[ A6 C6 2.0 Tdi] [ A6 C6 BRE 2.0TDI 2006] Spadające obroty
[ A6 C6 2.0 Tdi] [ A6 C6 BRE 2.0TDI 2006] Spadające obroty
Witam ,
Otóz od jakiegoś czasu w mojej zajebiaszczej Marioli, podczas ruszania spadają obroty z 950obr/min do jakis 800obr,min ...dodam ,ze chodzi mi o ruszanie bez dodywania gazu tylko puszczajac delikatnie sprzegło..Nastepna rzecz to taka ,ze jak jade powiedzmy na 1 czy 2 -ce lekko pod górke to obroty spadają i czuć ,ze auto ma problem z dyganiem bez dodania gazu ..
Na samym początku jak kupiełem auto nie mialem takiego problemu , wrecz delikatnie puszczalem sprzeglo bo sie rwał do przodu bez dodawania gazu ..Dodam , że jakies 2500km temu wymieniane mialem sprzegło z dwumasem , osttnio czyszczone bylo turbo oraz jeden wtrysk został wymieniony bo nie podawał tyle ile powinien co powodowało drganie budy i poszarpywanie..Vag nie pokazuje ,żadnych błedów, zupelnie nic..Intercooler podobno ok( zderzak nie był sciagny do oceney) , nigdzie nie slychac jakiegos spierdzielajacego powietrza, węże ok .. po prostu cholera mnie spala..
Czy powodem tych spadajacych obrotów przy ruszaniu może być przepustnica ?
Stawiał bym na to , aczkolwiek nie ma falowania obrotów , wskazówka stoi szytwno na 950 obr/min ..tylko przy tym ruszaniu dostaje jakiegos przymulaka..dodam ,ze auto ma teraz na liczniku 112500 Mil ..
Co wypadaloby sprawdzić ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi ..
Ziachu
Otóz od jakiegoś czasu w mojej zajebiaszczej Marioli, podczas ruszania spadają obroty z 950obr/min do jakis 800obr,min ...dodam ,ze chodzi mi o ruszanie bez dodywania gazu tylko puszczajac delikatnie sprzegło..Nastepna rzecz to taka ,ze jak jade powiedzmy na 1 czy 2 -ce lekko pod górke to obroty spadają i czuć ,ze auto ma problem z dyganiem bez dodania gazu ..
Na samym początku jak kupiełem auto nie mialem takiego problemu , wrecz delikatnie puszczalem sprzeglo bo sie rwał do przodu bez dodawania gazu ..Dodam , że jakies 2500km temu wymieniane mialem sprzegło z dwumasem , osttnio czyszczone bylo turbo oraz jeden wtrysk został wymieniony bo nie podawał tyle ile powinien co powodowało drganie budy i poszarpywanie..Vag nie pokazuje ,żadnych błedów, zupelnie nic..Intercooler podobno ok( zderzak nie był sciagny do oceney) , nigdzie nie slychac jakiegos spierdzielajacego powietrza, węże ok .. po prostu cholera mnie spala..
Czy powodem tych spadajacych obrotów przy ruszaniu może być przepustnica ?
Stawiał bym na to , aczkolwiek nie ma falowania obrotów , wskazówka stoi szytwno na 950 obr/min ..tylko przy tym ruszaniu dostaje jakiegos przymulaka..dodam ,ze auto ma teraz na liczniku 112500 Mil ..
Co wypadaloby sprawdzić ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi ..
Ziachu
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji
177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji

A jak wygladal ten wałeczek po wymianie ? Ile masz nastukane km? ja mam prawie 200 000 km ale jakas nie chce mi sie grzebac w tej pompie..a raczej mojemu mechanikowislon2010 pisze:Podpinam się do tematu u mnie w aucie dzieje się to samo tylko czym to jest spowodowane dodam że wałeczek na pompie oleju został wymieniony 4 tyś km temu

pozdro
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji
177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji

wałeczek był już trochę wytarty już tylko trochę mu brakowało do obrócenia się a przejechane mam 214 tyś i przed wymiana wałeczka było jeszcze gorzej .Po wymianie przez 2 tyg było jak by ok wszystko ustało tylko pojawiło się na nowo tak jak by miał za niskie obroty i się głowie co to może być bo nie chce mi się wierzyć ze znowu po tylu kilometrach znów zaczyna on broić
zagłębiłem się dalej w temat i już jestem po wymianie całych wałków wyrównujących z nowym dłuższym imbusem i dalej nic od czasu do czasu silnikiem szarpnie i spada z obrotów przy niezanudzani do skrzyżowania tak sie zastanawiam czy możne to być spowodowane zabrudzonym czujnikiem na kole zamachowym??? tylko gdzie on jest umieszczony ? może ktoś podpowie
Mysle ,ze poszarpywanie buda i trzesienie to zdecydowanie wtryski ktore umieraja ..ja mam tak samo , wymienilem jeden - ponoc nie ma sensu sie bawic w jeden i trzeba wszystkie wymienic.. ( mnie na to nie stac ) bynajmiej , wymienilem jeden i troche sie uspokoilo ale szalu nie maPeter22 pisze:moze byc to spowodowane walnientymi wtryskami lub tez rozszczelnionym IC

Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji
177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji

pompowtryski z tego co sprawdzałem kompem są w normie normie
a co do kolegi Peter22 to myślę że w 3.0 są już wtryskiwacze piezoelektryczne i jak się dobrze orientuje to jest albo była na je akcja serwisowa tak samo jak na pompowtryski siemensa z tego powodu że one są wadliwe .ja niestety mam boscha.
A czy w silniku 2.0 jest ten czujnik obrotów kola zamachowego może on wariuje ?

A czy w silniku 2.0 jest ten czujnik obrotów kola zamachowego może on wariuje ?
slon2010 pisze:pompowtryski z tego co sprawdzałem kompem są w normie normiea co do kolegi Peter22 to myślę że w 3.0 są już wtryskiwacze piezoelektryczne i jak się dobrze orientuje to jest albo była na je akcja serwisowa tak samo jak na pompowtryski siemensa z tego powodu że one są wadliwe .ja niestety mam boscha.
A czy w silniku 2.0 jest ten czujnik obrotów kola zamachowego może on wariuje ?
Szczerze to ja tez sprawdzalem moje, dwa sa idealne , jeden w normie , tylko jeden troche szalal wiec go wymienilem .. Trosze jakby mniej szarpie .. Co do czujnika to nie mam pojecia.. Dwumas wymienilem bo cus halasowal i myslalem ze to od niego .. Niestety tez nie bylo to, moze to pompa oleju .. Nie wiem , mysle jednak ze to wytryski mimo tego ze komp pokazuje ze sa w normie .. Ja zauwazylem jeszcze ,ze u mnie najbardziej wyczuwalne drgania sa pomiedzy 1600-2000 obr.. A epicentrum znajduje sie na 1800obrotow.. Czuje takie bicie , moze faktcznie to cus ma wspolnego z kolem zamachowym !?? Cholera wie..
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji
177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
W opisie mam auto ojca czyli 3.0 tdi bo kupilismy je jako pierwsze. ja mam 2.0TDI, ten silnik wymieniałem za regeneracje wtrysków powiedzieli mi w nadarzynie 3400 + wymiana napedu pompy 2000zl. datego postanowiłem wymienic silnik na nowy który mnie wyniosł 2500 + 800zl wymiana a stary sprzedałem w dwa dni po wystawieniu za 1700zł Pozdrawiam