[ A6 C5 2.5 Tdi] Problemy z AKE slabo sie wkreca
[ A6 C5 2.5 Tdi] Problemy z AKE slabo sie wkreca
witam jestem nowym klubowiczem mam audi a6 c5 2.5 tdi ake quattro od niedawna i wszystko bylo ok puki nie skonczyla sie zima z wiosna przyszto wiele problemow mianowicie auto stalo sie tak ospale z z 1.9 TDI nie mialem podjazdu brano mnie jak chciano. Wkoncu zaczelem robic a mianowicie bylo pare bledów na kompie typu iglica zly kat wtrysku zle ustawiony rozrzad pompa itp wiec zaczelem od walkow sprawdzone pochodza jeszcze potem wymienilem rozdzad na nowy dalje bylo ze przestawione chodz byl dobrze po znakach ustawiony wymienilem czujnik polozenia walu i jest ok samochod dalej nie jechal wymienilem odme na nowa poczyscilem przepustnice sprawdzilem przeptywke nawet i iiinego wsadzalem to samo zrgenerowalem turbine cala troche lepiej jedzie ale to nie jest 180km zostal blad wtrysku glownego wymienilem wszystkie wtryski nie ma juz bledy cewki, isamochod wogle inaczej chodzi ale to nie jest to 1,2 biegi nie przyspiesza tak jak ma 3,4 nawet dobrze 5,6 max 150 na h i zauwazylem z samochodem jak sie jedzie i trzyma sie go na obrotach o jakos jedzie jesli spadnie ponizej 2000 znowu trzeba go nakrecac pompa wtryskow tez cos tam pokazywal ale zregenerowalem wtyczke i jakos niema zadnego bledu w kompie nie wiem co jest na kompie turbo i przeplywka pokazuja wartosci nominalne wszystko niby gra nie wiem gdzie mam rece wlozyc co moze byc jeszcze przyczyna pomuzcie
jakob
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witaj jakcis.
Uwierz, przyczyn takiego stanu rzeczy może byś sporo- a więc na początek lektura , a następnie umieść logi w dziale Diagnostyka VAG.
Chociaż subiektywnie rzecz biorąc- okoliczności jakie opisujesz wskazują na niepracujące turbo, ale skoro piszesz że nie ma błędów (a powinny być)- dalsze grzebanie przy silniku nie ma sensu (szukanie w ciemno). Czekamy na logi
.
Uwierz, przyczyn takiego stanu rzeczy może byś sporo- a więc na początek lektura , a następnie umieść logi w dziale Diagnostyka VAG.
Chociaż subiektywnie rzecz biorąc- okoliczności jakie opisujesz wskazują na niepracujące turbo, ale skoro piszesz że nie ma błędów (a powinny być)- dalsze grzebanie przy silniku nie ma sensu (szukanie w ciemno). Czekamy na logi
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
- Lokalizacja: ZŁOTORYJA
kolego wystepowaly takie opcje z manualem ja szukalem dlugo bo prawe wszystkie w dziadowski tiptroniku sa a manual to manul.... sprawdzalem wszystko i elektronika jest okPAWELJARCZAK pisze:mam pytanie jak to się maszukałem 180 ps w manualu ale czytając książkę obsługi nie występuje z tym motorem może z komputerem coś jest nie w porządku od sterowania silnikiem
postaram sie zrobic jak najszybciej logi
jakob
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
- Lokalizacja: ZŁOTORYJA
Re: Problemy z AKE slabo sie wkreca
prosze oto logi z mojego auta prosze o pomoc bo naprawde jest coraz gorzej http://vaglog.rtnet.pl/salomony_49210.html
jakob
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie rozumiem cie kolego piotras72 ... zczipowana ona nigdy nie byla zczpowana dopiero chcem zcczipowac ale po tym jak doprowadze ja do dobrej seripiotras72 pisze:jakcis- fajnie że umieściłeś KOMPLET logów i to w dziale DIAGNOSTYKA VAG- to się chwali- nie będzie bałaganu.
Co się tyczy tych kilku cyferek- tak zczipowana fura w końcu musiała odmówić posłuszeństwa.
[ Dodano: 2011-06-21, 18:07 ]
witam problem rozwiazany padnieta przeplywka i jest ok pelna 100% seria samochod jedzie lecz mam takie wrazenie ze samochod na 1 i na 2 biegu tak dziwnioe anemicznie sie zachowuje jak chcem ruszyc z skrzyzowania to tak zdycha lekko dopiero jak wlacze 3 bieg i do gory zaczyna super jechac co to moze byc czy jest jakas elektornika obraniczajaca moment obrotowy?? prosze pomozcie
[ Dodano: 2011-06-21, 18:09 ]
witam problem rozwiazany padnieta przeplywka i jest ok pelna 100% seria samochod jedzie lecz mam takie wrazenie ze samochod na 1 i na 2 biegu tak dziwnioe anemicznie sie zachowuje jak chcem ruszyc z skrzyzowania to tak zdycha lekko dopiero jak wlacze 3 bieg i do gory zaczyna super jechac co to moze byc czy jest jakas elektornika obraniczajaca moment obrotowy?? prosze pomozcie
jakob
no pewnie że anemicznie na pierwszych dwóch biegach masz zawsze niższe doładowanie niech mnie ktoś poprawi jedynka dwójka 0.4 bara trójka 0,6-0,7 bara?jakcis pisze:witam problem rozwiazany padnieta przeplywka i jest ok pelna 100% seria samochod jedzie lecz mam takie wrazenie ze samochod na 1 i na 2 biegu tak dziwnioe anemicznie sie zachowuje jak chcem ruszyc z skrzyzowania to tak zdycha lekko dopiero jak wlacze 3 bieg i do gory zaczyna super jechac co to moze byc czy jest jakas elektornika obraniczajaca moment obrotowy?? prosze pomozcie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga