[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Andy - rozrząd który nie jest fabryczny naszym zdaniem powinno się wymienić przy przebiegu ok 90 tys km od wymiany, dlatego wszystko zależy od Twoich rocznych przebiegów. Jeśli jeździsz mało to możesz poczekać, jeśli dużo - będziesz miał już rozebrane auto więc IMO nie ma na co czekać, tylko wymieniać.
Dwumas - nie jestem przekonany do regeneracji, moim zdaniem lepiej wymienić na nowy.
KarQ - a jaki silnik masz obecnie w aucie (jaki kod) ?
Najbliższy wolny termin to środa 8 czerwca, kolejny to piątek 24 czerwca i poniedziałek 27 czerwca. Reszta wcześniej zajęte, chyba, że bardzo Ci zależy to będziemy upychać, ale to na PW lub kom.
Dwumas - nie jestem przekonany do regeneracji, moim zdaniem lepiej wymienić na nowy.
KarQ - a jaki silnik masz obecnie w aucie (jaki kod) ?
Najbliższy wolny termin to środa 8 czerwca, kolejny to piątek 24 czerwca i poniedziałek 27 czerwca. Reszta wcześniej zajęte, chyba, że bardzo Ci zależy to będziemy upychać, ale to na PW lub kom.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
KarQ, masz kase i cierpliwosc choopie, dalej chcesz w tym rzezbić, podziwiam cie
ja dojechalem co prawda do 220tys. na jednym motorze, ale byla nowka salonowka, przy 180tys. nowe sprzeglo, dwumas, potem intercooler ale to raczej norma
zamienilem C6 na e60 520d Mpakiet, ma lepsze serce i fajniej sie prowadzi, pozdroooo
ja dojechalem co prawda do 220tys. na jednym motorze, ale byla nowka salonowka, przy 180tys. nowe sprzeglo, dwumas, potem intercooler ale to raczej norma
zamienilem C6 na e60 520d Mpakiet, ma lepsze serce i fajniej sie prowadzi, pozdroooo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 maja 2011, 12:30
- Lokalizacja: RUMIA GDYNIA
WARTO PRZECZYTAć...
Usunięto przez Jakos78
Usunięto przez Jakos78
Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 10:23 przez tom regeneracja, łącznie zmieniany 1 raz.
USUNIęTO - reklama w podpisie
Nie wiem co tu czytać, każdy kto śledzi to forum już dawno wie o tych wadach, ja tam jestem zadowolony z tego silnika i nie narzekam . Tom nie strasz ludzi i nie reklamuj swojej usługi, która ni jak się ma do naprawy Piera.[/i]tom regeneracja pisze:WARTO PRZECZYTAć...
Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 10:24 przez suchy998, łącznie zmieniany 1 raz.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.
Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających
Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających
artykuł tylko potwierdza regułe szmelcVAGena, poza tym to wszystko bylo zaplanowane, oni dobrze wiedza co projektuja i produkuja, maja porządne inne marki ale...
kasa jest najwazniejsza
a na serwisie zarabiaja wiecej niz na sprzedazy
zobaczcie czym w niemczech jezdzi niemiec ktory robi przebiegi, a6 jest tam kupe w dieslu ale same v6, bmw,merc one takich wad nie maja
kasa jest najwazniejsza

zobaczcie czym w niemczech jezdzi niemiec ktory robi przebiegi, a6 jest tam kupe w dieslu ale same v6, bmw,merc one takich wad nie maja
dongibbon pisze: zamienilem C6 na e60 520d Mpakiet, ma lepsze serce i fajniej sie prowadzi, pozdroooo
Przepraszam za OT ale w dzisiejszych czasach nie ma samochodów idealnych, firmy zarabiają głównie na serwisie.dongibbon pisze: zobaczcie czym w niemczech jezdzi niemiec ktory robi przebiegi, a6 jest tam kupe w dieslu ale same v6, bmw,merc one takich wad nie maja
A co do silnika 2.0d w BMW to zapraszam do lektury...
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3&t=154507
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
hehe nie podpuszczaj, nie podpuszczaj... jeszcze nie czas na odkrywanie wszystkich kart 

Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 cze 2011, 22:21
- Lokalizacja: lublin
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Na gorąco.
Tylko uważać przy zdejmowaniu żeby nie uszkodzić czopu wału korbowego bo będzie się nadawał tylko do wymiany.
Tylko uważać przy zdejmowaniu żeby nie uszkodzić czopu wału korbowego bo będzie się nadawał tylko do wymiany.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
http://otomoto.pl/audi-a6-s-line-170km- ... 16901.html
w tych egzemplarzach dalej występuje taki problem czy już naprawione ?
w tych egzemplarzach dalej występuje taki problem czy już naprawione ?
To czy ich nie dotyczą , to się dopiero okaże. napęd wałków taki sam tylko zabierak się różni.rav1982 pisze:To już są dwu litrowe silniki diesel-a na common rail-u więc usterki omawiane w tym wątku ich nie dotyczą. Ten wątek jest o silniku 2.0 TDI PD czyli na pompo wtryskach.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.
Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających
Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających