Witam,
Mam kilka pytań związanych z tematem:
1. Czy do wymiany paska wielorowkowego konieczne jest odkręcenie Visco ?
2. Jaka śruba 'trzyma' napinacz i czy da się go wymontować bez ruszania przodu ?
3. Jeżeli trzeba odkręcić Visco to czy wystarczy klucz 32 ?
4. Jak zablokować Visco przy odkręcaniu ?
W instrukcji do A4 jest napisane, ze trzeba włożyć wkrętak w otwór w kole paska,
ale jakoś nie bardzo widać te otwory.
[A6 C5] 2.7 BiTurbo [AJK] Wymiana paska wielorowkowego i nap
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
RobsonXY, To i parę odpowiedzi;)
1. nie
2. ampul chyba 10 lub 8, tak da się
3. wystarczy, ale do tego zestawu przydaje się jeszcze młotek
4. nie mam pojęcia nigdy nie blokowałem.
Co do punktu 3 to stojąc przodem do wozu zakładasz klucz 32 na visco i uderzasz młotkiem (ok 500 - 800 gram) - płaską stroną - od strony pasażera w klucz. Operację trzeba kilka razy wykonać w zależności od siły dokręcenia. Pamiętaj iż na visco jest lewy gwint. Metoda sprawdzona idzie szybo i skutecznie. Całość wykonujesz jeszcze na założonym pasku co by opór stawiał
Pozdrawiam
Toperz
1. nie
2. ampul chyba 10 lub 8, tak da się
3. wystarczy, ale do tego zestawu przydaje się jeszcze młotek
4. nie mam pojęcia nigdy nie blokowałem.
Co do punktu 3 to stojąc przodem do wozu zakładasz klucz 32 na visco i uderzasz młotkiem (ok 500 - 800 gram) - płaską stroną - od strony pasażera w klucz. Operację trzeba kilka razy wykonać w zależności od siły dokręcenia. Pamiętaj iż na visco jest lewy gwint. Metoda sprawdzona idzie szybo i skutecznie. Całość wykonujesz jeszcze na założonym pasku co by opór stawiał
Pozdrawiam
Toperz