[ A6 C6] ciśnienie na 19"
[ A6 C6] ciśnienie na 19"
nie mogę nigdzie się dowiedzieć jakie jest prawidłowe ciśnienie doa 255/35/19 , czy ktoś pomylka na takich ? jeśli tak to z jakim ciśnieniem ? obecnie mam chyba 2.8 przód i 2.6 tył. na klapce od wlewu mam tylko ciśnienie podane do 18 " felg.
CzachA
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Witam
http://goodyear.tiremanager.de/eu_en/tires.aspx
Pozdr
Tutaj coś znajdziesz, na samym doleczacha pisze:no właśnie widziałem że dla C5 jest mniejsze zalecane, napewno chodzi o ciężar.
http://goodyear.tiremanager.de/eu_en/tires.aspx
Pozdr
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 20:18 przez camelllcamelll, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
W C6 na pewno nie powinieneś mieć takiego samego ciśnienia na tyle i na przodzie
Ja na 18tkach mam 2,7 przód i 2,3 tył i w 19 jest bardzo podobnie.
zazwyczaj jeżdzę sam lub z pasażerem i po sezonie mam równomierne zużycie opon
zbyt duże ciśnienie na tyle bez obciążeniea (bagaż) spowoduje szybkie zużycie wewnętrznych krawędzi opony, no i przyczepność jest troszkę gorsza.
pompując czysty azot pozbywasz się około 20% składnika najbardziej podatnego na różnicę temperatur czyli tlenu. To własnie ta 1/5 tlenu (azot w sumie też ale w bardzo znikomym stopniu) powoduje że z ciśnienia 2,5 at po szybkiej lub długiej jeżdzie rośnie do 2,8-2,9 at. Na azocie pod tym względem jest znacznie lepiej
Ja na 18tkach mam 2,7 przód i 2,3 tył i w 19 jest bardzo podobnie.
zazwyczaj jeżdzę sam lub z pasażerem i po sezonie mam równomierne zużycie opon
zbyt duże ciśnienie na tyle bez obciążeniea (bagaż) spowoduje szybkie zużycie wewnętrznych krawędzi opony, no i przyczepność jest troszkę gorsza.
może istotnie nie wszyscy o tym wiedzą... jednakbiernik pisze:Azotu w samym powietrzy jest 78 % , więc nabijając samym azotem płacisz za swoją niewiedzę, To nabijanie azotem to zwykłę oszustwo.
pompując czysty azot pozbywasz się około 20% składnika najbardziej podatnego na różnicę temperatur czyli tlenu. To własnie ta 1/5 tlenu (azot w sumie też ale w bardzo znikomym stopniu) powoduje że z ciśnienia 2,5 at po szybkiej lub długiej jeżdzie rośnie do 2,8-2,9 at. Na azocie pod tym względem jest znacznie lepiej
Mlodyrzeszow pisze:ja mam takie 19 rozmiar 255/35 cisnienie 2.5 na wszystkich takie same tylko to c5
s6 c5 wazy 1810kgczacha pisze:no właśnie widziałem że dla C5 jest mniejsze zalecane, napewno chodzi o ciężar.
co do cisnieniea na 255/35R19 to ja bym dal 2.6
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
- maniek1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 maja 2008, 19:55
- Imię: Jan
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: trójmiasto
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga