[ AEL 2.5 140 KM] [2.5 TDI] [SOLVED] Gaśnie w trakcie jazdy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[ AEL 2.5 140 KM] [2.5 TDI] [SOLVED] Gaśnie w trakcie jazdy
moja audiczka znowu marudzi, silnik gaśnie po ok 40 min. jazdy, (skanowanie VAGiem nic nie wykazuje) po kilku minutach postoju, po długim kręceniu auto zapala i przez chwilkę nierówno pracuje, po sprawdzeniu kąta wtrysku wyskoczyła mi temp. paliwa 184°C, jednak po krótkiej jeździe, gdy tylko silnik zagrzał się do 90°C temp. paliwa wynosiła 148°C,
mój pomył to nie wyłączający się podgrzewacz paliwa w pompie, która z resztą była wymieniona, ale dodam, że nie działo się tak zaraz po wymianie pompy, przejechałem ponad 600 km i dopiero wtedy się zaczęło
ma ktoś jeszcze inne pomysły?
mój pomył to nie wyłączający się podgrzewacz paliwa w pompie, która z resztą była wymieniona, ale dodam, że nie działo się tak zaraz po wymianie pompy, przejechałem ponad 600 km i dopiero wtedy się zaczęło
ma ktoś jeszcze inne pomysły?
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 10:35 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL
Proponuje Ci posprawdzac wszystkie zaciski na przewodach paliwowych,tzw cybanty. Ja mialem ten sam problem,auto czasami mi gaslo i bylo ciezko je odpalic,okazalo sie te zasiski sie poluzowaly od drgan silnika,najlepsze se te oryginalne ktore sie sciska takimi specjalnymi cazkami,ja mam teraz zwykle skrecane na srubke. Mysle ze przez to moze Ci sie zapowietrzac uklad paliwowy i dlatego masz problem pozniej z odpaleniem silnika. A tak przy okazji,moze ktos wie gdzie mozna dostac jeszcze nowe oryginalne zaciski do przewodow paliwowych?
AUDI- auto z charakterem:D
ja mialem mnostwo takich pecherzykow, gdy diesel sie zapowietrzy to trzeba dosc dlugo pokrecic rozrusznikiem,sprawdz jeszcze na dodatek czy oring pod zaworkiem ktory jest nad filtrem paliwa dobrze siedzi w swoim miejscu,bo gdy on bedzie nie dolegal to tez moze tam ciagnac tzw lewe powietrze.
AUDI- auto z charakterem:D
Tez mialem kiedys taki problem w Golfie. Wymienilem wszystkie opaski na instalacji zasilajacej na takie : OPASKA ZACISK NA PRZEWODY OETIKER . Od tamtej pory nie mialem zadnych problemow.
Wiem, ze oryginalne cazki do zaciskania sa drogie. Ja to pozaciskalem zwyklymi boczkami do obcinania kabli (oczywiscie z wyczuciem bedziesz widzial jak ci sie bedzie zaciskalo)
Wiem, ze oryginalne cazki do zaciskania sa drogie. Ja to pozaciskalem zwyklymi boczkami do obcinania kabli (oczywiscie z wyczuciem bedziesz widzial jak ci sie bedzie zaciskalo)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
wymiana jednego wężyka i przy okazji filtra paliwa pomogła, auto już nie gaśnie, jednak teraz jest nowy objaw,
gdy obroty są poniżej 2000 i spuszczę nogę z gazu to jest wrażenie jakby coś zchamowywało auto, kiedyś powoli zwalniał a teraz nagle zaczyna się jakby zaduszać, miał ktoś kiedyś tak?
gdy obroty są poniżej 2000 i spuszczę nogę z gazu to jest wrażenie jakby coś zchamowywało auto, kiedyś powoli zwalniał a teraz nagle zaczyna się jakby zaduszać, miał ktoś kiedyś tak?
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga