[ A6 C5] zmiana licznika na pełny FIS w polifcie
[ A6 C5] zmiana licznika na pełny FIS w polifcie
Właśnie zakupiłem licznik z pełnym FIS do mojej czarnuli.
Mam kilka pytań odnosnie przekładki.
Kilka danych
moja czarnula - licznik po lifcie pół-FIS rocznik 2001
dawca - diesel rocznik 2002, nieznany pin, itd.
Wiem, że musze się jeszcze zaopatrzyć w wiązkę do sterowania i zespolony pod FIS
Wiem, że jeżeli licznik jest od V6 i/lub w automacie, to muszę zmienić kodowanie i ten proces myślę że ogarnę bez większych problemów
Problemem może być np. IMMO i brak pin.
Czy wystarczy jakiś kabel, czy trzeba wylutować pamięć i zczytać w podstawce?
Jeśli tylko kabel, to nie mam pojęcia w jaki się zaopatrzyć, czy zwykły VAG-TACHO wystarczy, czy trzeba coś kombinować pod CAN (w tej materii jestem zielony, a znam jedynie VAG-COM-a) - najlepiej jakiś link do alledrogo.
Gdyby ktoś miał ochotę pomóc w stworzeniu jakiegos manuala, to byłbym wdzięczny. Mam zamiar zrobić jakies HOW-TO w trakcie rezania, ale muszę najpierw wiedzieć jak się do tego zabrać.
Po udanym przeszczepie będę jeszcze chciał zmienić przebieg w nowym liczniku na taki jaki mam w oryginale (nie mam kręconego i chę go zostawić w oryginale)
A może w okolicach Warszawy jest jakiś klubowicz, który jest w stanie pomóc i ma odpowiednie zaplecze?
Mam kilka pytań odnosnie przekładki.
Kilka danych
moja czarnula - licznik po lifcie pół-FIS rocznik 2001
dawca - diesel rocznik 2002, nieznany pin, itd.
Wiem, że musze się jeszcze zaopatrzyć w wiązkę do sterowania i zespolony pod FIS
Wiem, że jeżeli licznik jest od V6 i/lub w automacie, to muszę zmienić kodowanie i ten proces myślę że ogarnę bez większych problemów
Problemem może być np. IMMO i brak pin.
Czy wystarczy jakiś kabel, czy trzeba wylutować pamięć i zczytać w podstawce?