Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Tdi] Zmiana intercoolera

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Mihas26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:13
Lokalizacja: Łódź

[ A6 C5 Tdi] Zmiana intercoolera

Post autor: Mihas26 » 18 lip 2011, 23:04

Mam pytanie czy wymiana seryjnego ic na ten od 2,5 tdi 180km da jakiś efekt ??

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 19 lip 2011, 08:05

Teoretycznie większy ic ostudzi nieco turbo. W praktyce nie odczujesz takiej zmiany.
Jak nie masz zamiaru czipsować to ja bym sobie dał siana z takim modem.

Mihas26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mihas26 » 19 lip 2011, 12:46

właśnie mam zamiar chipować ale ten od 1,9 jest grubszy ale mniejszy a ten od 2,5 większy ale węższy

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 19 lip 2011, 17:05

Będzie lepiej chłodziło, więcej tlenu, przybędzie kilka kucy, ale zwiększy się lag.

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 20 lip 2011, 00:48

Jezeli tylko masz mozliwosc montazu wiekszego coolera to smialo montuj. Nie przejmuj sie zadnym lagiem, nic nawet nie odczujesz w tym aucie. NIe spodziewaj sie ze przybedzie kucy bo cooler to nie wydech, ale dzieki niemu auto nie bedzie tak slabło w gorące dni. Generalnie jesli temp w dolocie nie przekracza 50stopni to jest bardzo dobrze.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 26 lip 2011, 17:13

Borek123 pisze:przybędzie kilka kucy
ile ? 1-2 ?

Awatar użytkownika
Bexa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 23 kwie 2010, 18:54
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Bexa » 26 lip 2011, 20:56

Jesli zmienisz IC i a przy tym umiescisz w miejscu gdzie jest dobrze chłodzony to na pewno kilka koni wpadnie

u mnie w silniku 2.0tdi wpadlo az 6,8 konia (potwerdzone na hamowni)

Jak pojedze dynamicznie ( w tym momencie mam 190 koni i 370niutonow) to poczatek IC jest bardzo cieply a koniec jest juz duzo duzo bardziej zimny.

Mysle ze jak dasz rade sam go zamontowac to tak jak ja zamkniesz sie w max 480zl wiec warto.
Obrazek

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 27 lip 2011, 22:09

podnieś doładowanie turbiny tak pod 1.8 bara to będziesz miał większy efekt niż wymiana ic
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 27 lip 2011, 23:35

Taa. Ciekawe jak to wpłynie na żywotność turbiny i silnika <radocha>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja