aha no i autko... na kozaku
 chociaż wolę avanta
 chociaż wolę avantapozdr

 osobiśnie nie zdążyłem jeszcze na hamownię pojechać, ale jeśli masz zdrowy motor to po zmianie 2 epromów powinno wypluć w granicach 250-260 KM. Jeśli chcesz więcej musisz ingerować "mechanicznie"
 osobiśnie nie zdążyłem jeszcze na hamownię pojechać, ale jeśli masz zdrowy motor to po zmianie 2 epromów powinno wypluć w granicach 250-260 KM. Jeśli chcesz więcej musisz ingerować "mechanicznie"  
  4x bilstein b8 + eibach przód -35mm tył -30mm :D
 4x bilstein b8 + eibach przód -35mm tył -30mm :D

 bardzo podobna do mojej
 bardzo podobna do mojej  a w orginale byl 1ba czy 1be zawias
 a w orginale byl 1ba czy 1be zawias  
 


 
  i sie zastanawiam jak bedzie wygladac na ori z S ale po zdjeciu przed zmiana sugeruje ze byl 1be u mnie wyzej stoi
 i sie zastanawiam jak bedzie wygladac na ori z S ale po zdjeciu przed zmiana sugeruje ze byl 1be u mnie wyzej stoi  
 

 Czuć, że jest twardo, ale wynika to też z ogumienia (235/40/18), ale wierz mi, że w SPAM do serii to nie ma miażdżącej różnicy w łykaniu dziur a prowadzenie o niebo lepsze
 Czuć, że jest twardo, ale wynika to też z ogumienia (235/40/18), ale wierz mi, że w SPAM do serii to nie ma miażdżącej różnicy w łykaniu dziur a prowadzenie o niebo lepsze

szacun- też chciałbym mieć jedną z 306 sztuk s2 limodareka44 pisze:Mam sentyment do tego motoru , miałem takowy w s2, (sedan) chup na 280km.





 
  
  
 