Przesłona. Gdyby jej w ogóle nie było to świeciloby centralnie do przodu ale tak samo jak świeci na boki to i waliłoby góra-dół. Przesłona prosta odcina górę, tak żeby nie waliło po oczach a dodatkowa część ruchoma powoduje że prawa strona każdej lampy świeci nieco wyżej (strona prawa patrząc z siedzenia kierowcy).incognio pisze:a jak bym wymienil soczewke i odblysnik to w "ktora" strone by swiecilo?
bo dalej nie rozumiem jaki element odpowiada za kierunek swiecenia
[A6 C5 ] Odnowa lamp - przednich.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Części samochodowe online - Motostacja pl
teraz rozumiemRomanS pisze:Przesłona. Gdyby jej w ogóle nie było to świeciloby centralnie do przodu ale tak samo jak świeci na boki to i waliłoby góra-dół. Przesłona prosta odcina górę, tak żeby nie waliło po oczach a dodatkowa część ruchoma powoduje że prawa strona każdej lampy świeci nieco wyżej (strona prawa patrząc z siedzenia kierowcy).incognio pisze:a jak bym wymienil soczewke i odblysnik to w "ktora" strone by swiecilo?
bo dalej nie rozumiem jaki element odpowiada za kierunek swiecenia
[ Dodano: 2011-07-13, 17:30 ]
RomanS, a powiedz mi jeszcze jak to jest, da rady przestawic przeslone z anglika na ue czy nie bo zdania sa podzielone
a druga sprawa - zeby wymienic przeslone trzeba rozklejac klosz czy da rady bez
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
https://a6klub.pl/a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
https://a6klub.pl/a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Sprawa pierwsza, odpowiem na podstawie info z Instrukcji obsługi i tego co pamietam gdy rozbieralem lampy (ale to bylo z 2-3 lata temu). Więc w IO jest informacja, że gdy wjeżdżamy do kraju o przeciwnym kierunku ruchu nalezy przestawić przesłony w lampach, żeby nie oślepiać. Ale w ten sposób zostanie jedynie zlikwidowane wydłuzone oświetlenie prawej strony (gdy zrobimy to w lampie europejskiej), ale nie spowodujemy wydłużonego oświetlenia lewe ! Dostaniemy wtedy lampę symetryczną , czyli jak w USA.incognio pisze:RomanS, a powiedz mi jeszcze jak to jest, da rady przestawic przeslone z anglika na ue czy nie bo zdania sa podzielone
a druga sprawa - zeby wymienic przeslone trzeba rozklejac klosz czy da rady bez
Wynika to z konstrukcji przesłony w lampie. Jest tam część stała, zakrywająca ca połowę obszaru i druga ruchoma, ktora może wystawać ponad stała na pewnej jej długości - daje to podniesienie prawj strony swiatła w Europie. Gdy ją przestawimy to chowa sie ona całkowicie za stałą i lampa staje się symetryczna.
Więc pewnie analogicznie lampy angielskie mają przesłone ruchomą symetrycznie odwrotną i działającą dokładnie odwrotnie, tzn mozna odciąć lub nie (zalezy od polożenia) dłuższe podświetlenie strony lewej.
Jezeli odetniesz to możesz jeżdzić w Eu bez oslepiania ale nijak nie spowodujesz aby uzyskać efekt dłuższego podświetlenia strony prawej !
Sprawa druga, nie wyjmiesz zespołu soczewka-przesłona-odbłyśnik przez otwór z tyłu lampy, więc konieczne jest rozebranie lampy.
Części samochodowe online - Motostacja pl
dzieki za informacje, musze sie za to zabrac bo prawie kompletnie nic nie widze w nocy
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
https://a6klub.pl/a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
a ocy mi swicol jak znice
NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
https://a6klub.pl/a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
Koledzy ja napisze jak mi wyszla regeneracja lamp.poszedlem na skróty bez demontażu lamp.okleiłem lampy wokoł folia babelkowoł bo taka mialem na stanie.na poczatku szlifowalem papierem wodnym 1000 a potem 2000 spryskujac caly czas woda.po zmatowieniu i wytarciu zaczelem polerowac pasta lekko scierna AutoMax.po wypolerowaniu lampy sa o wiele czystsze,niema zacieków i nie sa matowe.wiem ze na pewno było by lepiej jak bym od srodka przetarl lampy ale juz zrobione (moje spostrzeżenie jest następujące jak bym kupil paste droższą to efekt byłby lepszy)niedługo wkleję zdjecia. Przed
Uploaded with I
PO
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/810/p7270181.jpg/]
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with I
PO
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/810/p7270181.jpg/]
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 16:48 przez gajek82, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 lip 2010, 15:34
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
Witam wszystkich serdecznie.
Ja również jestem po regeneracji, po tym jak zobaczyłem wasze efekty. Gratuluję wszystkim, nie pomijając siebie .
Chciałem tylko dodać jedną, myślę że bardzo istotną uwagę, której zabrakło, a z powodu której mordowałem się chwilę. Mam model 2002 z ksenonami. Lampa trzyma się na trzech śrubach (znane wszystkim) oraz na plastikowym wypuście z lampy osadzonym w plastikowym gnieździe. Otóż prawdziwa gimnastyka zaczyna się po wykręceniu śrub, u mnie prawa lampa za cholerę nie chciała wyjść, aż zdecydowałem się na popuszczenie śrub błotnika (trzy sztuki dostępne po otworzeniu maski). Nie trzeba ich wykręcać całkowicie. Po tym zabiegu lampa wyszła jak po maśle. Na błotniku są ślady po podkładkach, więc łatwo ustawić błotnik w tej samej pozycji.
Ja również jestem po regeneracji, po tym jak zobaczyłem wasze efekty. Gratuluję wszystkim, nie pomijając siebie .
Chciałem tylko dodać jedną, myślę że bardzo istotną uwagę, której zabrakło, a z powodu której mordowałem się chwilę. Mam model 2002 z ksenonami. Lampa trzyma się na trzech śrubach (znane wszystkim) oraz na plastikowym wypuście z lampy osadzonym w plastikowym gnieździe. Otóż prawdziwa gimnastyka zaczyna się po wykręceniu śrub, u mnie prawa lampa za cholerę nie chciała wyjść, aż zdecydowałem się na popuszczenie śrub błotnika (trzy sztuki dostępne po otworzeniu maski). Nie trzeba ich wykręcać całkowicie. Po tym zabiegu lampa wyszła jak po maśle. Na błotniku są ślady po podkładkach, więc łatwo ustawić błotnik w tej samej pozycji.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
Kurczę, "u mnie" (Audi Taty :D), też są klosze strasznie brudne od środka i po natrafieniu na ten tutorial, naszła mnie chęć wyczyszczenia ich, jednak boję się tego wkładania do piekarnika :D. Czy nic się nie stanie niepożądanego ? Później znowu trzeba skleić klosz z lampą, tak ? Czym konkretnie ? I ostatnie pytanie: czy trzeba ustawiać światła po tym zabiegu (wysokość itd.). Dziękuję.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 lip 2010, 15:34
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
Ja to załatwiłem suszarką do włosów, ale chyba piekarnik to wygodniejsze rozwiązanie i lepiej nie pytać tylko dokonać samowolki, bo inaczej może zostać tylko suszarka do wyboru . Tak jak koledzy napisali kleimy silikonem. Oczywiście po zabiegu ustawiamy światła i to koniecznie (koszt 10 zł).
W miejscu gdzie miałem delikatny odprysk po kamieniu pojechałem papierkiem 800 i później szlifiereczka i pasta (bo już mi się nie chciało machać ręką i drobniejszym papierkiem) i nie ma śladu po odprysku, efekt powalający. Ktoś może pomyśleć, że chyba przód był robiony bo nowe lampy siedzą
W miejscu gdzie miałem delikatny odprysk po kamieniu pojechałem papierkiem 800 i później szlifiereczka i pasta (bo już mi się nie chciało machać ręką i drobniejszym papierkiem) i nie ma śladu po odprysku, efekt powalający. Ktoś może pomyśleć, że chyba przód był robiony bo nowe lampy siedzą
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
Soczewki chyba mają tu najmniejsze znaczenie. Przyjrzałbym się żarówkom. Najprostszy test to zamiana żarówek miejscami. Jak kolor też zmieni miejsce, to jesteś w domucensored pisze:A co poradzić na różnie świecące soczewki Jedna mi świeci na niebiesko , a druga na żółto
[ Dodano: 2011-08-22, 19:42 ]
Ja po rozłożeniu metodą piekarnikową złożyłem bez wydłubywania tego czarnego mazidła i bez klejenia silikonem. I działa ok. Ustawiać światła trzeba, bo mocowanie śrub zmienia położenie lampy. A jak wykręcasz stalowy odbłyśnik, to już koniecznie.Daniel_M. pisze:Kurczę, "u mnie" (Audi Taty :D), też są klosze strasznie brudne od środka i po natrafieniu na ten tutorial, naszła mnie chęć wyczyszczenia ich, jednak boję się tego wkładania do piekarnika :D. Czy nic się nie stanie niepożądanego ? Później znowu trzeba skleić klosz z lampą, tak ? Czym konkretnie ? I ostatnie pytanie: czy trzeba ustawiać światła po tym zabiegu (wysokość itd.). Dziękuję.
Warto podjechać pod jakąś ścianę i zaznaczyć małą kreską poziom światła przed. Potem po podjechaniu na tę samą odległość sprawa jest banalna
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Ja też składałem na czarne mazidło, ale przed złożeniem lampy ponownie nagrzałem obudowę w której siedział ów glut, żeby go porządnie uplastycznić.Irek wawa pisze: Ja po rozłożeniu metodą piekarnikową złożyłem bez wydłubywania tego czarnego mazidła i bez klejenia silikonem.
A najlepiej podjechać do pierwszego lepszego diagnosty (tam gdzie robi się co roku badanie) i poprosić go o ustawienie przy użyciu przyrządu. Cena za taką usługę to 10PLN, bądź puszka piwa.Irek wawa pisze: Warto podjechać pod jakąś ścianę i zaznaczyć małą kreską poziom światła przed. Potem po podjechaniu na tę samą odległość sprawa jest banalna
U mnie było tak samo - jedna lampa była po prostu brudniejsza w środku. Brud i zacieki dają żółte zabarwienie.censored pisze:A co poradzić na różnie świecące soczewki Jedna mi świeci na niebiesko , a druga na żółto
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga