Witam Was
Temat będę dokładniej badał, ale chce się podzielić moim doświadczeniem.
7 miesięcy temu kupiłem nowe przewody NGK na allegro ze sklepu motoryzacyjnego, który ponoć kupił je w jednej w największych hurtowni w Polsce.
Były zamontowane aż do wczoraj, kiedy postanowiłem wymienić uszczelki pod napinaczem łańczuszka zmiennych faz rozrządu.
Podczas ich wyjmowania ( a miałem oryginalny uchwyt taki pomarańczowy, który do tego służy) zaczęła się rozciągać guma ( cały "grzybek" wychodził) ale czułem, że metal w środku się nie rusza.
Mając na uwadze, że mam oryginalne, stare kable boscha, pociągnąłem mocniej i wyrwałem gumę, budowa wewnętrzna jest banalna, a guma zbyt miękka, aby można było wyciągnąć przewód. ÂŻeby je wyciągnąć musiałem już kombinerkami złapać za rdzeń i dopiero wyszły.
Oryginalne,stare bosche, są takie jakby platikowe i ich wyciągnięcie nie stanowi żadnego problemu.
W wolnej chwili wrzucę zdjęcia.
Co najdziwniejsze, teraz na allegro widzę też kable beru, które tak samo wyglądają.
Są całe czarne i wykonane z miękkiej gumy.
[ A6 C5] [2,4 i 2,8 v6] Przewody WN NGK, chyba trzeba uważać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
[ A6 C5] [2,4 i 2,8 v6] Przewody WN NGK, chyba trzeba uważać
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
tak, udało się wymienić, dzięki.
Jest trochę roboty,, trzeba znaleźć odpowiedni sposób.
Niebawem zamieszczę zdjęcie i pokażę, z której strony wkładać uszczelkę.
u mnie się okazało, że poprzedni mechanik w rogach dał albo jakiś silikon, który stwardniał na kamień albo jakiś inny klej do tego nie przeznaczony i musiałem trochę skrobać, bo uszczelka była tam całkiem twarda ( niedawno kupowałem w Aso oryginalną).
Jest trochę roboty,, trzeba znaleźć odpowiedni sposób.
Niebawem zamieszczę zdjęcie i pokażę, z której strony wkładać uszczelkę.
u mnie się okazało, że poprzedni mechanik w rogach dał albo jakiś silikon, który stwardniał na kamień albo jakiś inny klej do tego nie przeznaczony i musiałem trochę skrobać, bo uszczelka była tam całkiem twarda ( niedawno kupowałem w Aso oryginalną).
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)