Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] [A6 C5] 2.8Q słabe na jałowych obrotach

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Misiups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:04
Lokalizacja: Krosno/Kraków

[A6 C5] [A6 C5] 2.8Q słabe na jałowych obrotach

Post autor: Misiups » 19 cze 2011, 21:55

Chciałem się zapytać czy jest jakiś sposób żeby wzmocnić auto na jałowych obrotach??
Pytam bo po kupnie i przesiadce z diesla nie mogę się przyzwyczaić że jak puszczę sprzęgło bez gazu na 1 to zgaśnie.

Druga sprawa, wczoraj wyciągłem aku bo chciałem zobaczyć dziurę odpływu bo mnie zalało i teraz jak jadę na 1 bez gazu to obroty spadają mi do około 500 i czasem sobie poszarpuje;/ wiem że pewnie trzeba zrobić adaptację przepustnicy ale dałem koledze kabel i próbowałem bez ale dalej się to utrzymuje. Obroty na luzie około 800 i oprócz tego auto jeździ normalnie.
Jest Jakiś sposób na adaptacje bez kabla??
Jeśli vagiem będę to robił to silnik AGL ma adaptacje na lince bez zaworku tak??
Pozdrawiam

koras77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 05 cze 2011, 11:22
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: koras77 » 19 cze 2011, 22:51

A przy jakiej prędkości tak się dzieje? Tylko na 1?
A tak w ogóle to po co wrzucać na 1 bez gazu? 1 jest do ruszania. Jak auto wolno jedzie to spokojnie 2, chyba że już tak zwolniłeś, że ledwo się toczysz. Przy niskich prędkościach, np na parkingu, manipuluj gazem przy półsprzęgle.
Choć mogłem nie zrozumieć Twojego problemu i moje wymądrzanie się było zupełnie nie na miejscu :)

Misiups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:04
Lokalizacja: Krosno/Kraków

Post autor: Misiups » 19 cze 2011, 23:47

Ale to jest identycznie przy 1 i 2 to że spada do około 500 i jedzie na skraju możliwości.

Nie wymądrzasz się tylko ja wrzucam 1 i bez gazu zawsze dojeżdżam do domu z głównej drogi, a że drogę mam nie pierwszej jakości więc nigdzie mi się nie spieszy.
A na 2 bez gazu zdarza mi się toczyć w korku czasem. Zresztą moim zdaniem on powinien jechać biegiem bez gazu na 800 obrotach i dozować sobie gaz żeby nie zgasł czy się mylę??

Fontesen

Post autor: Fontesen » 20 cze 2011, 12:01

Nie mylisz sie. Na 1 powinien bez problemu się toczyć i trzymać równe obroty biegu jałowego. U mnienawet na 2 spokojnie się toczy tyle ze obroty ma troszkę mniejsze Jakieś 650. ale toczy się i nic mu nie dolega. sprawdź przepływomierz, wyczyść i zaadoptuj przepustnicę. Powinno pomóc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja