem w bmw diesel i byłem zadowolony.
nie o to chodzi czy cię jarają czy nie,ale takie coś to można zapodać do golfa III i powinieneś o tym wiedzieć kupując takie auto jak A6.poprostu należy przestrzegać przed takim druciarstwem,żeby potem nie czytać postów typu ''ludzie pomocy''tomek5333 pisze:grzeczniej "gacus" bo tego typu komenatrze mnie nie jaraja

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
sebastian855 pisze:kamilos_69, Z tą różnicą że w tym przypadku nie jest to box z opornikiem,
a interfejs OBD2 z oprogramowaniem, za pomocą którego ściągasz stary soft,
a wrzucasz zmodyfikowanego gotowca.

Szczerze to nawet się tej aukcji nie przyglądałem.
Zresztą czy to opornik czy to gotowiec to i tak jeden szajs.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 cze 2011, 08:31
- Lokalizacja: Ciechanów
To prawda, czasem lepiej przejechać pół Polski do dobrago tunera, niż później mieć problemy. Przecież nie podnosimy mocy w aucie, którym nie chcemy jeździć.
Tym bardziej podnoszenie mocy w silniku benzynowym nie jest łatwe i potrzebna jest do tego hamownia oraz odczyty z czujników doładowania i AFR.
Więc jak ktoś kupi takie" cudeńko" <szok> za 84zł niech nie spodziewa się cudów, a bardziej dziury w tłoku
.
Tym bardziej podnoszenie mocy w silniku benzynowym nie jest łatwe i potrzebna jest do tego hamownia oraz odczyty z czujników doładowania i AFR.
Więc jak ktoś kupi takie" cudeńko" <szok> za 84zł niech nie spodziewa się cudów, a bardziej dziury w tłoku
