Rubio dzięki za informacje. Umówiłem się na jutro i zobaczymy co z tego wyjdzie. Na stronce zero informacji o tej akcji, zresztą jak zadzwoniłem to byli wielce zaskoczeni i się pytali skąd o tym wiem. Potem napisze co i jak.
A spytam się jeszcze, ile Wam pali ten silnik benzyny ? Bo u mnie w sedanie Quattro na mieście pali 18 litrów. W trasie też dużo.Wiadomo, że czasami się audice przydusi, ale bez przesady. Normalka, czy za dużo ? Mam nadzieję, że jak zrobię te cewki to spalanie się zmniejszy. Bema E39 2.5 196km pali delikatnie mówiąc zdecydowanie mniej.
[A6 C5] 3.0 Quattro przy odpaleniu rzuca silnikiem
Byłem dzisiaj i stwierdzili, że wszystkie cewki są sprawne.
Nie wiem już za co się łapać i co robić. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, odmy, przepustnice wyczyszczone i jak było tak dalej jest - samochód przy odpaleniu rzuca silnikiem, potem już jest lepiej, ale i tak ta praca pozostawia wiele do życzenia
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? A dodam jeszcze, że mój samochód nie łapie się na pompę paliwa.
Nie wiem już za co się łapać i co robić. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, odmy, przepustnice wyczyszczone i jak było tak dalej jest - samochód przy odpaleniu rzuca silnikiem, potem już jest lepiej, ale i tak ta praca pozostawia wiele do życzenia

Kolego rubio, a mógłbyś podać stronke do serwisu w którym robiłeś te cewki ? Zadzwoniłbym do nich.Bo mnie chyba tu u mnie zbyli, 40 minut i stwierdzili że wszystkie są dobre. Pewnie podłączyli pod komputer, nie wywalało zapłonu i od razu, że wszystko sprawne. A na pompe powiedzieli, że moje auto się nie łapie (generalnie to u mnie jest 2001 rok, ale model 2002, może dlatego). Mam zamiar w następnym tygodniu na własną rękę sprawdzić te cewki, bo dostałem od nich papier, że wszystko jest ok. Jak okaże się, że jednak to cewka, to zapamiętają mnie tam na długo...
To o czym napisałeś wyżej - wszystko już zrobiłem. Jakieś jeszcze pomysły ?
To o czym napisałeś wyżej - wszystko już zrobiłem. Jakieś jeszcze pomysły ?
jak to stwierdzili że są sprawne? ta akcja nie polega na sprawdzaniu sprawne-niesprawne, tylko jeśli numery fabryczne na Twoich cewkach są zgodne z tym co podaje informacja producenta, że ma być wymiana w ramach akcji, to mają wymienić i bastaoczek13 pisze:Byłem dzisiaj i stwierdzili, że wszystkie cewki są sprawne.
Nie wiem już za co się łapać i co robić. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, odmy, przepustnice wyczyszczone i jak było tak dalej jest - samochód przy odpaleniu rzuca silnikiem, potem już jest lepiej, ale i tak ta praca pozostawia wiele do życzeniaMa ktoś jeszcze jakiś pomysł ? A dodam jeszcze, że mój samochód nie łapie się na pompę paliwa.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Stwierdzili, że cewki są sprawne i tyle nic nie robili. Właśnie przed chwilą dorwałem nową cewke i sprawdziłem - to nie od tego.
Jakieś pomysły ? Bo juz nie wiem za co sie lapac.
EDIT
Właśnie zauważyłem, że jednak płyn chłodniczy ucieka
Nigdzie nie widać, żeby przeciekało, więc mam rozumieć, że jest po uszczelce pod głowicą ?
Czy może coś innego.
Jakieś pomysły ? Bo juz nie wiem za co sie lapac.
EDIT
Właśnie zauważyłem, że jednak płyn chłodniczy ucieka


Myśle, ze jednak to jest zwiazane cos z podcisnieniem. Jest jakiś program diagnostyczny, który pokaże jak to wszystko ma być poprawnie podłączone ?
[ Dodano: 2011-06-12, 15:06 ]
Ratujcie, bo mam juz dosc tego samochodu. Walcze, walcze i nic.
Jak prawidłowo odpowietrzyć układ chłodzenia po wymienieniu termostatu i płynu chłodzącego ?
[ Dodano: 2011-06-12, 15:06 ]
Ratujcie, bo mam juz dosc tego samochodu. Walcze, walcze i nic.
Jak prawidłowo odpowietrzyć układ chłodzenia po wymienieniu termostatu i płynu chłodzącego ?