czy moze za to odpowiadac tylko zbierznosc czy tez np wyrobiony drazek kierowniczy

czy zna ktos sposob na samodzielne ustawienie geometrii na oko (tak zeby powiedzmy opon mi starczylo do zjechania do polski )

opony byly wywazane przed wyjazdem i jakis czas bylo ok (mozliwe ze wjechalem w jakoms dziure albo cos )
gdy jade na wprost i delikatnie rusze kierownica w prawo i lewo to czuc ze kierowalnosc przeskakuje z jednej opony na 2 , ruch jest minimalny tak 4 centymetry
[ Dodano: 2008-10-17, 17:28 ]
sprawdzilem wszstko i wyglada na to ze to uklad kierowniczy a wlasciwie to czego nie widac na lacznikach nie ma luzow a jak krece kierownica na postoju to slychac dosc duzy luz jedno kolo przy minimalnych ruchach sie rusza a 2 nie prosze pomozcie
co powinnem kupic jak to wymienic i jak sie do tego odstac
[ Dodano: 2008-10-17, 18:53 ]
i jeszcze pytanko czy maglownica pasuje od np 2.4 silnika czy kazda jest inna bo na allegro zazwyczaj nikt nie pisze od jakiego silika , mam jednak nadzieje ze da sie to naprawic bo wysylka maglownicy do danii bedzie kosztowna