Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] [2.5 TDI] [SOLVED] Gaśnie w trakcie jazdy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[ AEL 2.5 140 KM] [2.5 TDI] [SOLVED] Gaśnie w trakcie jazdy

Post autor: FAŁDZIK » 29 cze 2011, 08:28

moja audiczka znowu marudzi, silnik gaśnie po ok 40 min. jazdy, (skanowanie VAGiem nic nie wykazuje) po kilku minutach postoju, po długim kręceniu auto zapala i przez chwilkę nierówno pracuje, po sprawdzeniu kąta wtrysku wyskoczyła mi temp. paliwa 184°C, jednak po krótkiej jeździe, gdy tylko silnik zagrzał się do 90°C temp. paliwa wynosiła 148°C,
mój pomył to nie wyłączający się podgrzewacz paliwa w pompie, która z resztą była wymieniona, ale dodam, że nie działo się tak zaraz po wymianie pompy, przejechałem ponad 600 km i dopiero wtedy się zaczęło
ma ktoś jeszcze inne pomysły?
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 10:35 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 29 cze 2011, 22:34

Podgrzewacz w pompie? może w filtrze? ;) Ja obstawiam kres czuujnika temp paliwa, pod deklem nastawnika na dwóch śrubkach, w aso nie jest przesadnie drogi....
Ale czy to jest problemem? Być może, sprawdź jeszcze elektrozawór odcinający paliwo na pompie-może kable, może sam zawór? Może morze... :(
Obrazek TDI +

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 04 lip 2011, 18:54

Proponuje Ci posprawdzac wszystkie zaciski na przewodach paliwowych,tzw cybanty. Ja mialem ten sam problem,auto czasami mi gaslo i bylo ciezko je odpalic,okazalo sie te zasiski sie poluzowaly od drgan silnika,najlepsze se te oryginalne ktore sie sciska takimi specjalnymi cazkami,ja mam teraz zwykle skrecane na srubke. Mysle ze przez to moze Ci sie zapowietrzac uklad paliwowy i dlatego masz problem pozniej z odpaleniem silnika. A tak przy okazji,moze ktos wie gdzie mozna dostac jeszcze nowe oryginalne zaciski do przewodow paliwowych?
AUDI- auto z charakterem:D

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 04 lip 2011, 19:35

kris2222, dzięki za podpowiedź, bo akurat miałem pęcherzyk powietrza w wężyku, na wszelki wypadek zmieniłem filtr paliwa no i zobaczymy, w czwartek jadę w trasę to się okaże czy pomogło
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 04 lip 2011, 20:31

ja mialem mnostwo takich pecherzykow, gdy diesel sie zapowietrzy to trzeba dosc dlugo pokrecic rozrusznikiem,sprawdz jeszcze na dodatek czy oring pod zaworkiem ktory jest nad filtrem paliwa dobrze siedzi w swoim miejscu,bo gdy on bedzie nie dolegal to tez moze tam ciagnac tzw lewe powietrze.
AUDI- auto z charakterem:D

mimek101
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 29 maja 2011, 02:20
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mimek101 » 04 lip 2011, 20:45

Tez mialem kiedys taki problem w Golfie. Wymienilem wszystkie opaski na instalacji zasilajacej na takie : OPASKA ZACISK NA PRZEWODY OETIKER . Od tamtej pory nie mialem zadnych problemow.
Wiem, ze oryginalne cazki do zaciskania sa drogie. Ja to pozaciskalem zwyklymi boczkami do obcinania kabli (oczywiscie z wyczuciem :> bedziesz widzial jak ci sie bedzie zaciskalo)

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 05 lip 2011, 19:05

Dzieki za nazwe tych zaciskow,dlugo je szukalem,zamowilem je juz na necie i w najblizszym czasie zmienie wszystkie na oryginalne,dodam ze sztuka kosztuje 3,50zl zamowilem wiecej bo wiem ze moga sie przydac:)
AUDI- auto z charakterem:D

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 12 lip 2011, 08:04

wymiana jednego wężyka i przy okazji filtra paliwa pomogła, auto już nie gaśnie, jednak teraz jest nowy objaw,
gdy obroty są poniżej 2000 i spuszczę nogę z gazu to jest wrażenie jakby coś zchamowywało auto, kiedyś powoli zwalniał a teraz nagle zaczyna się jakby zaduszać, miał ktoś kiedyś tak?
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 12 lip 2011, 08:28

A czy teraz sprężarka nie daje dodatkowych oporów i hamuje silnik? Spróbuj wyłączyć klime ;) Bo chyba się nić nie zaciera ani spadochron się nie otwiera ;)
Obrazek TDI +

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 12 lip 2011, 19:16

Hincó pisze:A czy teraz sprężarka nie daje dodatkowych oporów i hamuje silnik? Spróbuj wyłączyć klime ;) Bo chyba się nić nie zaciera ani spadochron się nie otwiera ;)
kolega ma racje,tez mam takie objawy gdy wlacze klime,to jest normalne :]
AUDI- auto z charakterem:D

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 13 lip 2011, 07:26

kris2222 pisze: kolega ma racje,tez mam takie objawy gdy wlacze klime,to jest normalne :]
tylko, że nigdy tak nie miałem, zawsze czy z klimą czy bez autko szło równo, chyba że po prostu teraz tak się zrobiło
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 14 lip 2011, 12:53

Sprężarka wieczna nie jest, układ powoli zabiera coraz więcej mocy...
Obrazek TDI +

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 31 paź 2011, 08:04

problem z gaśnięciem rozwiązany, okazało się, że to wina elektrycznego zaworu powrotu paliwa, który kiedyś założyłem
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga