Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All] 2.5 tdi mułowate?!

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stefan350
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 21 cze 2011, 00:18
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Osiek

[ All] 2.5 tdi mułowate?!

Post autor: stefan350 » 24 cze 2011, 01:20

Witam!Od niedawna posiadam mój pierwszy 6-cio cylidrowy wózek 2.5 tdi ake i tu jest właśnie szkopół!Nie jestem pewien jak dokładnie ma chodzić taki sprzęt.Wydaje mi się że w dolnych partiach obrotów auto jest mułowate.Do około 2400 obrotów nie jest zbyt żwawe,powyżej już całkiem przyzwoicie.Przebieg około 100k mil(160kk).Auto kupiłem miało przeskoczony pasek w jednym rzędzie po lewej stronie patrząc z przodu auta.Wymieniłem głowicę razem z zaworami kupiona z rozbitka o podobnym przebiegu-lekko splanowana,zawory dotarte(ręką),powymieniane wszystkie uszczelniacze,wtryski po wymianie końcówek ustawione,założone,wymieniony łańcuch pompy oleju,napinacz i łyżwa napinająca,kompletny rozrząd olej i filtry,odma.Wałki wyglądają całkiem zdrowo,wymieniona cała hydraulika.Po tych moich wojażach autko odpaliło po kilku sek.ale od kopa.Potem dzięki temu forum dowiedziałem się jak ustawić kąt wtrysku co też uczyniłem.Autko zaczęło lepiej palić na zimnym silniku.Teraz na zimnym kręcę ze 3-4sek,na ciepłym jeszcze krócej i nie kopci prawie w ogóle,spala(chyba) w normie 7,5-11 litrów,nic nie stuka tylko taki lekki zamuł!I tu nie wiem czy to auto tak ma chodzić czy to mój zajob.Wcześniej miałem awx 130km i wydawało mi się że lepiej gniecie w fotel.Więc bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś ma pomysł jak i co ewentualnie mogę zrobić.Spróbuję dorzucić logi.Z góry dziękuje za zainteresowanie ;)
http://imageshack.us/f/69/log03stat.jpg/
http://imageshack.us/f/713/log04stat.jpg/
http://imageshack.us/f/151/log11stat.jpg/

http://imageshack.us/f/585/log03dyn.jpg/
http://imageshack.us/f/717/log04dyn.jpg/
http://imageshack.us/f/684/log11dyn.jpg/

kondi20l
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 cze 2011, 19:52
Lokalizacja: szczecin

Post autor: kondi20l » 08 lip 2011, 16:13

siema ja mamm 150 i tak od 1800 obrotów jest najlepszy but ale jed odczywany tak do 4 biegu i potem normalnie tak bez rewelacji.

Konrad 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 28 kwie 2011, 19:54
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Konrad 78 » 20 paź 2011, 20:48

180koni na pewno powinno wgniatać w fotel, a już na pewno sporo lepiej w porównaniu do 130konnego motoru. Posprawdzaj węże od kolektora ssącego/turbiny czy są dobrze podokręcane itp. Może gdzieś łapać lewe powietrze.

jakcis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 11 cze 2011, 16:12
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: jakcis » 14 lis 2011, 14:07

ja ci opisze moj podobny choc sadze ze nie idacy z twoim w parze problemem ktory juz rozwiazalem otoz samochod moj chodzil jak twoj pojechalem do mojego dobrego kumpla super mechanika po odczytach logow okazalo sie ze pompa pada zregenerowalem
pierwsze odpalenie i przejazdzka samochod lepiej jechal ale dopiero od 2400 obgrotow myslalem ze tak ma byc ale nie mechanik moj dowiedzial sie ze po odkreceniu dekielka pompy jest torx i tym ustawia sie dawke nie wiem czy poczatkowa czy jaka jakas sie ustawia i samochod ozyl od dolu idzie super a juz jak turbo sie zalonczy to idzie jak burza

a i po tym przestawieniu zacza mniej palic przy spokojnej jezdzie bo przy butowaniu palil tyle samo co spokojna delikatna jazda
jakob

vilk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2011, 20:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: vilk » 02 gru 2011, 18:58

Witam,

Też mam AKE w allroad z 2001r i faktycznie do 2200rpm to nic tam nie ma. Też miałem wcześniej 1.9 AWX w A4 z 2002r i lepiej się zbierał na niskich obrotach w sumie to rzadko przekraczałem nim 2000rpm fajnie śmigał bardzo dynamiczny silnik i mało palił. ÂŻałuje zmiany, teraz spróbuje posiedzieć troszke przy tym motorze i zniego więcej wycisnąć, bo narazie to żłopie za dwie A4 1.9tdi (8-10l średnio) a jeździ tylko jak 3/4. Jak już tyle pali to niech da troche z siebie :) Zaczne od doprowadzenia go do wzorowego stanu technicznego.

Jakcis.. masz jakiś kontakt do tego magika? Wiesz coś wiecej na temat tej regulacji? W sumie to brzmi troszke niewiarygodnie ale skoro u ciebie to podziałało... to coś napewno zrobił.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga