[ A6 C5+Lpg] Bledy prosze o pomoc
[ A6 C5+Lpg] Bledy prosze o pomoc
Witam
Prosze o pomoc w interpretacji bledow
16706
16804
16705
Dodam ze samochod (Audi A6 2002, 2.0 130 ALT)czasem gasnie na wolnych obrotach dlugo krece by odpalil okolo 10 s zapala sie kontrolka EPC na desce rozdzielczej gasze silnik i zapalam raz jeszcze ale juz normalnie i kontrolak gasnie.
z gory dziekuje
pozdrawiam
Prosze o pomoc w interpretacji bledow
16706
16804
16705
Dodam ze samochod (Audi A6 2002, 2.0 130 ALT)czasem gasnie na wolnych obrotach dlugo krece by odpalil okolo 10 s zapala sie kontrolka EPC na desce rozdzielczej gasze silnik i zapalam raz jeszcze ale juz normalnie i kontrolak gasnie.
z gory dziekuje
pozdrawiam
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
witam.
16706 - Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji - brak sygnału A lub B / miganie
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold - zapchany katalizator, przekroczona górna granica
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal - czujnik prędkości obrotowej silnika -G28
16706 - Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji - brak sygnału A lub B / miganie
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold - zapchany katalizator, przekroczona górna granica
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal - czujnik prędkości obrotowej silnika -G28
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
eeddeekk, Twoje problemy z odpalaniem wynikaja z tego czujnika,
narazie odpalasz po długim kręceniu,za tydzień mozesz juz nie odpalić.
Wymień ten czujnik i problem zniknie, miałem ten sam problem w swoim,
i wymiana pomogła.
Jakby problem dotyczył jeszcze czegoś to napewno komputer by to zasygnalizował błędem,
a w tym przypadku masz błąd tylko z czujnika g28, i z sondy,
ale sonda nie ma nic do odpalania.
Pozdro
narazie odpalasz po długim kręceniu,za tydzień mozesz juz nie odpalić.
Wymień ten czujnik i problem zniknie, miałem ten sam problem w swoim,
i wymiana pomogła.

Jakby problem dotyczył jeszcze czegoś to napewno komputer by to zasygnalizował błędem,
a w tym przypadku masz błąd tylko z czujnika g28, i z sondy,
ale sonda nie ma nic do odpalania.
Pozdro
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja dzisiaj wymieniałem czujnik na LCSS jakaś taka nazwa, placilem 120pln a oryginal 370-390 zależy który salon. Miałem błąd 16706, Wymieniłem i po kłopocie. U mnie ten czujnik jest zaraz nad filtrem oleju, dostęp słaby. Musieliśmy odkręcić filtr oleju i dopiero można było podejść. Wtyczka jest zaraz pod zbiornikiem płynu chłodniczego środkowa wtyczka. Objawy miałem takie że rano odpalał jak temperatura doszla do 60 stopni to gasł i po kilku sekundach opalał. Jak przyszły wysokie temperatury to na światłach gasł i trzeba było czekać ze 20 minut aż ostygnie i można było pare km przejechać i znowu gasł. Chyba że jechałem tak 70km na h to jakos się toczył. Wymiana zajeła nam 2 godziny. 
