[Audi A6 C5] Informacja o braku płynu do spryskiwaczy
Jak będziesz miał oba na wierzchu, to zrób foty - zastanawiam się czy w zwykłym nie ma miejsca żeby wkleić sam czujnik, zamiast kupować nowy zbiornik.
Z tego co widzę po zdjęciach czujników, wystarczy wywiercić otwór o odpowiedniej średnicy w zbiorniku i wcisnąć w niego czujnik. koszt czujnika z przesyłką około 30 PLN, więc tragedii nie ma
Z tego co widzę po zdjęciach czujników, wystarczy wywiercić otwór o odpowiedniej średnicy w zbiorniku i wcisnąć w niego czujnik. koszt czujnika z przesyłką około 30 PLN, więc tragedii nie ma
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
- maruch30
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 24 sty 2010, 20:52
- Imię: MARIUSZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
cześć to czyli jak wymieniłem licznik na pełny fis i nie świeci mi kontrolka spryskiwaczy to wystarczy wcisnąć czujnik do mojego zbiornika i połączyć go przewodem do szarej kostki a drugim zmasować i będzie cool a i jeszcze gdzie wcisnąć ten czujnik a konkretnie na dole zbiornik a dobrze kumam bo gdzieś czytałem że w zbiorniku jest ory miejsce na ten czujnik wystarczy tylko zrobić otwór ( oj jak ja lubię otwory he )pozdro
kiedyś bylem wielki teraz została mi tylko siła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
Przepraszam , miałem pisac wczoraj ale słuzbowo wyjechałem i jestem dopiero terac .
Wiec jak pisałem zakupiłem nowy zbiornik z czujnikiem .
Ja w aucie miałem poj. 5.3 a kupiłem 4.5 l .
Tak jak myslałem nie pasowały orwory montażowe .
Wiec w moim wyciołem otwór na czujnik i zamocowałem go . Zaznaczam ze nie ma jakiegos miejsca na ten czujnik w zbiorniku . Miejsce wybrałem sam na oko . Wzorowałem sie tym zbiornikiem z czujnikiem .
Kupiłem przewód 2m i przeciągnołem kabel przez zatyczke gumową nad pedałem sprzęgła .
Podłączyłem jeden przewód do szarej kostki a drugo do masy - Działa wszystko .
Czas wymiany od uniesienia samochodu do opuszczenia to ok 1 godz .
- zdjąc koło
- zdjąc nakole
- wykręcic zbiornik płynu
- wkręcic nowy ( z czujnikiem )
- odkręcic półke pod kierownica i zdemodtowac zegary
- przeciągnąc przewód i podłączyc czujnik z zegarami
Składamy w odwrotnej kolejnosci .
[ Dodano: 2011-06-21, 10:46 ]
Kupując sam czujnik nie mamy uszczelki potrzebnej do zamocowania czujnika .
Czujnik kupisz za 30 zł i nic z nim nie zrobisz - uszczelka musi byc .
Ja kupiłem za 50 dych zbiornik z pompką .
Teraz mam zapasową pompke i zbiornik 4.5 l - albo oddam za pare PLN
W zborniku bez czujnika nie ma zaznaczonego miejsca gdzie montowac czujnik .
Ale to nie problem . (czyt.wyżej )
Wiec jak pisałem zakupiłem nowy zbiornik z czujnikiem .
Ja w aucie miałem poj. 5.3 a kupiłem 4.5 l .
Tak jak myslałem nie pasowały orwory montażowe .
Wiec w moim wyciołem otwór na czujnik i zamocowałem go . Zaznaczam ze nie ma jakiegos miejsca na ten czujnik w zbiorniku . Miejsce wybrałem sam na oko . Wzorowałem sie tym zbiornikiem z czujnikiem .
Kupiłem przewód 2m i przeciągnołem kabel przez zatyczke gumową nad pedałem sprzęgła .
Podłączyłem jeden przewód do szarej kostki a drugo do masy - Działa wszystko .
Czas wymiany od uniesienia samochodu do opuszczenia to ok 1 godz .
- zdjąc koło
- zdjąc nakole
- wykręcic zbiornik płynu
- wkręcic nowy ( z czujnikiem )
- odkręcic półke pod kierownica i zdemodtowac zegary
- przeciągnąc przewód i podłączyc czujnik z zegarami
Składamy w odwrotnej kolejnosci .
[ Dodano: 2011-06-21, 10:46 ]
mysle ze jednak bardziej opłaca sie kupic zbiornik .Buczek pisze:Jak będziesz miał oba na wierzchu, to zrób foty - zastanawiam się czy w zwykłym nie ma miejsca żeby wkleić sam czujnik, zamiast kupować nowy zbiornik.
Z tego co widzę po zdjęciach czujników, wystarczy wywiercić otwór o odpowiedniej średnicy w zbiorniku i wcisnąć w niego czujnik. koszt czujnika z przesyłką około 30 PLN, więc tragedii nie ma
Kupując sam czujnik nie mamy uszczelki potrzebnej do zamocowania czujnika .
Czujnik kupisz za 30 zł i nic z nim nie zrobisz - uszczelka musi byc .
Ja kupiłem za 50 dych zbiornik z pompką .
Teraz mam zapasową pompke i zbiornik 4.5 l - albo oddam za pare PLN
W zborniku bez czujnika nie ma zaznaczonego miejsca gdzie montowac czujnik .
Ale to nie problem . (czyt.wyżej )
Czy mi się wydaje, czy na tych czujnikach jest już uszczelka?
http://allegro.pl/vw-audi-seat-skoda-cz ... 44389.html
http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 62486.html
http://allegro.pl/passat-b5-czujnik-poz ... 07938.html
http://allegro.pl/vw-audi-seat-skoda-cz ... 44389.html
http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 62486.html
http://allegro.pl/passat-b5-czujnik-poz ... 07938.html
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
Buczek,
na zadnym z podanych przez ciebie czujnikach nie ma uszczelki . I czujniki bez wtyczki są .
Uczelka ta wchodzi w otwór w zbiornika . Jednym bokiem ( kołnierzem ) trzyma sie scianki wewnętrznej a drugim zewnętrznej scianki .
Dopiero w powstały gumowy orwór wciskamy czujnik .
Uszczelka podobna ( tylko większa ) jak od pompki spryskiwacza .
na zadnym z podanych przez ciebie czujnikach nie ma uszczelki . I czujniki bez wtyczki są .
Uczelka ta wchodzi w otwór w zbiornika . Jednym bokiem ( kołnierzem ) trzyma sie scianki wewnętrznej a drugim zewnętrznej scianki .
Dopiero w powstały gumowy orwór wciskamy czujnik .
Uszczelka podobna ( tylko większa ) jak od pompki spryskiwacza .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga