Witam, to mój pierwszy post więc bardzo przepraszam za ewentualne błędy. Bardzo proszę o pomoc i ocenę logów. Rano auto odpala bardzo źle żeby rozwiać wątpliwości co do banalnych przyczyn to świece żarowe wymienione na nowe Beru, akumulator nowy Varta za dobrych kilka setek. Dzięki za pomoc Oj bo bym zapomniał silnik 2.5 AKE 180 koni tiptronik.
linki do logów
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a4 ... f336f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ae ... ef6ed.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8f ... e5116.html
[ A6 C5 2.5 Tdi] Kąt wtrysku, proszę o oceną logów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hemiV8, kąt jak najbardziej jest OK, ale piszesz o kłopotach z rozruchem. A więc na początek lekturka , a potem umieść logi w dziale Diagnostyka VAG. pzdr.
A- i opisz dokładniej objawy.
A- i opisz dokładniej objawy.
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Witam, Panowie bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem, oczywiście piotras72 zapoznam się z zalecaną lekturą i jak tylko czas pozwoli opiszę problem dokładnie. Przepraszam że jest to tak rozciągnięte w czasie ale niestety obowiązki w pracy nie pozwalają zająć się tematem od ręki, tym bardziej że niestety pracuję poza naszym pięknym krajem, sam rozumiesz -pan każe sługa musi- . Raz jeszcze dzięki i pozdrawiam z Irlandii.
[ Dodano: 2011-06-06, 16:14 ]
Witam wszystkich, po zapoznaniu się z zalecaną lekturą przez piotras72 zamieszczam logi statyczne, bardzo proszę o analizę i ocenę czy można przeprowadzić logi dynamiczne. Sorry że tak długo to trwało, niestety brak czasu. Jeśli chodzi o problem związany z odpalaniem auta to przedstawia się on następująco, a mianowicie rano przy temperaturze ok.+10/15°C opala po około 5-6 sekundach tak samo na ciepłym silniku (chodź nie zawsze co dziwne), a przy temperaturze ok.-1°C i poniżej tej temperatury odpala na około 2 sekundy i gaśnie. Przy ponownym rozruchu odpala i skacze na obrotach przez kilka sekund w przedziale od 800-1000 obr/min. Objawy ze skaczącymi obrotami pojawiały się w okresie zimowym i wczesno wiosennym i przy źle ustawionym kącie wtrysku (na dzień dzisiejszy kąt jest ustawiony OK) więc nie mam pojęcia jak to wygląda teraz. Bardziej mnie zastanawia brak mocy pojawiający się w różnych momentach jazdy tj. na zimnym lub już rozgrzanym silniku kiedy dodaję gazu w przedziale od ok.1000-2000 obr/min brak mocy i reakcji na pedał gazu. Podejrzewałem przepływomierz więc podłączyłem vaga i racja do wymiany ale po wymianie na nowy dalej to sam, wymieniłem też czujnik powietrza doładowanego na nowy oryginał Bosch 0 281 002 326 i niestety dalej bez zmian. Mam nadzieję że wszystko zrobiłem jak należy.
Pozdrawiam i Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
Proszę oto logi:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47767.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47768.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47769.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47770.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47771.html
Grupy: 004,004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47772.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47773.html
Grupy: 007,007 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47774.html
[ Dodano: 2011-06-11, 22:25 ]
Panowie, przeniosłem temat do działu diagnostyka Vag, proszę o opinię jeśli ktoś widzi w logach coś niepokojącego <szok> będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-06-06, 16:14 ]
Witam wszystkich, po zapoznaniu się z zalecaną lekturą przez piotras72 zamieszczam logi statyczne, bardzo proszę o analizę i ocenę czy można przeprowadzić logi dynamiczne. Sorry że tak długo to trwało, niestety brak czasu. Jeśli chodzi o problem związany z odpalaniem auta to przedstawia się on następująco, a mianowicie rano przy temperaturze ok.+10/15°C opala po około 5-6 sekundach tak samo na ciepłym silniku (chodź nie zawsze co dziwne), a przy temperaturze ok.-1°C i poniżej tej temperatury odpala na około 2 sekundy i gaśnie. Przy ponownym rozruchu odpala i skacze na obrotach przez kilka sekund w przedziale od 800-1000 obr/min. Objawy ze skaczącymi obrotami pojawiały się w okresie zimowym i wczesno wiosennym i przy źle ustawionym kącie wtrysku (na dzień dzisiejszy kąt jest ustawiony OK) więc nie mam pojęcia jak to wygląda teraz. Bardziej mnie zastanawia brak mocy pojawiający się w różnych momentach jazdy tj. na zimnym lub już rozgrzanym silniku kiedy dodaję gazu w przedziale od ok.1000-2000 obr/min brak mocy i reakcji na pedał gazu. Podejrzewałem przepływomierz więc podłączyłem vaga i racja do wymiany ale po wymianie na nowy dalej to sam, wymieniłem też czujnik powietrza doładowanego na nowy oryginał Bosch 0 281 002 326 i niestety dalej bez zmian. Mam nadzieję że wszystko zrobiłem jak należy.
Pozdrawiam i Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
Proszę oto logi:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47767.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47768.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47769.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47770.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47771.html
Grupy: 004,004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47772.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47773.html
Grupy: 007,007 - http://vaglog.rtnet.pl/reksio1_47774.html
[ Dodano: 2011-06-11, 22:25 ]
Panowie, przeniosłem temat do działu diagnostyka Vag, proszę o opinię jeśli ktoś widzi w logach coś niepokojącego <szok> będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga