Witam, dziś po przejechaniu 70km auto zgasło, już nie da się go odpalić. Kręci łądnie, ale jakby na "sucho", tzn. bez ropy. Paliwo jest. Pompa już wcześniej miała problem z odpaleniem na ciepłym silniku, ale nie wiedziałem, ze tak szybko się skończy.
Czy to może być pompa? Jutro oddaje do szpeca od VW, Audi, ale teraz pytam o zdanie was.
Jeżeli to pompa to regenerować (gdzie? ile to ksoztuje), czy kupić nówkę (jaki to koszt).
Nówka 12 tysięcy
Regeneracja, mogłeś troche poszperać na forum jest dużo o tym problemie, możliwe że tylko sterownik,
Kompletna regeneracja to koszt około 3600 ja tyle dałem tydzień temu i jestem zadowolony już kilka dni.
Mechanior w tygodniu bierze na warsztat Audiczke, sprawdza czy nie jest zapowietrzony, czy pompa w bagażniku podaje paliwo no i podłączy VAG'a.
Jeżeli pompa to kupie regenerowaną z gwarancją i sprzedaje ją, myślę, że 20tyś dostanę bo jest doinwestowana (10 tysięcy temu wymieniony rozrząd, wymionione wszystkie paski, rolki, zawieszenie, no i jeszcze dojdzie vp44...