tiger-k3m pisze:A może jak znam pin immo ze starego licznika, mogę wprowadzić go do tego który kupiłem i dodać kluczyki za pomocą VAG-a i po sprawie?
Tylko jeśli znasz kody pin ze starego i nowego licznika. Jeśli masz ze starego, to z nowego możesz odczytać przy pomocy kabla VAG-TACHO, albo kabla VAG K + CAN Commander. W twoim przypadku, możesz przypisac nawet kodowane poprzednio klucze, bo masz IMMO2. Gdybyś miał IMMO3, to wtedy loteria, albo się da, albo nowe transpondery.
A tak na marginesie, to ja bym nie zdecydował sie kupować zegarów bez zobaczenia chociaz foty jak wyświetla fis, bo może się okazać, że kupiłeś nowy licznik który w połowie jest uwalony, mówiąc wprost może się okazać że "zamienił stryjek siekierkę na kijek"
Druga sprawa, to na A4-klub jest użytkownik szogun0, ktury wymienia wyświetlacze za 200 PLN.