Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] licznik z zegarem cyfrowym

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

[ A6 C5] licznik z zegarem cyfrowym

Post autor: dawid77 » 04 cze 2011, 21:24

Witam panowie. Dostałem od znajomego licznik od audi a6 c5 z pełnym fisem i zegarek jest w nim cyfrowy z 2000r chyba nie posiada on srebrnych pierścieni w okół zegarów . I pytanie,
czy jest problem z zamianą na ten co posiadam czyli licznik z analogowym zegarkiem z 1998 r z pełnym fisem?
Chcę go wymienić bo jest uszkodzony,jeżeli jest taka możliwość to prosił bym o wskazówki jak to zrobić żeby czegoś nie na wywijać. Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Buczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 29 sty 2009, 09:05
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Buczek » 04 cze 2011, 23:45

Zapytaj się znajomego czy ma może do tego licznika kluczyki i czy dołoży Ci do zestawu transpondery z tych kluczyków - to znacznie ułatwi sprawę. Jeśli nie, to może uda się zakodować kluczyki, ale jeśli by się nie udało, to trzeba będzie wyłączyć immobilizer - wszystko do zrobienia <okok>
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 05 cze 2011, 08:33

Jemu został tylko licznik wszystko pozostałe poszło.
Mógł byś opisać postępowanie w kodowaniu to spróbuję jak się nie uda to wtedy pokombinuję z wyłączeniem immo.

Awatar użytkownika
Buczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 29 sty 2009, 09:05
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Buczek » 06 cze 2011, 10:43

tutaj masz instrukcję dla Immo 2:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(Cluster)

a tutaj dla Immo 3:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(Cluster)

U ciebie to wygląda tak, że twoje oryginalne zegary są z immo 2, a nowe od kumpla są z immo 3 (chyba, że jakimś cudem trafiłeś na wersję jeszcze z immo 2)

tak czy inaczej procedura taka sama, czyli:
[17 - Instruments]
[Login - 11]
[Do it!]
[Adaptation - 10]
Enter 21 in "Channel Number".
[Read]
Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Repeat the following steps until all keys have been matched:

Switch ignition off and remove key.
Insert next key to ignition and switch ignition on again.
The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out Switch ignition off and remove key.

Note: The above steps after saving the adaptation, should not exceed 60 seconds!
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja