Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] jechalem 180km/h szybciej nie moge miga kon

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maciek1501
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
Lokalizacja: SLU - GS

[ A6 C5 2.5 Tdi] jechalem 180km/h szybciej nie moge miga kon

Post autor: maciek1501 » 14 maja 2011, 22:43

Tak jak w temacie ostatnio mam problem bo jechalem po autostradzie przyspieszajac 180km/h wiecej nie moglem wycisnac i mialem gaz w podloge i nic i po chwili zaczela migac kontrolka swiec zarowych i po okolo 30sek auto zgaslo - odpalic juz nie moglem musialem go odpalic na linke Dzisiaj tak samo jechalem 130km/h i zaczela migac kontrolka jednak zmiejszylem szybkosc do 30-50km/h i kontrolka przestala migac i pojechalem dalej nie wiem co to moze byc podejrzewam czujnik w koszyku niskiego poziomu paliwa oraz czy moze byc to zwiazane z wtryskami ?
Plany:
- lampy tyl LED

szeryfisch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 26 cze 2010, 23:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 14 maja 2011, 23:21

Ja obstawiam ze kat wtrysku jest zle ustawiony, albo tloczek sie zaciera i pompa nie moze w odpowiednim zakresie ustawic kąta. Podepnij go do kompa..
Reklama w podpisie bez zgody Administracji nie jest dozwolona

Awatar użytkownika
maciek1501
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
Lokalizacja: SLU - GS

Post autor: maciek1501 » 14 maja 2011, 23:26

podpinalem juz pod kompa no i jeden blad g210 czujnik niskiego poziomu paliwa ale wlanie nie wiem czy jeszcze to nie jest inna rzecz tak jak mowisz zly kat
Plany:
- lampy tyl LED

szeryfisch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 26 cze 2010, 23:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 15 maja 2011, 00:33

g210 odetnie pompe i tyle, zadna kontrolka z jego powodu nie mruga.
Reklama w podpisie bez zgody Administracji nie jest dozwolona

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 15 maja 2011, 14:35

szeryfisch pisze:g210 odetnie pompe i tyle, zadna kontrolka z jego powodu nie mruga.
miga kontrolka swiec zarowych i odcina pompe zeby nie doszlo do zapowietrzenia <lol>
dokladnie tak sie dzieje kiedy skonczy sie paliwo w zbiorniku(wyjezdzi sie do zera),wystarczy dotankowac i auto normalnie zapala ;)
molzlwe ze nie we wszystkich odmianach 2.5tdi zapala sie ta kontrolka <mysli>

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 15 maja 2011, 19:41

mariusz888 pisze:miga kontrolka swiec zarowych i odcina pompe zeby nie doszlo do zapowietrzenia <lol>
dokladnie tak sie dzieje kiedy skonczy sie paliwo w zbiorniku(wyjezdzi sie do zera),wystarczy dotankowac i auto normalnie zapala ;)
molzlwe ze nie we wszystkich odmianach 2.5tdi zapala sie ta kontrolka <mysli>
Dokładnie tak jak Mariusz pisze.Jak wyjeździłem paliwo to zgasł mimo to że paliwo było jeszcze w zbiorniku. Ale pobiegłem z banieczką na c.p.n zalałem 5l i pojechałem dalej, tylko kontrolka się nie zaświeciła <mysli> . Paliwa auto nie wydoi do dna ponieważ g210 nie pozwoli na to, żeby nie zapowietrzyć układu paliwa i pompy wysokiego ciśnienia,(jednym słowem zabezpiecza układ) :p Może kolega ma walnięty wskaźnik paliwa <mysli>

Awatar użytkownika
maciek1501
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
Lokalizacja: SLU - GS

Post autor: maciek1501 » 15 maja 2011, 22:03

ale wlasnei dla mnei jest to dziwne ze jak jechalem szybko 120 wzwyz i jak mam wcisniety pedal do konca to miga kontrolka swiec i auto 2 razy mi zgaslo natomiast jak zwolnilem do 30-40 km/h na 2 biegu to kontrolka przestala migac paliwa bylo ponad polowe baku
Plany:
- lampy tyl LED

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 16 maja 2011, 07:53

Możliwe że pompa paliwa w zbiorniku umiera, nie nadąża pompować paliwa i ją dlatego odcina. Rozmawiałem z kolegą który miał problem podobny u niego w każdym zakresie prędkości się tak działo mechanik wymienił mu pompę
i teraz jest ok.

Awatar użytkownika
maciek1501
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2010, 14:22
Lokalizacja: SLU - GS

Post autor: maciek1501 » 16 maja 2011, 17:52

i wlasnie mozliwe ze to bedzie to bo czujnik czujnikiem niskiego poziomu paliwa - wiem ze mam uwalony ale pompa byla wymieniona niepotrzebnie - mialem dobra swoja a mechanik mi ja wymienil i wlasnie od tego momentu tak sie dziwnie zachowuje jakby paliwo odcinalo - ale naszczescie mam ta pompe co mialem to sprobuje ja wymienic - wie ktos czy latwo sie to robi ? bo mechanik mnie skasowal 100 zl - wydaje mi sie ze troche duzo nie wiem :)
Plany:
- lampy tyl LED

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 16 maja 2011, 22:00

mozliwe ze powrot z pompy wtryskowej nie leje prosto do zbiorniczka spietrzajacego tylko obok i sa braki przy wysokich obrotach bo pompka elektryczna nie nadaza za wirnikiem pompy <lol>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja