Witam
Mam nie lada problem. Ostatnio kapało mi z korka zbiorniczka płynu chłodzącego i węże były twarde, więc myślałem że to korek wymieniłem i to samo. Postanowiłem wymienić uszczelkę pod głowicą. Głowica została splanowana nowa uszczelka itp po jakimś czasie to samo się dzieje kapie delikatnie płyn. Następnie auto kopci na czarno i to strasznie. I do tego pojawił się problem że po wyżej 3 do 4 tys auto traci noc nie raz szarpie. Logi przed remontem głowicy mam w innym temacie ale ich nikt nie skomentował i na vag-u nie ma żadnych błędów.
[A6 C5 1.9 Tdi] Wyrzuca płyn kopci i przerywa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
Miałem coś podobnego w vw. Odepnij ten cienki wężyk którym płyn wraca do zbiorniczka i sprawdź w tym dolocie do zbiorniczka czy ten otwór nie jest czasem zapchany.
U mojego ojca w VW był on prawie całkowicie zaklejony jakby był zakamieniony. Objawiało się tym, że wszystkie węże były twarde a ten cienki zaczął już pękać i pryskało płynem na korek. Przekrój otworu został oczyszczony i wszystko wróciło do normy.
U mojego ojca w VW był on prawie całkowicie zaklejony jakby był zakamieniony. Objawiało się tym, że wszystkie węże były twarde a ten cienki zaczął już pękać i pryskało płynem na korek. Przekrój otworu został oczyszczony i wszystko wróciło do normy.
U mnie olej nie dostaje się do wody nawet przed remontem głowicy się nie dostawał . A przez ten cienki wężyk normalnie leci sobie woda .
[ Dodano: 2011-06-28, 18:02 ]
Przed chwila zauważyłem że na 3 biegu pod 4tys obrotów szarpie i leci czarny dym jak smoła a na 4 biegu potężne czarne bąki puszcza że praktycznie za mną nic nie widać
[ Dodano: 2011-06-28, 18:02 ]
Przed chwila zauważyłem że na 3 biegu pod 4tys obrotów szarpie i leci czarny dym jak smoła a na 4 biegu potężne czarne bąki puszcza że praktycznie za mną nic nie widać
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga