Ze względu na złożoność problemu zdecydowałem sie napisać nowy post.
Chciałem państwu przedstawić następujący problem z moim a6 c5 2002r, 2,4 benzyna , skrzynia biegów chyba multitronic.A mianowicie:
od czasu do czasu zaczęła opadać i z powrotem podnosić się do prawidłowej wartości wskazówka temperatury, w momencie gdy dzieje się to zaczyna także mrygać ( tak jak jakiś kabelek by nie łączył, nieregularnie)na fisie podświetlenie wybranego biegu - D, w pewnym momencie później zaczyna migać (z jednakowa częstotliwością)podświetlenie wszystkich pozycji skrzyni biegów czyli PRND (biegi zmieniają się chyba prawidłowo, po przeżuceniu selektora biegów na +/- też można zmieniać biegi selektorem, jest ok -nie wyswietla się to tylko na fisie). Po zatrzymaniu samochodu można zaobserwować podwyższone obroty biegu jałowego, ale tylko na P. Po wyłączeniu i włączeniu stacyjki, uruchomieniu silnika mryganie podświetlenia wszystkich pozycji ustaje, ale w momencie przełączenia selektora nie podświetla się dana pozycja skrzyni biegów: P lub R lub N lub D, a do tego w momencie wrzucenia wstecznego R , wciskaniu i puszczaniu hamulca stuka cewka blokady selektora i miga kontrolka bucika przy selektorze, a do tego samochód nie przyśpiesza prawidłowo (obroty szybko rosną, a prędkość ledwo co). Dodam, że w momencie mrygania podświetlenia wszystkich pozycji selektora na wstecznym przyśpiesza prawidłowo.
Ze wzgledu na to, że windows vista nie wspułpracuje u mnie z vag-com, mogłem tylko sprawdzić błędy polskim vagiem, a wyświetliły się następujące:
-skrzynia biegów:
17090 obwód czujnika zakresu - zakres/możliwości skrzyni biegów
brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
- silnik:
16891 regulacja biegu jałowego-obroty powyżej założonych (po wykasowaniu błędów obroty wracają na swój prawidłowy poziom).
- z licznika nie ma żadnych błędów.
I to by było chyba na tyle.
Bardzo proszę o podpowiedzi i z góry dziękuję


