[A6 C5] Audi 1.8T 150KM (AEB) Pytanie ?
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Driv33r, nie spinaj się tak bo pękniesz
Wcześniej tego nie napisałeś.
Jedź do dobrego speca który ma obeznanego vaga,
albo kup sobie kabelek i wszystko sobie sprawdzisz sam.
Najważniejsze to korekty długie sond lambda, jak i chwilowe,
przepływka jak będzie walnięta to sondy lambda powinny to wychwycić.
Wcześniej tego nie napisałeś.
Jedź do dobrego speca który ma obeznanego vaga,
albo kup sobie kabelek i wszystko sobie sprawdzisz sam.
Najważniejsze to korekty długie sond lambda, jak i chwilowe,
przepływka jak będzie walnięta to sondy lambda powinny to wychwycić.
sebastian855 pisze:Driv33r, nie spinaj się tak bo pękniesz
Wcześniej tego nie napisałeś.
Jedź do dobrego speca który ma obeznanego vaga,
albo kup sobie kabelek i wszystko sobie sprawdzisz sam.
Najważniejsze to korekty długie sond lambda, jak i chwilowe,
przepływka jak będzie walnięta to sondy lambda powinny to wychwycić.
mam dobrego speca tylko osobiscie sam tego dopilnuje zeby to dobrze sprawdził
no bo bez kitu miałem ja juz gazowac ale skoro okozało by sie ze to jest to to po co gazowac jak około 600kilometrów na baku by mnie satysfakcjonowało !
ok cos wiecej napisze w piatek lub sobote gdy bd u niego a jak on mi nic powie to wkleje logi bo nic innego mi nie pozostanie
a jak wszystko sie okaze ok to co wtedy gdzie szukac problemu macie jakies pomysły
[ Dodano: 2011-05-18, 20:28 ]
sebastian855 pisze:Najważniejsze to korekty długie sond lambda, jak i chwilowe,
przepływka jak będzie walnięta to sondy lambda powinny to wychwycić.
a jak sonda tez jest walnieta
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Driv33r, Wykrzykniki na forum oznaczają krzyk,a krzyczeć to sobie możesz na podwórku
A jak mechanior Ci mówi że jest ok, to chyba sie myli.
Napisz coś więcej, jak auto jedzie, czy falują obroty, czy kopci, czy smierdzi benzyną?
A nie masz plam pod autem? Może gdzieś paliwo pita bokiem?
Nie może być ok, bo takie spalanie nie jest normalne.Driv33r pisze:a jak wszystko sie okaze ok to co wtedy gdzie szukac problemu macie jakies pomysły
A jak mechanior Ci mówi że jest ok, to chyba sie myli.
Napisz coś więcej, jak auto jedzie, czy falują obroty, czy kopci, czy smierdzi benzyną?
A nie masz plam pod autem? Może gdzieś paliwo pita bokiem?
jeżeli chodzi o auto to bez zastrzezen idzie w przód bez zadnych problemów az czasami sie dziwie ze 150KM moze tak isc wprzódsebastian855 pisze:Napisz coś więcej, jak auto jedzie
nie auto chodzi równo bez zadnych wachan obrotówsebastian855 pisze:czy falują obroty
nie nic z tych zeczy nie kopci nawet gdy jej depne ostroosebastian855 pisze:czy kopci, czy smierdzi benzyną?
nie zauwazyłem chodz tez juz myslałem ze moze gdzies "sie ulatnia"sebastian855 pisze:A nie masz plam pod autem?
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Driv33r, zbyt bogate spalanie z reguły jest powiązane z mocnym zapachem spalin,
musisz koniecznie sprawdzic korekty sond lambda, bez tego nic więcej się nie da wywróżyć.
Jak korekty będa ok, to zostaje tylko jakiś wyciek.
Mozesz też odpiąć sondę i zobaczyć jak się wtedy auto będzie zachowywać,
bo to że auto jedzie ostro do przodu to może przez to że paliwka ma podlane za dużo.
Normalnie po odpięciu auto powinno być słabsze i więcej palić,i może falować na wolnych obrotach,
jak nie będzie żadnej różnicy to sonda do wymiany.
musisz koniecznie sprawdzic korekty sond lambda, bez tego nic więcej się nie da wywróżyć.
Jak korekty będa ok, to zostaje tylko jakiś wyciek.
Mozesz też odpiąć sondę i zobaczyć jak się wtedy auto będzie zachowywać,
bo to że auto jedzie ostro do przodu to może przez to że paliwka ma podlane za dużo.
Normalnie po odpięciu auto powinno być słabsze i więcej palić,i może falować na wolnych obrotach,
jak nie będzie żadnej różnicy to sonda do wymiany.
Driv33r
napisz jakie pokonujesz dystanse. Czy są to np. 10 km odcinki w dużym mieście czy w trasie po 500 km?
Na zdjęciach widać niefabryczny wydech - jak od polifta. Czy masz katalizator? Czy jest on przebity? Jak w C4 zapchał mi się kat i mechanik wypalił resztki to samochód zbierał się żwawiej ale spaliny się odbijały w pustej puszce po kacie i wracały a auto spalało 3 l/100km więcej. Po instalacji kata wróciło do normy. Sam mam AEB i wiem , że może spalić dużo. Sprawdź szczelność układu podciśnienia. Rurki mogą wyglądać na cale ale ze względu na starość mogą przepuszczać powietrze.
napisz jakie pokonujesz dystanse. Czy są to np. 10 km odcinki w dużym mieście czy w trasie po 500 km?
Na zdjęciach widać niefabryczny wydech - jak od polifta. Czy masz katalizator? Czy jest on przebity? Jak w C4 zapchał mi się kat i mechanik wypalił resztki to samochód zbierał się żwawiej ale spaliny się odbijały w pustej puszce po kacie i wracały a auto spalało 3 l/100km więcej. Po instalacji kata wróciło do normy. Sam mam AEB i wiem , że może spalić dużo. Sprawdź szczelność układu podciśnienia. Rurki mogą wyglądać na cale ale ze względu na starość mogą przepuszczać powietrze.
wydech jest fabryczny rurki zagięte w doł zostały odcięte w zderzaku została wycięta szczelina i przyspawane 2 koncówkiTeEs pisze:Na zdjęciach widać niefabryczny wydech - jak od polifta
ostatnio mi cos wymieniali ale to wyglądało jak strumienica bo mi sie zuzyła
raczej jezdzę normalnie nie trasa trocha po miscie troche poza miastem
Audi A8 D3 4.0TDI ( Mapa na 324KM/760Nm)
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
Kompletne Rozrządy 2.7 TDI , 3.0 TDI , 4.0TDI w Bardzo Dobrych Cenach !
Blokady Rozrządu 2.7 3.0 V6 4.0 V8 Tdi Audi VW
Zapraszam Sławek ! PW
Strumienica zamiast katalizatora. Coś za coś. Pewnie Twój AEB ma wiekszego kopa niż standard ale nie wiem jak zachowuje się lambda jak jest szybszy/większy/łatwiejszy przepyw spalin niż przy kacie a ona ma tam jakies swoje założenia. Z tego co sobie poczytałem, to chyba lepiej dać rurkę zamiast strumienicy w 1.8t ale nie wiem, nie znam się. Niech spece się wypowiedzą.
[ Dodano: 2011-05-18, 23:39 ]
-a6-c5-18t-strumienica-vt2598.htm
[ Dodano: 2011-05-18, 23:39 ]
-a6-c5-18t-strumienica-vt2598.htm
rasti86 pisze:A moze ktos bawił sie w allegrowe chipowanie? to tez moze byc przyczyna, bo np. komputer moze zle dobierac dawki paliwa.
obawiam sie ze moze w allegrowe to nie bo samochód przyjechał dopiero z niemczech jestem jego pierwszym włascicielem w PL mechanik mi mówił ze jeżeli coś było robione to wszystko na orginalnych częsciach i wg .... także myśle ze jakiegos dziadostwa niemam wsadzonego chodz kto to wie trzeba sprawdzic i juz tylko jak sprawdzic czy ? czy jest jakis chip ? czy cos?
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Driv33r, trudniejszy sposób na sprawdzenie to wyjąć sterownik,
rozebrać go i zobaczyć czy chip był wylutowywany, lub nawet po samej obudowie może byc widac że ktoś w niej grzebał.
Prostszy sposób ale bardziej kosztowny to jechać do jakiegoś speca od chip tuningu,
żeby porównał Twój progam z oryginałem.
rozebrać go i zobaczyć czy chip był wylutowywany, lub nawet po samej obudowie może byc widac że ktoś w niej grzebał.
Prostszy sposób ale bardziej kosztowny to jechać do jakiegoś speca od chip tuningu,
żeby porównał Twój progam z oryginałem.
to norma
Silniki 1.8 T dokładnie tyle palą i nie łudź się, że sie to zmieni. Mialem identyczny "problem".
W cyklu mieszanym na pelnym baku robilem zawsze jak bym nie jezdzil ok 350 km. Po programie jest to samo, kondycja auta wzorowa.
W cyklu mieszanym na pelnym baku robilem zawsze jak bym nie jezdzil ok 350 km. Po programie jest to samo, kondycja auta wzorowa.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga