Co potrzebujemy
-nowy czujnik, polecam InterCars, koszt 175zł. Nazywa się on u nich czujnik obrotów wała korbowego. 3 pinowy
-klucz rozmiar 10
-śrubokręt krzyżak
-klucz do kół
-nóż/nożyczki
Ja się męczyłem z tym 2 godziny. Z tutorialem myślę że to robota na 20 minut max.
1. Podnosimy sobie samochód na lewarku i zdejmujemy koło przednie od strony kierowcy
2. Podnosimy maskę i odkręcamy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego
Te 3 śrubki
Czujnik znajduje się tu gdzie pokazuje śrubokrętem
Więc zdjęcie zbiorniczka jest niezbędne

3. Po zdjęciu i odchyleniu widzimy czujnik
Jest on w takim uchwycie, aby sobie luźno nie latał, po prostu wyciągamy go z tego ciągnąć w kierunku przodu auta, a potem rozłączamy wtyczkę. Wystarczy podważyć śrubokrętem zatrzask
4. Teraz idziemy na dół, zaglądamy przez tą dziurę
Jak zajrzymy dość głęboko to zobaczymy nasz czujnik
Odkręcamy kluczem nr 10 i wyciągamy go.
5. Idziemy na górę i ucinamy wtyczkę od starego czujnika, tą szarą. Następnie idziemy na dół, łapiemy drugą końcówkę czujnika i wyciągamy. To jest najlepsze wyjście, bo czujnik przechodzi wąską drogą między rurami i trudno jest tam przecisnąć wtyczki.
Założenie nowego czujnika to tylko kwestia puszczenia go nową drogą i wmontowanie

Przed ucięciem wtyczki proponuje najpierw założyć nowy czujnik czy działa. Jak działa, to śmiało można ciąć
