Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] problem z przyspieszaniem

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maruch30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 24 sty 2010, 20:52
Imię: MARIUSZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

[ A6 C5] problem z przyspieszaniem

Post autor: maruch30 » 21 maja 2011, 18:58

witam wszystkich . Od pewnego czasu męczy mnie takie pytanie ,gdyż zauważyłem że coś jest nie tak z moim autem z1.9 Tdi 1998rok 110KM.A więc zauważyłem iż gdy rano zapalam auto i jadę w trasę to wszystko jest ok czyli silnik ładnie pracuje auto
rusza od samego dołu gaz ładnie bierze auto przyspiesza i chodzi cichutko ale przykładowo po zgaszeniu auta i po ponownym uruchomieniu zupełna zmiana auto nie ciągnie obroty idą do góry oczywiście przyspiesza ale nie tak jak ma ciężko mu rozwinąć skrzydła jest to denerwujące szczególnie przy wyprzedzaniu bo zanim się rozpędzi to wyje tak jakby miał 8k obrotów dodam tylko że turbinę wymieniałem na nową . A więc koledzy pytam was czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z tym poradził. Co może być przyczyną czy sprzęgło się wyciera czy coś w silniku nie tak
kiedyś bylem wielki teraz została mi tylko siła

Awatar użytkownika
szneider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 26 sie 2010, 16:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szneider » 21 maja 2011, 20:38

Obstawiałbym zacinający się zaworek N75, ale tak na oko to można sobie gdybać.
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI

Awatar użytkownika
maruch30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 24 sty 2010, 20:52
Imię: MARIUSZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

Post autor: maruch30 » 21 maja 2011, 20:51

czyli co do wymiany ten zaworek czy do czyszczenia
kiedyś bylem wielki teraz została mi tylko siła

Awatar użytkownika
szneider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 26 sie 2010, 16:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szneider » 21 maja 2011, 22:03

Miałem podbne objawy u siebie. Czyszczenie napewno nie zaszkodzi. Profilaktycznie posprawdzałbym wszyskie węzyki podciśnieniowe, a jeszcze lepiej wymienić je na nowe i wyczyścić zaworek. Sprawdź jeszcze te gumową rurę łaczącą przy egr, czy czasem nie ma tam jakiegoś pęknięcia. Ewentualnie możesz podmienić zaworki ten od egr zamienić z tym od turbinki i zobaczyc czy bedzie ok.
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI

Awatar użytkownika
maruch30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 24 sty 2010, 20:52
Imię: MARIUSZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

Post autor: maruch30 » 21 maja 2011, 22:18

ok posprawdzam
kiedyś bylem wielki teraz została mi tylko siła

Awatar użytkownika
maruch30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 24 sty 2010, 20:52
Imię: MARIUSZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

Post autor: maruch30 » 22 maja 2011, 12:01

a gdzie te logi mogę wykonać w trójmieście jest jakaś dobra hamownia a tak apropo to się dzieje bez względu czy zimny czy ciepły silnik czasem jest tak jak rano wsiadam to już tak się zachowuje nie często ale jednak
kiedyś bylem wielki teraz została mi tylko siła

Awatar użytkownika
maruch30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 24 sty 2010, 20:52
Imię: MARIUSZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

Post autor: maruch30 » 22 maja 2011, 16:42

ok jak będę w kraju to zajadę do ciebie ale może jeszcze ktoś doradzi co może być przyczyną tak zjawiskowego zachowywania się auta
kiedyś bylem wielki teraz została mi tylko siła

Awatar użytkownika
aras123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 17 gru 2011, 19:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: aras123 » 06 gru 2012, 19:40

tu chyba bez kompa nic nie podziałasz, wróżenie z fusów drogą eliminacji.. zakładając że turbo jest sprawne gruszka chodzi prawidłowo czyli nie wykazuje objawów zapieczonych łopatek to na początek do sprawdzenia przepływka (możesz odłączyć wtyczkę i zobaczyć czy jest różnica), czujnik ciśnienia w dolocie, N75 i N18
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga