Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] 3.2 FSI - syf na zaworach

Silniki benzynowe
Herbatnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 sty 2011, 09:12
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Herbatnik » 16 lut 2011, 10:12

Witam jako że temat niestety nie jest do końca wyjaśniony a dotyczy również mojej niuni postanowiłem sprawdzić co i jak jeśli chodzi o związek syfu a ucieczkę koni zdeklarowanych przez producenta.
Wczoraj udałem się na hamownię i wyniki niestety nie są zadowalające 280 kucy z 350 <wnerw>
Omówiony jestem na czyszczenie w następnym tygodniu zaraz po zabiegu udam się ponownie na hamownie i przedstawię wam wyniki .
Dodam jeszcze żeby uciąć spekulacją odnośnie złego oleju filtrów itp
Wszystkie wymiany serwisowe a autko ma 170 000 km robione były w Audi.

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 17 lut 2011, 00:02

Herbatnik pisze: 280 kucy z 350
To ładnie.. 70 kucy poszło w las :)

Przydało by się a żeby ktoś z silnikiem 3.2 skoczył na hamownię :]
Jest - Volvo C70 II 2.5T

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 01 lip 2011, 13:21

ja niestety nie mam w mieście :(

ale kolega ma pewnie w Wa-wie <lol>

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 01 lip 2011, 16:03

ciekawe co sie stalo z Herbatnik, czy zhamowal 2 raz i jaki wynik...

panton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 19 sty 2011, 17:11
Lokalizacja: Wawa/Łódź

Post autor: panton » 04 lip 2011, 11:37

Masta pisze:
Herbatnik pisze: 280 kucy z 350
To ładnie.. 70 kucy poszło w las :)

Przydało by się a żeby ktoś z silnikiem 3.2 skoczył na hamownię :]
To jest standard z silnikami FSI. Tylko silniki TFSI są odporne na ten problem i trzymają moc serii a często na hamowni okazuje się, że mają dobry bonus od producenta.
Odnośnie 3.2 i hamowni to chyba lepiej żyć w nieświadomości, że ma się te swoje kuce. :p

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 04 lip 2011, 11:51

nie narzekam na brak mocy <dokuczacz>

a jeżeli chodzi o tfsi - tam konstrukcja silnika może powodować niegromadzenie się nagaru a nie "bonusy" od producenta
Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 22:54 przez coolmen77, łącznie zmieniany 2 razy.

panton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 19 sty 2011, 17:11
Lokalizacja: Wawa/Łódź

Post autor: panton » 05 lip 2011, 07:52

coolmen77 pisze: a jeżeli chodzi o tfsi - tam konstrukcja silnika może powodować niegromadzenie się nagaru a nie "bonusy" od producenta
I tu jesteś w błędzie kolego... silniki z turbo tego problemu nie mają (wystarczy rozebrać i zobaczyć) o czym świadczą wyniki na hamowni a bonusy to dodatkowe KM - 2.0T seria katalogowo 200KM na hamowni wyszło 228KM (soft silnika jak i silnik nie był ruszany - wszystko seria). Podsumowując - jeżeli benzyna na FSI to tylko z T.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 05 lip 2011, 10:11

czytaj kolego ze zrozumieniem <lol>

która seria w audi a6 z turbo miała dwieście???
chyba ci się z passatem coś pop...

panton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 19 sty 2011, 17:11
Lokalizacja: Wawa/Łódź

Post autor: panton » 05 lip 2011, 12:06

coolmen77 pisze:czytaj kolego ze zrozumieniem <lol>
która seria w audi a6 z turbo miała dwieście???
chyba ci się z passatem coś pop...
A gdzie ja napisałem, że silnik 2.0T z A6 ma 200KM? I piszesz "czytaj kolego ze zrozumieniem"? Buahahaa
Kolejny raz jesteś w błędzie... nie w passacie tylko Audi - 2.0T BGB, BPG 200KM seria. ;p

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 05 lip 2011, 12:59

nie wiem czy zauważyłeś ale to jest forum audi A6
temat dotyczy audi A6
więc jeżeli piszesz w na portalu audi a6 w temacie o audi a6 to siłą rzeczy wnioskuje, że chodzi ci o silnik w audi a6 <lol>
a odnośnie turbo - ostatni ktoś dał linka do tematu o bmw 530d
właściciel tegoż auta też pojechał na hamownie i okazało się, że ma z serii 250 kucy,
streszczając wątek okazało się, że ma boxa, o którym nie wiedział <radocha>

panton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 19 sty 2011, 17:11
Lokalizacja: Wawa/Łódź

Post autor: panton » 05 lip 2011, 13:24

coolmen77 chodzi o silnik TFSI, który był montowany w A3, A4, A6 wyprodukowany przez audi... Twój V6 3.2FSI był też nie tylko w A6 ale i w A4 i w kilku innych wersjach... cała dyskusja się sprowadza do tego, że silniki bez turbo FSI mają problemy z nagarem co jest przyczyną nie trzymania mocy katalogowej... silniki TFSI z uwagi na swoją konstrukcję tego problemu nie posiadają dlatego trzymają seryjną moc.. a często potrafi być większa niż katalogowa danej wersji (literek).
Oczywiście mówimy o silnikach seryjnych a nie dłubanych, gdzie ktoś wsadził boxa, większy IC czy wykonywał inne modyfikacje.
Podsumowując to zdrowa seria 2.0TFSI będzie miała więcej niż 3.2V6FSI - oba po 80-100kkm, a jeżeli sensowny tuuner dłubnie 2.0T to na seryjnych gratach tylko sam soft to dojdzie do 250-260KM, gdzie z 3.2FSI nic nie zrobisz softem więc teraz rozumiesz, która jednostka jest lepsza?


ps: 3.0TFSI, które wypuściło audi i wstawia do S4, A6 dłubnięte samym softem dyma V8 4.2FSI z RS na miętko.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 05 lip 2011, 22:55

przecież o tym pisałem, że prawdopodobnie turbo powoduje niegromadzenie się nagaru <lol>
dlatego twierdze, że nie czytasz dokładnie a komentujesz czyjeś wypowiedzi
nic nie pisałem jakoby fsi był lepszy m silnikiem o tfsi (tu nawet nie ma o czym dyskutować) - znowu coś insynuujesz

zdrowia :)

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 09 lip 2011, 02:01

a ja dzisiaj się od znajomego dowiedziałem, co też ma Audi C6 i ślinik 3,2 , że te silniki są właśnie najgorsze jakie Audi posiada <zalamka>
Tak powiedział mu jego znajomy, co pracuje w Audi :|
I że właśnie 4.2 są najlepsze.
<stres>
Jest - Volvo C70 II 2.5T

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 15 lip 2011, 11:06

Ciekawe gdzie są moderatorzy, zaśmieciliście temat okrutnie....

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 07 kwie 2012, 23:09

Natknolem sie na taki preparat co sadzicie?Czy lepszy bedzie ten do zbiornika lany ja mysle ze ten bo idzie bezposrednio wstrzykuje sie go na zawory

http://www.sklep.agloprima.com.pl/index ... rod_id=482
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl