Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Czarna magia

Elektryka
ODPOWIEDZ
FOREST11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 lip 2011, 16:45
Lokalizacja: Bognor Regis

[ A6 C5] Czarna magia

Post autor: FOREST11 » 11 lip 2011, 17:50

Witam serdecznie wszystkich,kilka minut temu zalogowałem się,przywitałem i odrazu pisze ten post.Autko musze mieć sprawne bo niestety jestem po operacji oka i często musze jezdzić na kontrole,a mam taki problem:W tamtym tygodniu zrobiłem sobie skanowanie Vagiem i pokazało mi ze mam walnięty przepływomierz,wiec kupiłem nowy,wymieniłem,skasowałem błąd,odpaliłem furke,nowe skanowanie i tu niespodzianka!!! błędu z przepływomierza już nie było ale pokazał sie błąd sondy lambda,nie zastanawiając się odrazu go skasowałem i jak do tej pory się nie pokazał,ale silnik pracuje bardzo nierówno,szarpie nim jakby chciał wyskoczyc.Pomyslałem ze to sondy,wziołem miernik i wszystko sprawdziłem,miałem takie parametry:sondy oscylowały w granicach od 0,42 do 1,1-1,2V,oczywiście na gorącym silniku,sprawdziłem też oporność grzałek,na zimnym silniku pokazywało mi 4,5oma a na gorącym 10,3,parametry były takie same na wszystkich sondach.Zrobiłem skanowanie elektryki,nie wyszedł mi żaden błąd,kompletnie nic.Na wolnych obrotach silnik pracuje bardzo nierówno,a jak chce ruszyć to brakuje mu mocy i strasznie szczela (chyba)w kolektor ssący lub wydechowy.Bardzo prosze o pomoc,niemam pojęcia co może być przyczyną nierównej pracy silnika,za wszystkie podpowiedzi bardzo dziekuje.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 11 lip 2011, 21:21

Witam!
Miałem podobne przypadłosci , aczkolwiek na obrotach... sprawdź przewody powietrza i podciśnienia między nastawnikiem przepustnicy a przepływomierzem...
Takie małe naprowadzenie- u mnie pomogło :) <okok>
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

FOREST11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 lip 2011, 16:45
Lokalizacja: Bognor Regis

Post autor: FOREST11 » 11 lip 2011, 22:21

Hej...właśnie ostatnio sprawdzałem wszystkie,poczyściłem,przepłukałem i autko chodziło jak ta lala,zapomniałem dodać że całkiem niedawno chciałem szybciej ruszyć ze świateł bo mi się strasznie spieszyło,furka ruszyła ale po kilku metrach strasznie szarpło i wtedy własnie padł przepływomierz,właśnie teraz przyszedłem od kumpla i odpaliłem furke,jak silnik jest zimny pracuje idealnie,normalnie poezja ale jak się zagrzeje wariuje i szarpie całym silnikiem

[ Dodano: 2011-07-11, 22:35 ]
witam ponownie...chyba znalazłem przyczyne mojej flustracji.Odpaliłem furke i pojechałem w jak najbardziej ciemny zakątek,co sie okazało...cewka wyglądała jak choinka na święta,praktycznie cała świeciła,na kablach było OK,więc tutaj chyba jest przyczyna mojego problemu.Ale jakby co to uwagi i zdania innych forumowiczów mile widziane.Pozdrawiam

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 16 lip 2011, 17:13

Widzisz... nie masz problemu z lampkami na świeta XD
Bardzo prawdopodobne , ze własnie trafiłeś :) tylko... czy AGA silnik ma.. 1 cewke z 6 wyjsciami ?? czy 6 pojedynczych...??
Pozdrawiam :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja