Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4 Tdi] Katalizator wryski chip

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
PrOcenT91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Sokółka

[ A6 C4 Tdi] Katalizator wryski chip

Post autor: PrOcenT91 » 04 lip 2011, 21:49

Witam. Mam parę pytań odnośnie wyżej wymienionych rzeczy w temacie.
1. Zacznijmy od katalizatora, czytałem na forum ze gdy się go wytnie zwiększy się wydajność turbiny czy to prawda?, a jak będzie ze spalaniem nie podskoczy, nie będzie mocno kopcił?
2. Mam do wymiany wtryski, niestety wszystkie leją :/ Jakie kupić? Czytałem coś na temat 0.216, w przyszłości planuje wsadzić chipa i tylko tyle nie planuje zmiany turba czy czegoś innego bo mnie na razie nie stać. Odnośnie spalania, czy aż tak dużo będzie palił na lejących wtryskach? Teraz wychodzi mi srednio 10l/100km
3. Możecie polecić jakiś dobry zakład na podlasiu który zajmuję się chiptuningiem? Najlepiej w obrębie białegostoku. Z góry dzięki za pomoc ;)

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 04 lip 2011, 22:38

PrOcenT91 pisze: czy aż tak dużo będzie palił na lejących wtryskach? Teraz wychodzi mi srednio 10l/100km
tyle bd ja tak miałem i ogólnie słabo palił...
a jak będzie ze spalaniem nie podskoczy, nie będzie mocno kopcił?
nie
PrOcenT91 pisze:wszystkie leją :/
zmień końcówki
Obrazek

PrOcenT91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: PrOcenT91 » 05 lip 2011, 05:34

Nie ma żadnego czujnika w katalizatorze? Z tego co mi mówił mechanik to wymiana końcówek wyniesie mi prawie tyle co kupno nowych wtrysków. Ile mogą kosztować końcówki?

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 05 lip 2011, 10:34

nowy sterujący kosztuje 1000zł ;)
za końcówki bosha z tego co pamiętam 2 lata temu w zimie wyszło chyba 200zł za sztukę z wymianą i ust. i spr kąta
Obrazek

PrOcenT91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: PrOcenT91 » 05 lip 2011, 14:41

Mówił mi ze właśnie sterujacy stoi coś około 1200zł a komplet nowy mi załatwi za 2100zł. Ale jak mówicie że wystarczy zmienić tylko końcówki to nie będę wywalał kasy na całe wtryski. Moglibyście podać mi jakąś stronkę gdzie kupie te końcówki? I powiedzcie jak jest z tym katalizatorem jest w nim jakiś czujnik czy coś? czy śmiało wycinać i wspawać kawałek rurki

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 05 lip 2011, 15:01

PrOcenT91 pisze: I powiedzcie jak jest z tym katalizatorem jest w nim jakiś czujnik czy coś? czy śmiało wycinać i wspawać kawałek rurki
śmiało wycinać

PrOcenT91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: PrOcenT91 » 05 lip 2011, 15:04

Okej to wytne go na dniach. Co do końcówek to gdzie je dostane i w jakiej cenie?

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 05 lip 2011, 18:14

Kiedyś sięgałem informacji od użytkownika guluwroc z racingforum odnośnie końcówek wtrysków ( tel. 513399363 lub http://www.ecuproject.pl/ ).

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 05 lip 2011, 20:38

PrOcenT91, lepiej jedź to robić do pompiarzy oni bd mieć lepsze ceny niż w sklepie i bd wiedzieć co i jak zrobić żeby dobrze było szkoda u byle kogo to robić...
a co do kata to ja mam wyciętą dziurę kwadratową na kacie wyciągnięty środek i zaspawane ;) i wygląda w sumie tak jak by katalizator tam był ;)
Obrazek

PrOcenT91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: PrOcenT91 » 05 lip 2011, 21:24

a u tego cowboya z forum golfa? on ponoć ma wtryski na sprzedaż i końcówki

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 06 lip 2011, 07:05

Co do sterujacego kiedyś kupiłem nówasa (nawet kilka szt)(od 1,9 ale pasuje do 2,5) z gwarancją ori za 350zł <okok> Ta sama firma miewała komplety 5sztuk wtrysków do T4/LT po 1200-1300 zł na promocji. O ile dobrze pammiętam AZETDIESEL czy jakoś tak na allegro. Wtryski ori albo 0,216, wielkiej różnicy nie będzie w aelu. Ja za fratelli bosio komplet końcówek z regulacją dałem 800zł. Na forum golfa jest aktualny cennik... Bosch'e sa troche droższe.
Z lejących wtrysków 10/100... hm... no nie wiem <mysli>
Amputacja kata poprawi nieco dynamike auta, o ile był zapchany <okok>

Hm, teraz jeszcze tańśze... <mysli> <mysli>
http://allegro.pl/wtryskiwacz-sterujacy ... 84284.html
Obrazek TDI +

PrOcenT91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: PrOcenT91 » 06 lip 2011, 15:17

Przy tym wtrysku co podałeś muszę coś zmienić montując go do audi czy nie? A da się zmienić końcówkę w sterującym wtrysku i ile ona może kosztować.
Te 10/100 to większość w mieście robiona przy dynamicznej jeździe na lejących wtryskach.

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 06 lip 2011, 15:30

Końcówkę wymienia się jak w innych, tylko jest jedna sprężyna która (chyba) ma udawać dwie jak w pozostałych. Ja mialem błąd G80 i poprostu przełożyłem ze starego końcówke (nie regulowali go- może kiepski zakład) błąd znikł, spalanie spadło a dźwięk silnika bez zmian. Ale teraz i tak mam inny ;)
Gdybyś miał automat i quattro (o ile takie były) to te 10/100 do przyjęcia ale i tak nie mało ;)

Aha w sterujacym moze być w drugą stronę kabel, ale jest na tyle długi i nic się nie dzieje, elektronika ta sama <radocha>
Obrazek TDI +

PrOcenT91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:22
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: PrOcenT91 » 06 lip 2011, 15:36

A nie lepiej byłoby mi w sterujacym tym co mam zmienić końcówkę i tak zrobić z reszta wtrysków. To co jeszcze mu może dolegać że tyle pali?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 06 lip 2011, 16:01

PrOcenT91, jak masz dobry sterujacy to nie ma sensu go zmieniać...
Sterujący, czujniki temperatury (płyn i paliwo), właściciel (styl jazdy :P) ustawienia dawki, kąta (dawkowanie ma wpływ spory, ja po zmianie na 216 bez korekcji dawki w trasie spaliłem 10/100! ale było ok 9 do setki)
Popatrz na moje raporty spalania, jest tam moment zmiany na 216 w tamtym roku w wakacje i spalanie coraz mniejsze -dostosowanie stylu jazdy do warunków auta + nie lejące wtryski (poprzednie nie lały wg bosha) + inne G80 w jednym czasie i potem na koniec we wrześniu skrzynia szóstka... Troche spuściłem z tonu z jazdą ale niewiele i 8,5 vs 6,9 przy ~30 koniach więcej...
Obrazek TDI +

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja