witam wszystkich . Od pewnego czasu męczy mnie takie pytanie ,gdyż zauważyłem że coś jest nie tak z moim autem z1.9 Tdi 1998rok 110KM.A więc zauważyłem iż gdy rano zapalam auto i jadę w trasę to wszystko jest ok czyli silnik ładnie pracuje auto
rusza od samego dołu gaz ładnie bierze auto przyspiesza i chodzi cichutko ale przykładowo po zgaszeniu auta i po ponownym uruchomieniu zupełna zmiana auto nie ciągnie obroty idą do góry oczywiście przyspiesza ale nie tak jak ma ciężko mu rozwinąć skrzydła jest to denerwujące szczególnie przy wyprzedzaniu bo zanim się rozpędzi to wyje tak jakby miał 8k obrotów dodam tylko że turbinę wymieniałem na nową . A więc koledzy pytam was czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z tym poradził. Co może być przyczyną czy sprzęgło się wyciera czy coś w silniku nie tak
[ A6 C5] problem z przyspieszaniem
- maruch30
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 24 sty 2010, 20:52
- Imię: MARIUSZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
[ A6 C5] problem z przyspieszaniem
kiedyś bylem wielki teraz została mi tylko siła
Obstawiałbym zacinający się zaworek N75, ale tak na oko to można sobie gdybać.
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
Miałem podbne objawy u siebie. Czyszczenie napewno nie zaszkodzi. Profilaktycznie posprawdzałbym wszyskie węzyki podciśnieniowe, a jeszcze lepiej wymienić je na nowe i wyczyścić zaworek. Sprawdź jeszcze te gumową rurę łaczącą przy egr, czy czasem nie ma tam jakiegoś pęknięcia. Ewentualnie możesz podmienić zaworki ten od egr zamienić z tym od turbinki i zobaczyc czy bedzie ok.
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
tu chyba bez kompa nic nie podziałasz, wróżenie z fusów drogą eliminacji.. zakładając że turbo jest sprawne gruszka chodzi prawidłowo czyli nie wykazuje objawów zapieczonych łopatek to na początek do sprawdzenia przepływka (możesz odłączyć wtyczkę i zobaczyć czy jest różnica), czujnik ciśnienia w dolocie, N75 i N18
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga