[ A6 C5] Podłączenie nowego gniazda OBD
[ A6 C5] Podłączenie nowego gniazda OBD
Witam mam pewien problem nie mogę się połączyć z sterownikiem silnika wszystkiego już próbowałem. Połączy się raz na sto razy i to na chwile i koniec. Szukałem już na forum A6 jak i innych bez rezultatu, i chciał bym pociągnąć nowy kabel do diagnostyki lecz nie wiem gdzie co i jak szukać skąd brać sygnały auto strasznie mi dymi a chce logi zrobić itp. Auto to A6 1,9TDI 110km AFN 97r proszę o pomoc
Może trzeba poprostu odpowiednio skonfigurowac port komunikacyjny, albo masz walniety interfejs. Skoro raz na sto razy udało się połaczyć to może być źle skonfigurowany port, za duża prędkość lub walniety interfejs. Ja austawiam prędkość transmisji na 150-300, port com 1 lub 2, time latency na 7 lub 1,
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
o ile dobrze pamiętam, to uszkodzony sterownik ABS-u powodował problemy z połączeniem się z ECU
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
zanim zaczniesz kombinowac z kablami, opisz jaki to tnterfejs, jakie oprogramowanie, jak jest ustawiony interfejs na kompie, jaki system masz na kompie itd.
być może problem leży w czymś innym i pociągnięcie nowej wiązki nic nie da
być może problem leży w czymś innym i pociągnięcie nowej wiązki nic nie da
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Interfejsów kolego było parę a systemy operacyjne to XP windows 7 i vista wszystko było robione jak należy nie jedno auto sam vagowałem dosłownie robiłem cuda na kiju i nic łączy się z ABS z licznikiem ni łączy się jedynie z modułem komfortu i silnikiem może jakaś zwara jest albo coś bo nie działają mi lampki w drzwiach ani te co oświetlają nogi górne działają prawidłowo . Pomysłów mi już brak dlatego myślę o nowej wiązce OBD
ziomkes20 pisze: łączy się z ABS z licznikiem ni łączy się jedynie z modułem komfortu i silnikiem
kolego zacznij używać przecinków, bo nic nie zrozumiałem - nie wiem w końcu z czym się łączy, a z czym nie, które lampki działają, a które nieziomkes20 pisze:nie działają mi lampki w drzwiach ani te co oświetlają nogi górne działają prawidłowo
Odłącz aku, odkręć obudowę kompa i zobacz czy kable nie zaśniedziały, może wilgoć dostała się do obudowy, albo masz niedrożna kanały na podszybiu. Być może masz wilgoć na podłodze i moduł komfortu bruździ w połączeniu z ECU. Strzelam tylko, ale być może, że przyczyna jest całkiem błacha.
co do lampek - to może żarówki

Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"