Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 26 maja 2011, 22:57

Andy - rozrząd który nie jest fabryczny naszym zdaniem powinno się wymienić przy przebiegu ok 90 tys km od wymiany, dlatego wszystko zależy od Twoich rocznych przebiegów. Jeśli jeździsz mało to możesz poczekać, jeśli dużo - będziesz miał już rozebrane auto więc IMO nie ma na co czekać, tylko wymieniać.
Dwumas - nie jestem przekonany do regeneracji, moim zdaniem lepiej wymienić na nowy.

KarQ - a jaki silnik masz obecnie w aucie (jaki kod) ?
Najbliższy wolny termin to środa 8 czerwca, kolejny to piątek 24 czerwca i poniedziałek 27 czerwca. Reszta wcześniej zajęte, chyba, że bardzo Ci zależy to będziemy upychać, ale to na PW lub kom.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

dongibbon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 24 paź 2010, 10:00
Lokalizacja: pl/uk/nl

Post autor: dongibbon » 29 maja 2011, 22:49

KarQ, masz kase i cierpliwosc choopie, dalej chcesz w tym rzezbić, podziwiam cie
ja dojechalem co prawda do 220tys. na jednym motorze, ale byla nowka salonowka, przy 180tys. nowe sprzeglo, dwumas, potem intercooler ale to raczej norma

zamienilem C6 na e60 520d Mpakiet, ma lepsze serce i fajniej sie prowadzi, pozdroooo

arkoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2011, 20:38
Lokalizacja: śląsk

Post autor: arkoo » 01 cze 2011, 07:39

Witam wszystkich klubowiczów mam pytanie zna ktoś warsztat na śląsku co podejmie się przeróbką napędu pompy oleju w super silniku blb :) z góry dziękuje i pozdrawiam :)

[ Dodano: 2011-06-01, 07:47 ]
piero szkoda ze tak daleko do ciebie mamy :(

tom regeneracja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 maja 2011, 12:30
Lokalizacja: RUMIA GDYNIA

Post autor: tom regeneracja » 01 cze 2011, 23:39

WARTO PRZECZYTAć...

Usunięto przez Jakos78
Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 10:23 przez tom regeneracja, łącznie zmieniany 1 raz.
USUNIęTO - reklama w podpisie

Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: suchy998 » 02 cze 2011, 06:54

tom regeneracja pisze:WARTO PRZECZYTAć...
Nie wiem co tu czytać, każdy kto śledzi to forum już dawno wie o tych wadach, ja tam jestem zadowolony z tego silnika i nie narzekam . Tom nie strasz ludzi i nie reklamuj swojej usługi, która ni jak się ma do naprawy Piera.[/i]
Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 10:24 przez suchy998, łącznie zmieniany 1 raz.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.

Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających

dongibbon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 24 paź 2010, 10:00
Lokalizacja: pl/uk/nl

Post autor: dongibbon » 02 cze 2011, 08:43

artykuł tylko potwierdza regułe szmelcVAGena, poza tym to wszystko bylo zaplanowane, oni dobrze wiedza co projektuja i produkuja, maja porządne inne marki ale...
kasa jest najwazniejsza <lol> a na serwisie zarabiaja wiecej niz na sprzedazy

zobaczcie czym w niemczech jezdzi niemiec ktory robi przebiegi, a6 jest tam kupe w dieslu ale same v6, bmw,merc one takich wad nie maja

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 04 cze 2011, 13:36

dongibbon pisze: zamienilem C6 na e60 520d Mpakiet, ma lepsze serce i fajniej sie prowadzi, pozdroooo
dongibbon pisze: zobaczcie czym w niemczech jezdzi niemiec ktory robi przebiegi, a6 jest tam kupe w dieslu ale same v6, bmw,merc one takich wad nie maja
Przepraszam za OT ale w dzisiejszych czasach nie ma samochodów idealnych, firmy zarabiają głównie na serwisie.
A co do silnika 2.0d w BMW to zapraszam do lektury...

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3&t=154507

dongibbon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 24 paź 2010, 10:00
Lokalizacja: pl/uk/nl

Post autor: dongibbon » 06 cze 2011, 16:02

moze kolega Piero sie wypowie co lepsze <rotfl>
bo wedlug mnie to jest przepasc pomiedzy tymi silnikami na korzysc BMW

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 07 cze 2011, 00:17

hehe nie podpuszczaj, nie podpuszczaj... jeszcze nie czas na odkrywanie wszystkich kart ;p
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 07 cze 2011, 09:34

Czy to Audi czy to Bmw lepiej omijać dwulitrowe turbo diesle :p

waldekdziura
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 cze 2011, 22:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: waldekdziura » 09 cze 2011, 20:34

Witam czy moze mi ktos doradzic jak sciagnac kolo zebate walu korbowego mojego nieszczesnego blb

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 09 cze 2011, 22:36

Na gorąco.

Tylko uważać przy zdejmowaniu żeby nie uszkodzić czopu wału korbowego bo będzie się nadawał tylko do wymiany.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

CHOROSZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2008, 22:24
Lokalizacja: Katowice

Post autor: CHOROSZ » 11 cze 2011, 08:03

http://otomoto.pl/audi-a6-s-line-170km- ... 16901.html

w tych egzemplarzach dalej występuje taki problem czy już naprawione ?

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 11 cze 2011, 19:44

To już są dwu litrowe silniki diesel-a na common rail-u więc usterki omawiane w tym wątku ich nie dotyczą. Ten wątek jest o silniku 2.0 TDI PD czyli na pompo wtryskach.

Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: suchy998 » 11 cze 2011, 21:08

rav1982 pisze:To już są dwu litrowe silniki diesel-a na common rail-u więc usterki omawiane w tym wątku ich nie dotyczą. Ten wątek jest o silniku 2.0 TDI PD czyli na pompo wtryskach.
To czy ich nie dotyczą , to się dopiero okaże. napęd wałków taki sam tylko zabierak się różni.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.

Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja